Oglašivači sve češće koriste nativne oglase (ili Native ads) kao format reklamiranja. Popularnost nativnih oglasa je u ovoj godini porasla za 13%, što je rezultat veći nego što bilježe druge vrste oglašavanja na internetu.
Pogledajmo zašto je ovaj format toliko dobar?
Suština je u tome što native ads skreće pažnju za 52% više od običnih oglasa. Na tekst nativnih oglasa korisnik troši čak 20% manje vremena nego na pregled osnovnog sadržaja sajta na istoj poziciji. To su razlozi zašto takav reklamni blok ima visoki CTR. Prosječna klikabilnost nativnih oglasa iznosi 0,15% za desktop promet i 1% za mobilni, što označava visoki CPM i CPC i garantira visoku zaradu za webmastera.
Prema procjeni web-portala Business Insider, format nativnih oglasa će postajati sve popularniji, naprimjer, u SAD-u će troškovi na takvu vrstu reklama iznositi čak 21 mlrd. dolara do 2018. godine , što je drastičan porast u usporedbi sa današnjim kapacitetom tržišta od 7 mlrd. Nativni oglasi, koji su već danas značajan izvor zarade za webmastere će postati još profitabilniji i efikasniji.
Ipak, taj format oglašavanja ima i svoje slabe strane, i mnogi webmasteri ga koriste oprezno i umjereno. Za to ima nekoliko razloga:
- Ne odgovaraju svi oglašivači i proizvodi koje oni reklamiraju, publici vašeg sajta.
- Mnoge mreže ne isplaćuju redovno.
- Komplicirana statistika.
- CTR varira od 2% do 0,1% u slučaju ako oglasi nisu usklađeni sa osnovnim sadržajem sajta
Što je bitno za izbor oglašivačke mreže za svoj sajt?
- Mreža ima oglase odgovarajuće tematike za vaš sajta, uzima se u obzir geotargeting, kao i interesi i potrebe posjetilaca.
- Oglasi ne sadrže sumnjive informacije.
- Kod ne stvara konflikt sa drugim reklamnim mrežama.
- Mogućnost uređivanja reklamnog bloka tako da se on najbolje uklopi u sadržaj sajta, što će povećati njegovu klikabilnost.
- Detaljna i transparentna statistika.
- Da isplaćuju regularno.
Među takvim oglašivačkim mrežama može se izdvojiti i Adnow.com. Zašto?
- Trenutno djeluju u 105 zemalja, imaju menadžera, koji govori naš jezik. On će pomoći oko podešavanja reklama.
- Odlično monetizira sajtove sa vrlo različitom publikom, ima reklame na drugim stranim jezicima, koje će se prikazivati za korisnike iz drugih zemalja
- Najbolje monetizira sajtove za žensku populaciju. Za tu vrstu sajtova CPM dostiže $2 za promet iz nekih zemalja.
- Imaju 5% referalni program.
- Oglasi prolaze moderaciju. Također sami možete isključiti oglašivača, koji vam se ne sviđa.
- Isplaćuju stabilno svake sedmice uz minimum $20 preko PayPala ili Wire transfera.
- Reklamni blok odlično izgleda i ima više opcija podešavanja. (Doduše, može se rotirati na istoj poziciji sa AdSense).
Ovo je primjer koliko zarađuje sajt sa zabavnim vijestima, koji ima mjesečno oko 800k impresija.
Statistika za isti sajt dva mjeseca kasnije.
Imaju problem da sa mrežom rade više webmastera i ponekad treba čekati odgovor menadžera po nekoliko sati. Ako želite testirati ovu platformu, to možete učiniti klikom na link ovdje.
Želimo Vam visoki CPM!