Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Tech

Recenzija električnog bicikla Eleglide M1 Plus (kupon s popustom)

Eleglide M1 Plus je moderan električni bicikl koji mnogi nazivaju “budžet” biciklom. Razlog zašto je to tako je činjenica da mu je cijena značajno manja od nekih električnih bicikala poznatijih proizvođača, dok istovremeno ima gotovo sve značajke koje oni nude svojim kupcima.

Isprobali smo tako ovaj bicikl i odlučili kreirati jednu recenziju u kojoj smo pokušali opisati sve njegove značajke, od same dostave i spajanja, do vožnje i osobnih iskustava. Tu ćemo recenziju otvoriti jednim kratkim i interaktivnim videom koji smo kreirali, a u kojem ćete moći vidjeti neke osnove ovog bicikla, da bi zatim u nastavku opisali sve za što smo vjerovali da bi vas moglo zanimati!

Sadržaj kutije

Električni bicikl Eleglide M1 Plus došao je zapakiran u kutiji dimenzija 1480x230x770 milimetara. Kutija je bila teška od oko 30 kilograma, što je odmah jasno dalo do znanja da se ovdje neće raditi o običnom biciklu. Naravno, nestrpljivo smo otvorili kutiju ne bi li saznali što se sve krije u njoj. Na vrhu kutije nalazile su se dvije manje kutijice, a bicikl je zahtijevao nešto spajanja i truda. Naime, zadnji je kotač bio spojen na ramu bicikla, dok je prednji kotač, zajedno sa sjedalom bilo potrebno posebno spojiti.

Uz to, upravljač bicikla bio je za ramu povezan tek ljepljivom trakom i plastičnim vezicama, budući da bi bilo jako nepraktično slati bicikl sa spojenim upravljačem. Od dijelova koje se ne može pronaći na običnim biciklima, primijetili smo da se na upravljaču nalazi manji LCD zaslon, a na ramu je spojena poprilično velika baterija.

U jednoj od dvije kutijice koje smo ranije spomenuli, našle su se upute za spajanje i korištenje bicikla, svjetla (prednje električno te svjetla za kotače, poznata i kao “mačje oči”), pedale, ručke za upravljač (iako je jedan set ručki već bio na upravljaču), dva ključa i alat koji je potreban za spajanje dijelova bicikla.

U drugoj kutijici došao je punjač baterije.

Spajanje

Prema uputama, sam proces spajanja bicikla Eleglide M1 Plus započinje spajanjem upravljača na ramu. Naravno, ovdje je najbitnije voditi računa da on bude precizno spojen tako da ne postoji odstupanje prilikom vožnje i skretanja u odnosu na kotač. Nakon toga, na red je došlo spajanje prednjeg kotača. Bio je to poprilično lak zadatak koji nije oduzeo više od par minuta. Kada je kotač bio postavljen, prema uputama je bilo potrebno spojiti prednje svjetlo. Prednje svjetlo imalo je i kabel koji je bilo potrebno spojiti s kabelom koji dolazi iz baterije i LCD zaslona, budući da se radi o svjetlu koje će izvor napajanja imati upravo u bateriji.

Nakon svjetla, još jedan lak zadatak bio je spojiti pedale. Tu je posao spajanja već više-manje bio pri završetku, a idući je zadatak bio spojiti stražnje svjetlo, te svjetla koja idu na kotače. Za kraj, za sve one koji žele koristiti električnu značajku ovog bicikla, preostala je zamjena ručki na upravljaču. Naime, ručke koje su “po defaultu” postavljene na upravljač su obične gumene, a ručke koje su potrebne za korištenje električne značajke bicikla su nešto drukčijeg dizajna. Također, jedna od tih ručki ima okretljivi dio za dodavanje ubrzanja te žicu koja se mora spojiti na bateriju.

Jedini problem kod spajanja bicikla nastao je kada je trebalo tu žicu spojiti s baterijom jer u uputama ne postoji objašnjenje gdje se ona mora spojiti. Tek nakon istraživanja na Internetu, postalo je jasno da se priključak za nju mora izvući iz donjeg dijela rame, tako da je pronalazak tog rješenja bio veliko olakšanje. Vrijedi spomenuti i da dva ključa koja su došla s biciklom služe kako bi se baterija zaključala na rami ili otključala nakon čega se može skinuti i odnijeti na punjenje u kuću ili gdje god želite puniti bicikl, bez potrebe da morate pomjerati cijeli bicikl ili koristiti produžne kablove.

S time je i završio spajanja bicikla te je bicikl konačno postalo moguće i iskušati te provozati.

Izgled

Eleglide M1 Plus je suvremeno dizajniran električni bicikl koji spaja estetiku s visokom funkcionalnošću. Izrađen od izdržljivog aluminijskog materijala, ovaj bicikl ima jednu mješavinu elegantnog i sportskog izgleda.

Sjedalo i ručke Eleglide M1 Plus bicikla su dijelovi oblikovani kako bi pružili udobnost tijekom vožnje, a budući da on svoje vozače može odvesti na daleki put, bez previše truda, to je nešto što je poprilično bitno. Niti jedan dio ovog bicikla nije prenaglašen niti je dizajniran da bi se isticao, što će se svidjeti onima koji se vole jednostavno uklopiti.

Komponente

Nešto što je često zanemareno u raznim oblicima recenzija, ne samo onih kreiranih za bicikl poput ovog, svakako su oni sitni detalji koji čine cjelinu. Bez njih uređaj jednostavno ne bi bio to što jest, a odlučili smo kratko opisati i neke komponente bicikla Eleglide M1 Plus koje možda nećete često pronaći u drugim recenzijama sličnog tipa.

Prednje svjetlo koje je povezano s baterijom poprilično je jako i to je jedan od tih manjih detalja koji su nam se svidjeli, a za koje mnogi smatraju da nisu previše potrebni u procjeni bicikla.

Ovaj bicikl ima mehaničke disk kočnice koje ne spadaju među najnovije i najinovativnije, ali obavljaju svoju svrhu na zadovoljavajući način. One su poprilično česta pojava na električnim biciklima, posebice na ovakvim tipovima koji žele ostati pristupačni svima po svojoj cijeni.

Bicikl dolazi i s 21 Shimano brzinom, a možda su čak i oni koji nisu pretjerano upoznati s biciklima i vožnjom, već čuli za taj tip brzina, budući da su poprilično poznate. Na jednoj se strani upravljača nalazi mjenjač brzina sa 7 brzina, dok se na drugoj nalazi onaj s 3 (3 x 7 = 21).

Nogar bicikla nalazi se na stražnjem dijelu, a vrlo je stabilan i pouzdan. Ne morate brinuti gdje ćete ostaviti svoj bicikl ako negdje morate ići i obaviti nešto brzo i efikasno.

Načini vožnje

Bicikl Eleglide M1 Plus može se voziti u tri različita načina vožnje, stoga ćemo ukratko opisati sva tri, jedan po jedan.

1. Vožnja bez struje

Način na koji funkcionira vožnja bez korištenja električne značajke bicikla ne bi trebalo posebno objašnjavati jer je poprilično standardan, iako ovaj bicikl ima neke značajke koje i za njega treba posebno istaknuti. Kao što je ranije navedeno, Eleglide M1 Plus dolazi s 21 Shimano brzinom, tako da vozači mogu puno lakše navigirati kojim god se terenom kretali.

Na biciklu postoje i prednji amortizeri, a zanimljivo je da ih vozač može koristiti i ne mora jer postoji ručica koju može povući kako bi ih onesposobio i vozio bez njih.

2. Vožnja u pomoćnom načinu rada 

Vožnja u pomoćnom načinu rada je nešto što najbolje možemo opisati kao način vožnje između običnog i potpuno električnog načina. Naime, radi se o načinu vožnje u kojem vozač mora sam okretati pedale, ali ima pomoć bicikla, tako da ne mora koristiti svoju punu snagu i napor. To je posebno koristan način rada kada vozite na nekim dugim dionicama ili pak morate voziti bicikl uzbrdo, što je uvijek poprilično izazovno. Kako bi koristili ovaj način vožnje, po prvi put morate koristiti LCD zaslon koji se nalazi na upravljaču, tako da ćemo reći nešto više o njemu.

LCD zaslon na sebi ima četiri gumba. S gornje strane se nalazi gumb s kojim ga palite ili gasite, dok se s donje strane nalazi gumb kojim se pali ili gasi prednje svjetlo. Na prednjoj strani zaslona nalaze se još dva gumba sa znakovima “+” i “-”. Ta dva gumba služe za mijenjanje jačine/brzine kojom će vam bicikl pomagati u pomoćnom načinu. Postoji pet takvih jačina, uz jačinu 0, koja znači da bicikl neće pomagati.

Na zaslonu u svakom trenutku možete vidjeti svoju trenutnu brzinu, koliku ste udaljenost prešli i koliko imate baterije, kako biste uvijek znali kada ste pri kraju i kada je treba puniti. Što se tiče ostalih pet razina, bicikl će vam pomagati do određene brzine na svakoj od njih. Ovo su te razine:

  • Razina 1: do 12km/h
  • Razina 2: do 16km/h
  • Razina 3: do 20km/h
  • Razina 4: do 23km/h
  • Razina 5: do 25km/h

Ovaj zaslon može prikazivati i ukupno prijeđenu udaljenost ili pretvarati kilometre u milje. Također, uz dva kratka pritiska na gumb za svjetlo, trenutno pređenu udaljenost ćete pretvoriti u ukupno pređenu, pa u svakom trenutku možete znati koliki ste put prešli sa svojim biciklom.

Kada se drže tipke “+” i “-”, otvorit će se jedan posebni izbornik u kojem se mogu podešavati detalji kao svjetlina zaslona, njegov prikaz i slično, a detaljnije o tome se može pročitati u samim uputama bicikla.

Postoji i jedan način koji je, recimo tako, skriven, a radi se o Push načinu, odnosno načinu za guranje. Kada držite tipku za paljenje svjetla, bicikl će voziti brzinom 6km/h, a taj način služi za situacije kada gurate bicikl. 

Vrijedi spomenuti da u pomoćnom načinu vožnje, ovim biciklom možete voziti i do 100 kilometara što je poprilično impresivno.

3. Vožnja u potpuno električnom načinu

Kada vozite u potpuno električnom načinu, koristite onaj okretljivi dio za dodavanje brzine kako bi bicikl vozio sam, bez potrebe da okrećete pedale.

Kao i kod ranije spomenutih razina, svaka od njih će imati maksimalnu brzinu, a te su brzine jednake kao kod pomoćnog načina. Ovaj način vožnje je izuzetno zabavan, ali i koristan, a prema uputama, bicikl može voziti i do 50 kilometara ako koristite samo ovaj način vožnje.

Vožnja u praksi

Naravno, kako bi kreirali ovaj osvrt na Eleglide M1 Plus bicikl, iskušali smo ga u vožnji i pokušali koristiti sve njegove značajke koje smo mogli kako bismo kreirali najbolji i najtočniji mogući opis.

Obični način vožnje poprilično je jednostavan, a olakšava ga činjenica da postoji čak 21 brzina koje je moguće prilagođavati u odnosu na teren po kojem se vozi. Ono što pomalo otežava ovakav način vožnje, iako je gotovo neprimjetno na kraćim dionicama, je činjenica da je bicikl nešto teži od klasičnih, neelektričnih bicikala, tako da je potrebno ipak uložiti nešto malo više truda u vožnju.

Vožnja u pomoćnom načinu je nešto što bi svatko tko voli voziti bicikl morao probati. Prilikom tog načina vožnje zaista nije potrebno ulagati previše truda kako biste vozili, ali i dalje imate onaj osjećaj da vi vozite i pokrećete svoj bicikl. Jedno veliko pozitivno iznenađenje je s kojom lakoćom po svim terenima bicikl u pomoćnom načinu može ići uzbrdo. Rekao bih kako je bilo potrebno uložiti oko 50% truda za taj tip vožnje u pomoćnom načinu, što daje do znanja da se ovim biciklom mogu zaista prijeći ogromne udaljenost, bez previše napora.

Vožnja u potpuno električnom načinu rada pravo je uživanje. Ona može pomoći da se brzo dođe do željene lokacije, ali i znatno olakšati sam put. Nešto što još vrijedi izdvojiti, budući da se ovaj bicikl ipak predstavlja kao “mountain bike” su amortizeri. Oni postoje samo na prednjem kotaču bicikla, dok na stražnjoj strani ne postoji nikakav sustav ublažavanja vožnje po nepravilnom terenu. To je jedan mali nedostatak jer vozač će unatoč postojanju amortizera, vrlo vjerojatno osjetiti neravnine po kojima vozi.

Prednji amortizer također se može zaključati, odnosno vozač ga ne mora koristiti pri vožnji, a kako bi ga zaključao, sve što mora učiniti je okrenuti mali kotačić koji se nalazi na amortizeru. Još jedna stvar koju vrijedi izdvojiti s obzirom na to da se radi o brdskom biciklu je da uz njega ne dolazi blatobran. To će malo otežati vožnju po nešto neugodnijim vremenskim uvjetima, u kojima ćete morati paziti da se ne zaprljate prilikom vožnje. Naravno, blatobran se može kupiti naknadno te nadograditi na bicikl.

Specifikacije bicikla Eleglide M1 Plus

  • Maksimalna udaljenost: 50 km (električni način rada), 100 km (pomoćni način), bez ograničenja (klasični način rada)
  • Idealni uvjeti: Maksimalni domet se postiže sa opterećenjem od 75 kg i konstantnom brzinom od 15 km/h na ravnim putevima bez jakog vjetra na 26°C.
  • Maksimalna brzina: 25 km/h
  • Maximalno opterećenje: 100 kg
  • Nagib: 15°
  • Motor: 250W 36V, 210 (Max RPM), 45N.M (Maksimalni izlazni obrtni moment)
  • Baterija: 12.5Ah, 36V, 450Wh, sa sistemom zaštite baterije
  • Punjač: 100-240V 2A (ulaz), 42V 2A (izlaz)
  • Vrijeme punjenja baterije: Do 7 sati
  • Brzine: Shimano zupčanik s 21 brzinom (naprijed 3, nazad 7)
  • Kočioni sistem: Dvostruke disk kočnice i dizajn automatskog isključivanja, 160 mm
  • Amortizeri: Hidraulično prigušivanje sa blokadom
  • Prikaz: S866 LCD ekran
  • Otpornost na vodu: IPX4
  • Preporučena visina vozača: 165-195 cm
  • Težina: 27 kg

Zaključak

Sam proces sastavljanja i iskušavanja ovog bicikla bio je jedno ugodno iskustvo. Možemo reći da se ranije još nismo susreli s električnim biciklom koji je ovako isplativ kada se pogleda omjer cijene i kvalitete. Eleglide M1 Plus predstavlja sjajan izbor ako želite kupiti električni bicikl, a istovremeno i pokušati uštedjeti tom kupovinom. Zbog svojih performansi i estetike zaslužio je pohvale.

Osim što je izuzetno funkcionalan, Eleglide M1 Plus također je vrlo privlačan već samim svojim elegantnim i sportskim izgledom. Čini se kao da je gotovo svaki detalj pažljivo osmišljen, od čvrste konstrukcije do preciznog upravljanja koristeći jedan od tri načina rada. U konačnici, ono što smo naučili o ovom biciklu je da se ovdje ne radi samo o obliku prijevoznog sredstva, već o nečemu što se vrlo brzo i lako može uklopiti u vašu svakodnevicu te je čak i promijeniti i olakšati.

Cijena ovog električnog bicikla je 799 eura, ali ako iskoristite kod GEEKHR519, dobit ćete i sjajan popust od čak 60 eura! Stoga, ako vam se svidjelo sve što ste pročitali i vidjeli, kupite ovaj bicikl u Eleglideu.

Možda će vas zanimati

Tech

Što bi se dogodilo ako uronite ruku u posudu tekućeg dušika? Bi li vam se ruka smrzla do ozeblina? Bi li se razbila čim...

Internet

Sigurno ste do sad naletjeli na neke od bizarnosti na koje je Googleovo auto naletjelo pri snimanju, a u ovom videu pogledajte kompilaciju najčudnijih...

Tech

Trebate izračunati postotak od nekog broja, a ne znate kako? Pročitajte ovaj jednostavan članak i naučite kako se računa postotak. Postotci se koriste za...

Tech

1995. godine grupa znanstvenika NASA-e napravila je testove o tome kako pojedine droge utječu na paukovu sposobnost da izgradi mrežu.

Internet

Odmah da vam kažemo – neizbježan kraj dogodio bi se iznenađujuće brzo. Ako je zapremnina prosječnog lijesa 886 litara, a prosječan volumen ljudskog tijela...

Automoto

Tvrtka Laser Power Systems razvila je automobil pogonjen nuklearnom energijom. Napokon je pronađen način koji će vašem automobilu omogućiti vječni rad bez punjenja. No...

Tech

Rudnik dijamanata Mir u Siberu jedna je od najvećih rupa u tlu koju je čovjek napravio. Duboka je 525 metara i široka 1200m. Let...

Tech

Bumerang je jedan od najstarijih letećih objekata koje je ljudska ruka stvorila. Svi znamo da su ih koristili Aboridžini, no malo je poznato je...