Telegram je besplatan za korištenje, ali kako bi podržali i održali svoje usluge i poslužitelje, tvrtki je potreban neki oblik prihoda, a čini se da će pribjeći dobro poznatom i uhodanom generiranju prihoda i to putem oglasa.
Pavel Durov, osnivač Telegrama, objavio je da će tvrtka početi uvoditi oglase na svoju platformu, ali u ograničenom kapacitetu kako to ne bi ometalo upotrebljivost aplikacije, piše Ubergizmo.
Prema riječima osnivača Telegrama, platforma neće prikazivati promotivne poruke na vašem popisu za chat, privatnim razgovorima ili grupama. Oglašavanje će utjecati samo na velike kanale – usluge na kojima već postoji oglašavanje, a čija podrška dovodi do najvećih troškova za Telegram.
Tvrtka se ranije pokušala unovčiti pokretanjem operacije kriptovaluta, ali čini se da su ti planovi propali zbog čega se tvrtka ipak odlučila vratiti na tradicionalniji model. Budući da se ovi oglasi ne pojavljuju u privatnim grupama ili pojedinačnim razgovorima, to ne bi trebalo imati prevelik utjecaj na korisnike. Pogođeni će biti, vjerojatno, samo oni koji koriste velike kanale, pa osim ako ne pripadate toj kategoriji, za vas ne bi trebalo biti bitne razlike.