TikTok sad ima još jednog suparnika na tržištu. Tvrtka Snap lansirala je Spotlight, novi odjeljak u svojoj aplikaciji koji će prikazivati videozapise koje su kreirali korisnici.
Iako ovo nije prvi put da aplikacija ističe videozapise korisnika, prvi put je da se ti videi nalaze na posebnom mjestu, odnosno da su istaknuti. U slučaju da to nije dovoljna motivacija ljudima da stvaraju sadržaj, Snap se odlučio platiti određenim korisnicima za takve sadržaje. Tvrtka planira plaćati ukupno do milijun dolara dnevno korisnicima za kreiranje i dijeljene svojih klipova u aplikaciji.
Po načinu funkcioniranja, Spotlight je sličan TikToku i Instagramu. Algoritam određuje koji će se videozapisi pojavljivati u feedu korisnika, sadrži automatsku reprodukciju vertikalnih videa, a za prebacivanje videa koristi se scroll ili swipe. No, kod Spotlight-a većina videa će biti anonimna, što bi korisnicima moglo biti vrlo zanimljivo.
Korisnicima je vjerojatno najuzbudljiviji dio obećanje tvrtke o potencijalnim isplatama. Tvrtka nije podijelila točno koliki iznos planira isplaćivati i kojim korisnicima, ali isplate će se očito temeljiti na formuli koja “nagrađuje Snapchatere prvenstveno na temelju ukupnog broja jedinstvenih prikaza videozapisa koje Snap dobije u danu”. Tvrtka je obećala potrošiti milijun dolara dnevno do kraja godine. Dugoročno, tvrtka Snap planira uvesti oglašavanje u Spotlight, pa nije teško zamisliti kako bi se isplate mogle pretvoriti u tradicionalnu podjelu prihoda tog tipa, piše Engadget.