Luksemburg, malena država površinom, ali velika bogatstvom, uvodi satove kodiranja u sve svoje škole.
Claude Meisch, ministar obrazovanja ove zapadnoeuropske zemlje, rekao je novinarima kako će nastava iz kodiranja postati dio nastavnog programa Luksemburga već od početka naredne školske godine.
Napomenuo je kako će svi učenici u toj zemlji time vrlo rano naučiti kako kodirati, a imat će i satove o računalnom razmišljanju.
Računalo razmišljanje je proces koji formulira rješenje za neodređene probleme. Otvoreni problemi potiču potpune i smislene odgovore na osnovi više promjenjivih, koje zahtijevaju uporabu raščlanjivanja, reprezentiranje podataka, uopćavanje i modeliranje algoritama koji se zasnivaju na računalnom razmišljanju.
Meisch je također poručio kako su digitalne vještine “dvije noge s kojima će mladi morati naučiti hodati” u eri modernih tehnologija kako bi u kasnijoj fazi života bili puno spremniji i konkurentniji na tržištu rada.
U zemljama koje su među prvima u svijetu u nacionalni nastavni plan uvele kodiranje je i Finska u kojoj je od jeseni 2016. godine to postalo obvezna nastavna aktivnost koja počinje od prvog razreda.