Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Internet

Elon Musk dopušta neonacističku propagandu: Twitter gubi oglašivače

Neki verificirani korisnici Twittera s plavim kvačicama na svojim su profilima dijelili duge isječke antisemitskog filma “Europa: The Last Battle”…

Foto: KLYONA / Shutterstock.com

Twitter je prošlog tjedna uz oglase poznatih marki kao što su Disney, Microsoft i The Telegraph prikazivao neonacističku propagandu. Obiteljski medijski konglomerati, tehnološki divovi i legendarne novine koje prikazuju oglase na platformama društvenih medija možda će razmisliti hoće li se htjeti pojavljivati u budućnosti uz rasističke fotografije pune mržnje, ali to je daleko od zajamčenog na novom Twitteru Elona Muska.

Širenje antisemitskog filma

Kako je zavrzlama počela? Neki verificirani korisnici Twittera s plavim kvačicama na svojim su profilima dijelili duge isječke antisemitskog filma “Europa: The Last Battle” iz 2017. godine koji Antidifamacijska liga (ADL) smatra “revizionističkim filmom o Drugom svjetskom ratu”. U tom se filmu Židovi okrivljuju za izazivanje rata i ponekad se koristi kao alat za novačenje među neonacističkim skupinama, prema ADL-u. Twitter je prije Muskovog vlasništva pokušavao ograničiti ovu vrstu neonacističkog sadržaja, iako s različitim stupnjevima uspjeha. Sada društvena mreža daje plave kvačice poznatim neonacističkim vođama poput Richarda Spencera u ime slobode govora.

Ako ste ovih dana u traku za pretraživanje na Twitteru unosili varijacije naziva gore spomenutog filma, prikazali su Vam se isječci iz filma, ali su također prikazani oglasi za online video igre, Telegraph i od nekih drugih tvrtki. Drugi korisnici Twittera koji su pretraživali naslov vidjeli su oglase Disneyja, Microsofta, košarkaške NBA lige,…

Twitter je mnogo puta promijenio svoju definiciju ograničenog govora mržnje – njegova provedba tih pravila također je varirala. Muskova višestruka otpuštanja koja su uništila Twitterov tim za povjerenje i sigurnost, kao i njegov tim za oglašavanje, ostavila su sigurnost brenda na društvenoj mreži u krhkom stanju. U ovom slučaju, čini se da objavljeni neonacistički videosadržaj krši vlastita pravila Twittera protiv “medija koji prikazuju slike pune mržnje”. S druge strane, tvrtka se nedavno razišla sa svojom drugom voditeljicom povjerenstva i sigurnosti u manje od godinu dana.

Kontroverze koje se lako mogu izbjeći poput prikazivanja oglasa protiv neonacističkog sadržaja mogle bi brendovima učiniti još neugodnijim postavljanje oglasa na društvenu mrežu, što je posljednja stvar koju Twitter treba. Podaci koje je SensorTower podijelio sa CNN-om ranije ove godine pokazuju da Twitter ima samo 625 od 1.000 najboljih oglašivača koje je imao prije Muskovog preuzimanja u rujnu. Ta iznenadna masovna evakuacija brendova navodno je rezultirala padom mjesečnih prihoda Twittera od oglašivača od 60% između listopada 2022. i kraja siječnja 2023. godine.

Možda će vas zanimati

Tech

Što bi se dogodilo ako uronite ruku u posudu tekućeg dušika? Bi li vam se ruka smrzla do ozeblina? Bi li se razbila čim...

Internet

Sigurno ste do sad naletjeli na neke od bizarnosti na koje je Googleovo auto naletjelo pri snimanju, a u ovom videu pogledajte kompilaciju najčudnijih...

Tech

Trebate izračunati postotak od nekog broja, a ne znate kako? Pročitajte ovaj jednostavan članak i naučite kako se računa postotak. Postotci se koriste za...

Tech

1995. godine grupa znanstvenika NASA-e napravila je testove o tome kako pojedine droge utječu na paukovu sposobnost da izgradi mrežu.

Internet

Odmah da vam kažemo – neizbježan kraj dogodio bi se iznenađujuće brzo. Ako je zapremnina prosječnog lijesa 886 litara, a prosječan volumen ljudskog tijela...

Automoto

Tvrtka Laser Power Systems razvila je automobil pogonjen nuklearnom energijom. Napokon je pronađen način koji će vašem automobilu omogućiti vječni rad bez punjenja. No...

Tech

Rudnik dijamanata Mir u Siberu jedna je od najvećih rupa u tlu koju je čovjek napravio. Duboka je 525 metara i široka 1200m. Let...

Tech

Bumerang je jedan od najstarijih letećih objekata koje je ljudska ruka stvorila. Svi znamo da su ih koristili Aboridžini, no malo je poznato je...