Zadnjih dana možemo pratiti borbu društvenih mreža Twitter i Threads, a saznali smo i da će Twitter mijenjati svoje ime i logo, prema željama Elona Muska. Novi logo Twittera tako će biti “X”, a sam je Musk i zaprijetio tužbom protiv Threadsa čiji je vlasnik Meta, Marka Zuckerberga. Razlog tužbe je činjenica da Threads uvelike nalikuje Twitteru i vjeruje se da su bivši zaposlenici Twittera pomogli u njegovom kreiranju i pritom koristili neke poslovne tajne. Sada je i TikTok obavijestio svoje korisnike da će imati priliku koristiti jednu novu značajku koja je slična tim spomenutim društvenim mrežama.
Iz TikToka navode da nova značajka korisnicima daje “još jedan način da se izraze”, a radi se o mogućnosti objavljivanja statusa koji sadrže samo tekst. Korisnicima TikToka sada će na aplikaciji biti ponuđene tri opcije – hoće li objaviti fotografije, video ili tekst.
TikTok launches text-only posts to rival Elon Musk's Twitter https://t.co/0JYkteylCC pic.twitter.com/IGHLqidcQM
— Reuters (@Reuters) July 25, 2023
Također će moći prilagoditi objave dodavanjem zvuka, lokacije ili Dueta, koji su video reakcije na postove drugih TikTok korisnika. Iz TikToka navode i kako ove značajke čine da su korisnički tekstualni postovi jednako dinamični i interaktivni kao bilo koji video ili foto post.
TikTok, koji je u vlasništvu kineskog ByteDancea, nedavno je u Brazilu i Indoneziji pokrenuo novu uslugu streaminga glazbe, TikTok Music. Prošlog tjedna tvrtka je također predstavila beta verziju usluge u Singapuru, Meksiku i Australiji. Glasnogovornik je rekao da će omogućiti korisnicima da “slušaju, dijele i preuzimaju glazbu koju su otkrili na TikToku, kao i da dijele svoje omiljene pjesme i izvođače sa svojom TikTok zajednicom”.
Aplikacija testira druge značajke uključujući novi pejzažni način rada s odabranim korisnicima diljem svijeta. U 2021. godini TikTok je postao najpopularnije internetsko odredište na svijetu jer je imao više posjeta od američkog diva, tražilice Googlea. Te su godine iz aplikacije također rekli da imaju više od milijardu aktivnih korisnika diljem svijeta.
Čini se da bi TikTok tako mogao profitirati upravo zbog spomenutog rata koji se vodi između Muska i Zuckerberga, a ovakve nove značajke u tome bi definitivno mogle pomoći.