Do kraja 2018. godine potrošnja na tržištu aplikacija, u raznih trgovinama aplikacijama poput AppStorea, Play Storea ili drugih, bit će teška više od 100 milijardi dolara.
Analitičari procjenjuju da će taj iznos na godišnjoj razini do 2022. g. biti uvećan i iznositi oko 156 milijardi dolara. Azija, a posebno Kina, i dalje zadržava svoje mjesto na tronu najvećeg tržišta aplikacija koje se naplaćuju pa zato 40 % ukupne potrošnje odlazi upravo na Kinu.
Izvješća pokazuju kako raste potrošnja i po pojedinačnom korisniku pa je 2017. g. korisnik prosječno trošio 20,94 dolara na aplikacije, a procjenjuje se da će taj iznos biti u 2022. godini biti 25,65 dolara.
Veliki utjecaj u potrošnji imat će azijske zemlje, s naglaskom na Indiju, Vijetnam i Indoneziju, ali i ruralni dijelovi Kine. Na području Amerika će rast predvoditi Brazil, a na području Europe to će biti Ukrajina, Poljska i Rusija.
Najviše sredstava na same aplikacije trošit će se u Kini, Sjedinjenim Državama, Južnoj Koreji i Njemačkoj. Kina će ipak biti daleko u vodstvu pa se sukladno tome predviđa da će zabilježiti porast od 107 % i s 30,2 milijarde dolara zabilježenih u 2017. godini skočit će na 62,4 milijarde (koliko se predviđa za 2022. g.)
Najviše od svega se kupuju igre, no očekuje se i rast potrošnje za ostatak aplikacija, kao što su aplikacije za upoznavanje ili slušanje glazbe i gledanje videa.