Klađenje protiv javnosti ili, jednostavnije rečeno, klađenje protiv većine je jedna od danas najkorištenijih strategija u sportskom klađenju. Zapravo je riječ o vrlo jednostavnom načinu klađenja koje od igrača zahtjeva minimalnu količinu istraživanja, a na kraju može biti vrlo profitabilno.
Svijet klađenja je pun takozvanih rekreativaca, osoba koje se klade na sportove bez ikakve analize, koristeći se samo popularnim mišljenjima i svojim osobnim osjećajima. Takvi igrači uglavnom bilježe gubitke prilikom klađenja pa je logično i zaključiti kako su njihove prognoze uglavnom krive. Zato zapravo ima puno smisla kladiti se na suprotne oklade koje postavljaju takvi igrači jer one su češće dobitne.
Takav se način klađenja naziva klađenje protiv javnosti i reći ćemo nešto više o njegovom vrlo zanimljivom konceptu.
Logika iza ovog načina klađenja
Jednostavno rečeno, klađenje protiv javnosti znači klađenje protiv onoga što većina ljudi misli da će se dogoditi. Ljudi će svoje novce ulagati koristeći neke metode uplate kao što je Skrill račun da bi na jedan brz i jednostavan način mogli postaviti okladu za koju misle da će biti uspješna. Sva ta brzina i jednostavnost zapravo mogu biti i loši u nekim situacijama, a to su upravo situacije koje igračima omogućavaju da uplate svoja sredstva na neki ishod ishitreno i bez razmišljanja.
Ono što često zagovaramo je da igrači prilikom klađenja, pod uvjetom da žele zapravo biti uspješni, analiziraju parove na koje će igrati i tek nakon toga donesu odluku hoće li to odigrati ili ne. Igranje na suprotan način uglavnom će značiti gubitke i netočne odabire.Baš zato će češće dobitne oklade biti suprotne onima koje postavlja javnost i na tome se bazira klađenje protiv javnosti.
Favbet svim novim igračima dupla prvu uplatu do 700 eura, besplatnu okladu do 30 eura i 200 besplatnih vrtnji.
Germania novom promocijom svim novim korisnicima nudi mogućnost bonusa do 1000% na prvu uplatu uz vrtnju na Kotaču Sreće.
Prva Sportska Kladionica svim novim igračima dupla prvu uplatu od 5 pa sve do 100 eura.
Kako funkcionira?
Kladionice su prepune ponuda koje imaju potencijalnih 50-50 ishoda. Primjerice, srednja granica broja poena na košarkaškoj NBA utakmici je 210.5. Kvote na ishod u kojem će biti manje i ishod u kojem će biti više poena su jednake što znači da je procjena kladionica da su izgledi za prolaz oba ishoda jednaki. Međutim, iako su izgledi jednaki, javnost će uvijek biti naklonjena jednom od ta dva ishoda. Primjerice, jedna od dvije ekipe ima povijest jako efikasnih utakmica koja možda neće biti previše relevantna za ovaj susret, ali će biti dovoljan motiv većini da odigra kako će ta utakmica završiti s više poena.
Tu ćete imati svoju šansu odigrati na manje poena jer vaš je cilj igrati upravo suprotno onome što će igrati javnost.
Kako znati za što se javnost opredijelila?
Često će biti nemoguće točno reći za što se javnost opredijelila kako biste mogli igrati protiv nje, ali uz minimalno istraživanja moguće je vrlo brzo i lako to zaključiti kod nekih sportskih događaja. Postoje razni utjecaji koji će javnost natjerati da se oklade na neki ishod, a oni mogu doći kroz medije, samu reputaciju koju tim nosi, izjave igrača prije utakmice i slično.
Pažljivije osluškivanje takvih detalja, kao i čitanje različitih prognoza koje se mogu pronaći na Internetu može vam dati jednu vrlo jasnu sliku što javnost misli i što će odigrati. Tu će se stvoriti prilika za vas. Također, ako je neka oklada zaista popularna, njezina će kvota s vremenom pasti, a oklada na suprotni ishod koji ćete vi odigrati će porasti. Tako će se stvoriti jedan dodatni način na koji ćete moći profitirati kladeći se na ovaj način.
Je li klađenje protiv javnosti isplativo u konačnici?
Klađenje protiv javnosti zapravo može biti izuzetno isplativa strategija kod klađenja. Međutim, vrlo je bitno biti oprezan i ne samo uplaćivati suprotno onome što mislite da bi javnost mogla odigrati. Uvijek na neki način pokušajte doći do nekog izvora koji će vam dati svojevrsnu garanciju na što se javnost kladi kako biste uspješnije mogli odigrati suprotno.
Naravno, ne postoji garancija da ćete pogađati sve te da će istovremeno javnost uvijek biti u krivu, no statistički, trebali bi zapravo bilježiti profit korištenjem ove strategije, pod uvjetom da sve odradite pravilno.