Izvor: N1, Foto: Pixabay

Neuroznanost

Znanstvenici otkrili kako izbrisati neželjena sjećanja

Brisanje neželjenih sjećanja iz mozga je još uvijek u domeni znanstvene fantastike, ali znanstvenici sa Instituta Weizmann su uspjeli izbrisati jednu vrstu memorije kod miša.

U studiji objavljenoj u Nature Neuroscience stoji kako su znanstvenici “ugasili” neuronski mehanizam straha koji se formira u mozgu miša. Nakon izvedenog eksperimenta, miševi su nastavili sa “neustrašivim” ponašanjem, zaboravivši čega su se prethodno plašili, prenosi Science Daily.

“Naše istraživanje se fokusiralo na fundamentalno pitanje neurologije: Kako mozak integrira sjećanja u memoriju? Ali jednog dana, naša otkrića će pomoći u razvijanju boljih terapija u smanjivanju simptoma anksioznosti i straha”, objasnio je Ofer Yizhar, glavni istraživač.

1. Munir Husicic

11 travnja, 2017 kod 5:17 pm

Ja želim da zaboravim mnoge gluposti koje objavljujete kao i ovu.

2. Silvano Pruha

11 travnja, 2017 kod 5:29 pm

Jedva čekam dan kada ću moči bezbrižno blejati po gomili glupih informacija, i kasnije jednim klikom zaboraviti sve što sam pročitao.