Kako se Europa budi, tako je zabiljeลพen i pad servisa Microsoft Team. U jutarnjim satima, oko 8:30 po Centralnom Europskom vremenu, zabiljeลพen je pad servisa za udaljeno spajanje. Vjeruje se da je zaguลกenje nastupilo zbog velikog broja korisnika, koji su odluฤili raditi od kuฤe, ลกto je izazvalo preoptereฤenje mreลพe.
Koronavirus situacija je na taj naฤin joลก jednom pokazala kako nismo u potpunosti spremni na scenarije koje pandemija donosi sa sobom. Na sreฤu, pad servisa nije dugo trajao, prema pisanju korisnika tog servisa, bili su izvan mreลพe nekih 2 sata.
Unatoฤ tome, najveฤe frustracije i nezadovoljstvo korisnici su iskazali zbog slabe komunikacije administracijskog tima iz Microsofta, prema svojim krajnjim korisnicima.
Sve ลกto je struฤni tim iz Microsofta objavio, bile su brzo napisane objave putem sluลพbenih Twitter profila. Bez detalja o problemu, i objaลกnjenja, kratke objave sadrลพavaju tek informacije kako su svjesni problema, i da se radi na njegovom uklanjanju.
Ostaje nejasno, je li problem uklonjen, ili je rijeฤ o nekoj kratkoroฤnoj sanaciji? Za pretpostavit je da ฤe sve veฤi broj korisnika u Europi koristiti online servise za obavljanje svakodnevnih poslova, sve dok traje korona virus. Bez jasne poruke iz Microsofta, svako sljedeฤe jutro oฤekujemo u nadi da ฤe Microsoft Team raditi. U suprotnom, pametno bi bilo potraลพiti druga VPN rjeลกenja.ย