Geografija i geologija

Znanstveno objašnjenje „nebeskog šuma“

Neuobičajeni niskofrekventni šumovi u proteklih su godinu dana zabilježeni na raznim mjestima: u Češkoj, SAD-u, Nizozemskoj, Meksiku, Budimpešti… Uzroci tih neobičnih šumova u većini su slučajeva nepoznati, a u intervjuu objavljenom na stranici časopisa GeoChange Journal nudi se znanstveno objašnjenje.

P: Gospodine Kalilov, kakva je priroda neobičnih niskofrekventnih zvukova koje je prijavio veliki broj ljudi sa svih strana svijeta od ljeta 2011. godine? Mnogi ih nazivaju „zvukom apokalipse“. Informacije o tome stižu iz cijelog svijeta: iz SAD-a, Velike Britanije, s Kostarike, iz Rusije, Češke, Australije itd.

O: Analizirali smo snimke tih zvukova i otkrili smo da većina njihovog spektra leži unutar infrazvučnog raspona, odnosno u rasponu kojeg ljudi ne mogu čuti. Ono što ljudi čuju je samo maleni dio stvarne snage tih zvukova. To su nisko-frekventne akustične emisije u razmaku između 20 i 100 Hz modulirane ultra-niskim infrazvučnim valovima od 0,1 do 15 Hz. U geofizici se nazivaju akustično–gravitacijskim valovima; formiraju se u gornjoj atmosferi ili točnije, na granici atmosfere i ionosfere. Mnogi su uzroci nastanka tih valova: potresi, vulkanske erupcije, uragani, oluje, tsunamiji itd. Međutim, razmjer primijećenih šumećih zvukova, u terminima područja koje je pokriveno i njihove snage, daleko premašuju one koji mogu biti stvoreni maloprije navedenim fenomenima.

P: U tom slučaju, što bi moglo uzrokovati taj šum na nebu?

O: Prema našem mišljenju, izvor tako snažne i ogromne manifestacije akustično–gravitacijskih valova morali bi biti veliki energetski procesi. Ti procesi uključuju snažne solarne baklje i ogroman energetski tok koji stvaraju dok brzaju prema Zemljinoj površini i destabiliziraju magnetosferu, ionosferu i gornju atmosferu. Dakle, efekti snažnih solarnih baklji – učinak udarnih valova u solarnom vjetru, tokovi zrnaca i rafala elektromagnetskog zračenja – glavni su uzroci stvaranja akustično–gravitacijskih valova nakon povećane solarne aktivnosti.

S obzirom na porast solarne aktivnosti, koja se očitovala u većem broju i energijom solarnih baklji od sredine 2011. godine, možemo pretpostaviti da postoji velika mogućnost utjecaja značajnog povećanja solarne aktivnosti na stvaranje neobičnih šumova koji dolaze s neba. Potrebno je naglasiti da je solarna aktivnost od početka 2012. godine počela naglo rasti sa svojim amplitudama koje su značajno više od svih predviđanja koja su pružile mnoge utjecajne znanstvene institucije u 2010. i 2012. godini. U međuvremenu, primijećeno povećanje solarne aktivnosti potpuno je u skladu s prognozama međunarodnog odbora GEOCHANGE objavljenih u Izvješću Odbora u lipnju 2010. godine. Ukoliko se nastavi ova stopa rasta solarne aktivnosti, njezina će amplituda do kraja 2012. godine biti veća od amplitude 23. solarnog ciklusa, a 2013/2014. godine solarna će aktivnost dostići svoji vrhunac amplitude za kojeg smo predvidjeli da će biti od 1,5 do 1,7 puta veći od amplitude 23. ciklusa.

P: Ali rekli ste da uzrok „nebeskog šuma“ može ležati i unutar Zemljine jezgre. Što to znači?

O: Postoji još jedan mogući uzrok tih zvukova, a on može ležati u Zemljinoj jezgri. Činjenica je da je ubrzani otklon Zemljinog sjevernog magnetskog polja porastao za više od 5 puta od 1998. do 2003. godine i danas se nalazi na istoj razini, što ukazuje na intenziviranje energetskih procesa u Zemljinoj jezgri, s obzirom da su to procesi u unutarnjoj i vanjskoj jezgri koji tvore Zemljino geomagnetsko polje. U međuvremenu, kao što smo već izvijestili, 15. studenog 2011. godine sve ATROPATENA geofizičke stanice, koje snimaju trodimenzionalne varijacije Zemljinog gravitacijskog polja, gotovo su istovremeno zabilježile snažan gravitacijski impuls.

Stanice su raspoređene u Istamnulu, Kijevu, Bakuu, Islamabadu i Jakarti dok su prva i posljednja međusobno udaljene oko 10 tisuća kilometara. Ovakav je fenomen moguć samo ako je izvor ove emanacije na nivou Zemljine jezgre. To otpuštanje ogromne energije iz Zemljine jezgre krajem prošle godine bila je neka vrsta početnog signala koji ukazuje na prijelaz Zemljine unutarnje energije u novu aktivnu fazu.

Intenziviranje energetskih procesa u Zemljinoj jezgri može modulirati geomagnetsko polje koje, kroz lančane fizikalne procese u razini ionosfersko–atmosferske granice, stvara akustično–gravitacijske valove zvučnog spektra koje su ljudi čuli u obliku zastrašujućeg niskofrekventnog zvuka na različitim mjestima našeg planeta.

U oba slučaja, iako su uzroci akustično–gravitacijskih valova prilično razumljive geofizičke prirode, oni su i pokazatelj očekivanog značajnog povećanja solarne i geodinamičke aktivnosti našeg planeta. Nema sumnje da procesi u jezgri upravljaju unutarnjom energijom našeg planeta, pa bismo zbog toga do kraja 2012. godine trebali očekivati oštar porast jakih potresa, vulkanskih erupcija, tsunamija i ekstremnih vremenskih događanja čiji će vrhunac biti u periodu između 2013. i 2014. godine.

1. Dominik Mihić

rujan 30, 2012 kod 1:59 pm

Da se naježiš od tih zvukova..

2. Goran Mandić

rujan 30, 2012 kod 2:15 pm

Zanimljivo da se u hrvatskoj nečuju 🙂

3. Antonio Tompić

rujan 30, 2012 kod 2:19 pm

nas se i više sile boje posjetit 🙂

4. Lidija Nikolac

rujan 30, 2012 kod 2:31 pm

Zabrinjavajuće

5. Aljoša Mrđenović

rujan 30, 2012 kod 4:06 pm

tek je počelo još nas svašta čeka…

6. Goran Mandić

rujan 30, 2012 kod 4:43 pm

Uzmeš tablu, napišeš “kraj je blizu” vrištiš to po ulici, a ne se skrivat iza bezveznog face profila, a i da je smak svijeta , koja korist od tog da znamo da če biti ? šta ?ž

7. Niković Niko

rujan 30, 2012 kod 5:37 pm

da ni ispada kako pričaš sam sa sobom, ja sam svoje obrisao. Pustimo ljude neka žive.

8. jovo ćeto