Connect with us

Hi, what are you looking for?

Aplikacije i softver

Evo kako postati lažna zvijezda Instagrama i solidno zaraditi

Postoji recept do kojeg se došlo eksperimentom

Kompanije često koriste tzv. influencere na društvenim mrežama kako bi plasirali proizvode i oblikovali potrošačke navike mladih. Marketinška agencija Mediakix je nedavno provela eksperiment čiji su rezultati pokazali da je ponekad moguće postati lažna zvijezda na društvenim mrežama te tako zaraditi nemalu svotu novca.

Zgodne žene i muškarci Instagrama su vječno na egzotičnim putovanjima ispijajući šarene koktele, a taj setting je uvijek začinjen dodacima raznih brandova.

Na početku eksperimenta su u spomenutoj agenciji kreirali dva Instagram profila fiktivnih osoba. Prvi je označavao izmišljenu djevojku imena Alexa Rae, koja je predstavljana kao Instagram model i modni zaljubljenik, dok je drugi profil pripadao tobožnjoj fotografkinji po imenu Amanda Smith.

Agencija je potom unajmila nepoznatu djevojku i organizirala fotografiranja u različitim outfitima i na različitim mjestima ne bi li se stvorio sadržaj za prvi profil.

Fotografije koje su, pak, objavljivane na Amandinom profilu su jednostavno preuzete sa stock stranica, a svaka je prikazivala plavokosu djevojku fotografiranu na raznim lokacijama, bez vidljivog lica misteriozne plavuše.

Nakon izrade lažnih profila budućih „influencerica“, kupljeno je i nekoliko tisuća pratitelja, a budući da su pratitelji bez aktivnosti praktično beskorisni, ubrzo je red došao i na kupovinu lajkova i komentara.

Ukupan trošak ovog eksperimenta je iznosio oko 1.000 dolara, a izmišljeni model i fotografkinja su ubrzo dostigle brojku od 10.000 pratitelja. Lažna zvijezda je bila rođena. I to ne samo jedna. Nakon toga je agencija počela u njihovo ime aplicirati za razne sponzorske ugovore.

Za svaki posao su “djevojke” dobivale novac ili besplatne proizvode. Alexa je poslovala s kompanijom koja proizvodi kupaće kostime i s kompanijom za prehrambene proizvode. Fotografkinji su, pak, ponuđeni ugovori s poznatim brandom alkoholnih pića i ranije spomenutom kompanijom prehrambenih proizvoda.

Rezultat eksperimenta je šokirao mnoge, ali i poljuljao vjeru velikih brendova u moć i vjerodostojnost internet Influencera kojima se na godišnjem nivou isplati nekoliko milijardi eura za promoviranje različitih proizvoda i usluga.

Možda će vas zanimati

Tech

Što bi se dogodilo ako uronite ruku u posudu tekućeg dušika? Bi li vam se ruka smrzla do ozeblina? Bi li se razbila čim...

Internet

Sigurno ste do sad naletjeli na neke od bizarnosti na koje je Googleovo auto naletjelo pri snimanju, a u ovom videu pogledajte kompilaciju najčudnijih...

Tech

Trebate izračunati postotak od nekog broja, a ne znate kako? Pročitajte ovaj jednostavan članak i naučite kako se računa postotak. Postotci se koriste za...

Tech

1995. godine grupa znanstvenika NASA-e napravila je testove o tome kako pojedine droge utječu na paukovu sposobnost da izgradi mrežu.

Internet

Odmah da vam kažemo – neizbježan kraj dogodio bi se iznenađujuće brzo. Ako je zapremnina prosječnog lijesa 886 litara, a prosječan volumen ljudskog tijela...

Automoto

Tvrtka Laser Power Systems razvila je automobil pogonjen nuklearnom energijom. Napokon je pronađen način koji će vašem automobilu omogućiti vječni rad bez punjenja. No...

Tech

Rudnik dijamanata Mir u Siberu jedna je od najvećih rupa u tlu koju je čovjek napravio. Duboka je 525 metara i široka 1200m. Let...

Tech

Bumerang je jedan od najstarijih letećih objekata koje je ljudska ruka stvorila. Svi znamo da su ih koristili Aboridžini, no malo je poznato je...