Žonglirate s previše zadataka u isto vrijeme i čini vam se da ništa ne uspijevate? Vrijeme je da svoj život dovedete u red. Pripremite se za povećanje produktivnosti uz 12 najboljih aplikacija koje će vam pomoći da organizirate svoj poslovni život u trenu!
CloudApp
CloudApp je moćan i učinkovit način za dijeljenje i spremanje linkova, izradu GIF-ova, snimki zaslona i datoteka. Uz CloudApp možete snimiti bilo što na radnoj površini i odmah podijeliti s bilo kim diljem svijeta. Kao jedna od najboljih aplikacija za vizualnu komunikaciju. CloudApp ima free i premium verziju.
Todoist
Todoist je jedna od najboljih aplikacija za izradu popisa obveza. S više od 10 milijuna korisnika, ubraja se u omiljeni digitalni alat za automatsko zapisivanje i arhiviranje svega što trebate učiniti. Aplikacija se pokazala učinkovitom kada je riječ o obavljanju stvari svih vrsta. Možete stvarati projekte, dodavati zadatke, postavljati podsjetnike i dijeliti ih s drugim ljudima u timu. Najbolja stvar kod Todoista je to što radi na svakoj platformi tako da možete ostati produktivni bez obzira gdje se nalazite! Aplikacija je besplatna uz doplatu za premium verziju koja vam otvara napredne mogućnosti.
Trello
Trello je aplikacija za upravljanje projektima koja pomaže timovima organizirati svoj rad, a svaki projekt čini funkcionalnijim i lakšim za realizaciju. Trello kombinira intuitivno sučelje u stilu Kanban sa sustavom povuci i ispusti. Korisnici mogu kreirati ploče za pohranjivanje različitih projekata i dodavati popise, kartice i komentare za svaki projekt. Trello je besplatan za korištenje, a za više dodatnih funkcija možete uzeti premium opciju.
Headspace
Red, rad i disciplina nisu jedino što trebate prakticirati kako bi bili produktivni. Bez planiranja odmora i predaha od svih obaveza ne možete biti dovoljno učinkoviti, zato u svoj raspored svakako dodajte Headspace. Headspace je aplikacija koja nudi vođenu meditaciju za smirivanje stresa i pronalazak unutarnjeg mira. Aplikacija nudi više od 1000 sati besplatnog sadržaja za meditaciju i svaki dan se objavljuje novi sadržaj. Headspace je pohvaljen u brojnim svjetskim publikacijama uključujući New York Times, Forbes, pa čak i The Huffington Post.
Google Keep
GoogleKeep je jednostavan način da sve svoje bilješke držite na jednom mjestu. Ova aplikacija je dostupna za Android, iOS i Chrome, a da biste ju koristili, jednostavno vodite bilješke tako da ih upišete ili nacrtate. Aplikacija ima vrlo čist dizajn koji olakšava stvaranje novih bilješki ili pronalaženje starijih.
Na primjer, ako želite tražiti riječ “posao”, sve što trebate učiniti je upisati riječi u okvir za pretraživanje i pojavit će se popis bilješki koje koriste tu riječ. GoogleKeep aplikacija dizajnirana je za kreativne i zaposlene ljude koji sve ideje koje im padnu na pamet imaju gdje zapisati. Možete kreirati shopping listu, listu poslovnih zadataka i sve što vam je potrebno u datom trenutku. Osim toga, GoogleKeep je potpuno besplatan.
Dropbox
Dropbox je usluga za hosting datoteka koja nudi pohranu u oblaku, sinkronizaciju datoteka, osobni oblak i klijentski softver. Dropbox korisnicima omogućuje stvaranje posebne mape na svakom od svojih računala, koju Dropbox zatim sinkronizira tako da se čini da je ista mapa (s istim sadržajem) bez obzira na to koje se računalo koristi za pregled.
Evernote
Evernote je aplikacija koja je nazvana “mozak 21. stoljeća” spas je za one koji se žele organizirati i biti produktivniji. Njegove organizacijske značajke omogućuju vam jednostavan način praćenja stavki kao što su tekstualni dokumenti, video, audio, dijaprojekcije i bilješke na jednom mjestu. Također ga možete koristiti kao istraživački alat ili za praćenje ideja za svoj sljedeći veliki projekt.
Zapier
Zapier je alat koji integrira aplikacije kao što su Leadfeeder, Gmail, Slack i Jira. Velika je prednost što za integraciju aplikacije nije potrebno kodiranje, a moguće ju je automatizirati s više od 100 aplikacija. Zapier omogućuje korisnicima da kreiraju “Zaps” koji su unaprijed izrađeni zadaci koji se mogu aktivirati jednim klikom. Ovi “Zapsi” koriste se za automatizaciju zamornih zadataka i uštedu vremena automatizacijom procesa.
Slack
Slack je komunikacijska aplikacija koja omogućuje slanje tekstualnih, slikovnih i video poruka. Nudi izvrsnu platformu za timsku suradnju i razgovor u pokretu. Slack ima aplikacije za iOS, Android, Mac OS X, Windows i Linux. Ubraja se u jednu najuspješnijih aplikacija i veliku pomoć kod organizacije posla. Pojačava produktivnost, organizira razgovore, stvara različite komunikacijske kanale za svaki projekt ili klijentu.
HelloSign
HelloSign je mobilna aplikacija za iOS i Android uređaje koja korisnicima pomaže da potpišu bilo koji dokument, bilo gdje. Aplikacija radi i za osobnu i za poslovnu upotrebu dopuštajući vam stvaranje, spremanje, uređivanje, potpisivanje i slanje bilo kojeg dokumenta elektroničkim putem. Prednost digitalnog poslovanja je što nas do rješenje svakog problema dijeli samo klik, no problemi mogu nastati kad je potrebno potpisati neki dokument.
HelloSign eliminira sve beskorisne korake i omogućuje vam legalno e-potpisivanje, kao i arhivu svih potpisanih dokumenata koji su sigurno pohranjeni u aplikaciji. Ono što se nekada odlagalo na police, od sada je uz mjesečnu naknadu za korisnika moguće uz aplikaciju HelloSign.
Toggl
Toggl je aplikacija za praćenje vremena koja korisnicima pomaže pratiti vrijeme provedeno na različitim zadacima. Nudi korisnička izvješća s pojedinostima o ukupnoj količini vremena provedenog na poslu, njihovim najdužim danima i koliko je vremena proveo u mirovanju. Uz Toggl, korisnici također mogu stvarati vlastita izvješća i dijeliti ih s drugim korisnicima ili kolegama. Ova intuitivna aplikacija za praćenje vremena olakšat će vam evidenciju vašeg radnog vremena, a osobito je korisna kod freelancera.
Kao velika prednost ističe se mogućnost rada na telefonu, tabletu i računalu, tako da možete biti bez brige. Gdje god se nalazili i koji god uređaj upotrebljavali, vrijeme koje provedete u radu na nekom zadatku se prati. Imati uvid u provedeno vrijeme također pomaže kod organizacije dnevnih zadataka i poboljšanje produktivnosti. Aplikacija je besplatna, a premium verzija se plaća po broju korisnika.
CloudCal
CloudCal je Android aplikacija koja vam omogućuje suradnju sa svojim timom s bilo kojeg mjesta. Uz ovaj digitalni alat možete upravljati vašim rasporedom, pratiti zadataka i objediniti sve kalendare i planere u jedan. CloudCal je vrhunsko i besplatno rješenje koje objedinjuje sve kalendare iz Trella, GoogleaKeepa, Trella, Meetupa, Facebooka, Outlooka, pa čak i Evernotea, kako biste imali trenutni pregled svih vaših događaja i zadataka. Sve važne stvari sada se nalaze u jednom oblaku koji će vam sigurno olakšati svakodnevicu.