Apple, jedan od najvećih oglašivača na platformi X, bivšem Twitteru, objavio je obustavu svog oglašavanja samo dva dana nakon kontroverznog tweeta vlasnika Elona Muska....
Dok koristimo Google usluge, ne samo tražilicu, već i druge alate i aplikacije poput Gmaila, tvrtka prikuplja podatke o nama kako bi bolje razumjela...
Povodom Dana planeta Zemlje, Twitter je najavio zabranu oglasa koji promiču poricanje klimatskih promjena, uz objašnjenje da oglasi čiji je cilj zavaravanje korisnika neće...
Organiziranje i vođenje uspješnog darivanja na Instagramu u posljednjih nekoliko godina postalo je dobar marketinški trik. Kako biste sve profesionalno odradili, bilo da se...
Marketing putem e-pošte jedan je od najisplativijih načina za dosezanje ciljane publike. To je također izvrstan način za izgradnju odnosa s kupcima. Došlo je...
Facebook je najveća društvena mreža na svijetu s više od dvije milijarde aktivnih korisnika mjesečno. Postao je sastavni dio marketinga za male tvrtke koji...
Tvrtka Facebook poduzima nove korake kako bi ograničila mogućnost oglašivača da dosegnu tinejdžere ciljanim oglasima. S ovom promjenom, oglašivačima više neće biti dozvoljeno da...
Ako investirate svoj novac u oglašavanje na internetu, trebate se pitati što je stvarno bitno. Razlikovati bitno od nebitnog. Važno od nevažnog. Među ljudima...
Razmišljate o pokretanju web trgovine? Želite saznati na koje sve detalje trebate pripaziti prilikom pokretanja web shopa? Kako izgraditi uspješnu web trgovinu i na...