Salesforceovi napori da ugradi Slack u svoj portfelj proizvoda pojačali su se ovaj tjedan općim izdanjem Sales Elevate, nove ponude koja izvorno integrira Sales Cloud u popularnu aplikaciju za chat.
Ovo je prvi put da je Slack prilagodio svoju aplikaciju potrebama određene poslovne uloge, s namjenskim početnim zaslonom za prodajno osoblje dostupnim na bočnoj traci kako bi se ponudio pregled informacija iz Sales Clouda.
“Ovo je novi način izvođenja integracija između Salesforcea i Slacka koji je izvorniji za Slack”, rekao je Rob Seaman, viši potpredsjednik Slacka za poslovne proizvode. “Zacrtavamo novi put za način na koji gradimo liniju proizvoda specifičnih za poslovanje u Slacku.”
Značajka je dostupna korisnicima Slack Business+ i Enterprise Grid s pristupom izdanjima Professional, Enterprise i Unlimited Sales Cloud. Cijena mu je 60 dolara po korisniku svaki mjesec.
Također postoje planovi za stvaranje sličnih značajki u skladu s drugim Salesforce proizvodima namijenjenima, na primjer, stručnjacima za marketing i korisničku podršku. Još nije određen datum izlaska za ova dodatna izdanja, rekao je Seaman.
Salesforce je kupio Slack prije dvije godine za 27,7 milijardi dolara, obećavajući da će aplikacija za suradnju činiti temelj “digitalnog sjedišta” za povezivanje radnika.
Prilagodba Slacka prodajnim profesionalcima može pomoći u prevladavanju nekih izazova produktivnosti s kojima se suočavaju minimiziranjem potrebe za prebacivanjem zadataka i omogućavanjem “besprijekorne suradnje među prodajnim timovima”, rekao je Irwin Lazar, predsjednik i glavni analitičar u Metrigyju.
Poslovna potražnja za softverom za suradnju u stvarnom vremenu za podršku prodajnom osoblju je u porastu, rekao je Raúl Castañón-Martínez, viši analitičar u 451 Research, dijelu S&P Global Market Intelligence. To je slučaj upotrebe koji se nalazi “na sjecištu ključnih kompetencija Salesforcea i Slacka”, rekao je.
Međutim, Salesforce i Slack suočavaju se s konkurencijom: drugi u prostoru objedinjenih komunikacija također su prilagodili svoje proizvode prodajnim timovima, kako kaže Lazar. “Vidjeli smo brojne UCaaS pružatelje koji lansiraju značajke specifične za prodaju,” rekao je, navodeći Zoom IQ za prodaju kao primjer.
Dok je Sales Cloud već dugo bio dostupan kao Slack integracija, čak i prije akvizicije Salesforcea, Sales Elevate pruža veću funkcionalnost unutar Slacka.
Dostupan putem kartice “Prodaja” na izborniku bočne trake aplikacije, početni zaslon Sales Elevate nudi korisnicima pristup pregledu relevantnih informacija kao što su podsjetnici o prilikama za kupce, obavijesti o poslovima i KPI-jevi – uključujući generirani prihod. Odavde također mogu pristupiti i ažurirati informacije o prodaji putem prikaza „Mogućnosti“, sa zadanim poljima uključujući iznose posla, datum zatvaranja, fazu i sljedeće korake. Promjene se zatim sinkroniziraju natrag u Salesforce Sales Cloud.
Korisnici će također moći kreirati vlastite prilagođene obavijesti kako bi bili u tijeku s određenim kupčevim ugovorom ili promjenama koje su učinjene u procesu njihovog tima. Na primjer, može se postaviti obavijest za obavještavanje prodajnog osoblja kada posao promijeni fazu ili iznos. „To je feed u stvarnom vremenu koji menadžeri i predstavnici sami kontroliraju; to je povijesno bilo u području IT-a i administratora, tako da informacije ne dolaze do prodavača onoliko brzo koliko bi mogle,” rekao je Seaman.
Iako je prostor optimiziran za Sales Cloud, cilj je pružiti prostor za obavijesti iz aplikacija trećih strana koje su relevantne za njihov tijek rada.
Sales Elevate će također omogućiti korisnicima da automatiziraju određene radnje putem Slackovog alata Workflow Builder bez koda. Na primjer, stvaranje nove prilike za Sales Cloud moglo bi pokrenuti automatizaciju tijeka rada koja šalje bilješku kanalu računa kako bi upozorila prodajne predstavnike.
Također postoji prostor za integraciju sa SlackGPT-om – generativnim AI alatom koji je trenutno u razvoju – također je rekao Seaman, iako to nije bilo dio izdanja za opću dostupnost u srijedu. To bi moglo značiti generiranje informativnih dokumenata i drugih oblika sadržaja za prodajne predstavnike.