Što učiniti ako osjećate da vas podrška casina ignorira ili da nije pravedna?

Bilo da ste novi korisnik nekog online casina ili ste pak već duže vrijeme registrirani i aktivni, lako je moguće da ćete imati neki upit za korisničku podršku. Iako će svaki casino pripremiti jednu stranicu s najčešće postavljenim pitanjima kako bi korisnici mogli pronaći odgovor na svoje pitanje sami, omogućit će i neki način na koji će ih se moći kontaktirati u slučaju da odgovora ipak nema na tom popisu.

Način na koji korisnici uglavnom najviše vole kontaktirati korisničku podršku online casina je putem chata. Chat im dopušta da u stvarnom vremenu komuniciraju s nekim od agenata te postave pitanje i dobiju odgovor na njega u najkraćem mogućem roku. Druga podjednako efikasna metoda postavljanja upita podršci je putem telefonskog poziva. No, korisnici će često biti skeptični kada treba zvati neki od istaknutih brojeva telefona, a važan faktor je i to što nekima možda neće biti ugodno razgovarati telefonski. E-mail je jedna metoda koja je postojala oduvijek, a namijenjena je za upite koji nisu hitni i na koje korisnici ne zahtijevaju odgovor istog trena.

Bilo kako bilo, ono što korisnici žele i što bi im trebalo biti omogućeno je da korisnička podrška prije svega bude ljubazna, a zatim da se potrudi pomoći im i izađe u susret kada je to potrebno. No, ponekad se to ipak ne dogodi na razočarenje korisnika koji se pronađu u jednoj situaciji u kojoj ne znaju kako postupiti dalje. Zato ćemo navesti par primjera što učiniti ako osjećate da vas korisnička podrška ignorira, ne želi vam pomoći ili jednostavno daje savjete protiv vaših najboljih interesa.

Kontaktirajte ih u vrijeme kada ne bi trebala biti velika potražnja

Jasno je da online casina u određena doba dana imaju znatno veći broj korisnika online. Primjerice, za očekivati je kako velik broj igrača voli online igre na sreću igrati navečer kada su se riješili svih dnevnih obaveza i žele se opustiti. Tada će vjerojatno najviše posla imati i korisnička podrška jer će biti više potencijalnih upita za njih. Moguće je da ne dobivate odgovor od podrške upravo zato što jednostavno ne stignu odgovoriti na njega. Lako je moguće u takvoj situaciji pomisliti kako vas ignoriraju i namjerno vam ne žele pomoći.

Na nekim ne baš provjerenim casino stranicama to bi čak i mogao biti slučaj, dok bi kod onih za koje znate da su uvijek bile korektne ipak mogao biti slučaj da jednostavno ne stignu. Kako bi dobili odgovor pokušajte poslati e-mail ili pak postavite upit u doba kada mislite da nema velikog broja igrača online. Ako ste u mogućnosti, pokušajte to odraditi u jutarnjim i prijepodnevnim satima jer tada bi po nekoj logici trebalo biti najmanje online igrača i gužva ne bi trebala biti problem. Ukoliko i dalje nema odgovora ili se pak s njima ne slažete, rješenje bi se moglo pronaći u nekom od naših ostalih savjeta.

Popularni casino bonusi
GEEK
Bonus Code

Favbet svim novim igračima dupla prvu uplatu do 700 eura, besplatnu okladu do 30 eura i 200 besplatnih vrtnji.

Germania novom promocijom svim novim korisnicima nudi mogućnost bonusa do 1000% na prvu uplatu uz vrtnju na Kotaču Sreće.

Rizk je nabolji hrvatsko casino koje svim novim igračima dupla prvu uplatu do 300 eura te poklanja 100 besplatnih vrtnji

Pokušajte sve metode

Kao što smo u uvodu rekli, rijetkost je da će online casina danas imati samo jednu metodu putem koje ćete moći postaviti upit korisničkoj podršci. Ako pokušavate koristiti samo jednu od njih i nema odgovora ili ste dobili odgovor za koji smatrate da nije pravedan, pokušajte neku od ostalih metoda za kontakt. Tada ćete vjerojatno komunicirati s drugim agentom koji bi mogao imati više razumijevanja i shvatiti vaš upit te vam pomoći na način na koji ste prvobitno htjeli. Ako vas korisnička podrška bude ignorirala i prilikom tih ostalih metoda komunikacije, jasno je za očekivati da bi se mogli zabrinuti i početi istraživati dodatne načine što učiniti.

Okrenite se društvenim mrežama

Danas jednostavno nije moguće pronaći neki online casino, a da nema svoj profil na barem jednoj od društvenih mreža. Na sreću, svakom se od tih profila može poslati privatna poruka ili komentirati neka od objava. Tamo možete postaviti svoj upit i zatražiti da vam se pomogne u vezi njega. Ako smatrate da u casinu rade nešto protiv vas, možda je i bolja opcija komentirati o tome javno jer niti jedan casino ne želi vidjeti takve stvari na svojim društvenim mrežama te bi trebali uložiti dodatni trud kako bi vam pomogli i kako se to ne bi više ponovilo.

Ako se na to odlučite, pokušajte zadržati mirnoću u situacijama u kojima ste frustrirani i suzdržite se nekog oblika vrijeđanja i optuživanja jer možda će vam baš na ovaj način netko priskočiti u pomoć.

Okrenite se forumima i stranicama s recenzijama

Na raznim je casino forumima lako pronaći nekoga tko se našao barem jednom u istoj ili sličnoj situaciji kao i vi. Možda ćete tako pronaći odgovor na svoj upit od neke treće strane, bez potrebe za čekanjem da vam korisnička podrška casina odgovori. Uz to, danas postoji i mnogo stranica s recenzijama gdje se mogu i isprobati besplatne casino igre te ćete moći ostaviti svoj upit, pa čak i negativno komentirati rad casina u kojem igrate. Takve stranice uvelike će pomoći igračima koji će se nakon vas odlučiti igrati u tom ili sličnim casinima tako da ćete im pomoći ako iznesete svoja negativna iskustva i ostavite im savjet da taj casino izbjegavaju.

Kontaktirajte izdavača licence

Svaki online casino, ili barem oni koji su provjereni i kojima vjerujete, ima istaknuto na svojoj stranici tko mu je izdao licencu za poslovanje. Ako osjećate da casino na bilo koji način radi protiv vas, a to uključuje i ignoriranje te različite oblike odbijanja pomoći od strane korisničke podrške, jedna od opcija je kontaktiranje izdavača licence za priređivanje casino ponude. Možete navesti sve što vas muči i istaknuti kako se osjećate ignoriranima ili prevarenima na ovaj ili onaj način. Uz to, navedite što je više moguće detalja, a ako možete, priložite i screenshot problema ili odgovora korisničke podrške s kojim se ne slažete.

Naravno, ne postoji garancija da bi ovo moglo pomoći i neka to bude zadnja opcija kojoj se okrećete ako više ne možete pronaći kvalitetno rješenje za problem koji vas muči.

Dodatno

Prije nego se odlučite za neku od drastičnih mjera u potrazi za odgovorima ili pak odlučite uperiti prstom u casino i reći kako ste oštećeni, razmislite dobro još jednom. Istražite sve uvjete korištenja casina i različite odredbe koje su vam bile predočene kod registracije kako biste bili 100% sigurni da ste baš vi u pravu i da ste oštećeni. Kako bi cijela zajednica ljubitelja casino igara bila na jednoj respektabilnoj razini poželjno je ne širiti dezinformacije i lažno optuživati, već iznositi provjerene činjenice.

Iako smo i sami bili svjedoci različitih oblika, u najmanju ruku, neregularnih odluka casina i njihove korisničke podrške, isto tako smo bili svjedoci i situacijama u kojima korisnici jednostavno nisu bili u pravu, a da toga nisu bili niti svjesni. Stoga, nemojte donositi brzoplete odluke i optuživati nekoga dok se niste maksimalno posvetili istraživanju cjelokupne situacije.

Zaključak

Internet je danas bez ikakve sumnje opasno mjesto na kojem mnogi imaju loše namjere i gledaju kako će prevariti one nešto naivnije korisnike. Vrlo vjerojatno je jedan manji dio tog straha usađen i kod novih korisnika online casina koji nisu baš pretjerano vješti kada je riječ o samom procesu registracije, uplata, isplata, korištenja bonusa kao besplatne vrtnje i slično. No, nije ludost pomisliti da i neki od casina želi prevariti svoje korisnike jer mnogo je neprovjerenih casina koji će biti kreirani upravo s tim ciljem.

Kako bi to izbjegli i ne bi se našli u takvoj nepoželjnoj situaciji, temeljito se raspitajte i istražite neke detalje kao licenca, ponuda, uvjeti, odredbe i slično. Ako dođete do zaključka da ste pronašli casino kojem možete vjerovati, uvelike ćete smanjiti šanse da ćete se naći u nekom od ranije opisanih scenarija. No, ako se slučajno ipak nađete u njemu, vjerujemo da će neki od savjeta koje smo opisali biti od koristi za vas.

Popularna online casina

Bonus dobrodošlice do 1000% uz kotač sreće

300 EUR bonusa na prvu uplatu + 100 besplatnih vrtnji + Wheel of Rizk!

Bonus na prvu uplatu - samo za nove igrače

700 EUR bonus na prvu uplatu + 200 besplatnih vrtnji

Copyright © Sva prava pridržana. Igre na sreću mogu uzrokovati ovisnost. Igraj odgovorno. Osobama mlađim od 18 godina nije dozvoljeno sudjelovanje u igrama na sreću.