Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Aplikacije i softver

Slack svoju aplikaciju za chat prilagođava prodajnom osoblju

Slack svoju aplikaciju za chat prilagođava prodajnom osoblju
Unsplash

Salesforceovi napori da ugradi Slack u svoj portfelj proizvoda pojačali su se ovaj tjedan općim izdanjem Sales Elevate, nove ponude koja izvorno integrira Sales Cloud u popularnu aplikaciju za chat.

Ovo je prvi put da je Slack prilagodio svoju aplikaciju potrebama određene poslovne uloge, s namjenskim početnim zaslonom za prodajno osoblje dostupnim na bočnoj traci kako bi se ponudio pregled informacija iz Sales Clouda.

“Ovo je novi način izvođenja integracija između Salesforcea i Slacka koji je izvorniji za Slack”, rekao je Rob Seaman, viši potpredsjednik Slacka za poslovne proizvode. “Zacrtavamo novi put za način na koji gradimo liniju proizvoda specifičnih za poslovanje u Slacku.”

Značajka je dostupna korisnicima Slack Business+ i Enterprise Grid s pristupom izdanjima Professional, Enterprise i Unlimited Sales Cloud. Cijena mu je 60 dolara po korisniku svaki mjesec.

Također postoje planovi za stvaranje sličnih značajki u skladu s drugim Salesforce proizvodima namijenjenima, na primjer, stručnjacima za marketing i korisničku podršku. Još nije određen datum izlaska za ova dodatna izdanja, rekao je Seaman.

Salesforce je kupio Slack prije dvije godine za 27,7 milijardi dolara, obećavajući da će aplikacija za suradnju činiti temelj “digitalnog sjedišta” za povezivanje radnika.

Prilagodba Slacka prodajnim profesionalcima može pomoći u prevladavanju nekih izazova produktivnosti s kojima se suočavaju minimiziranjem potrebe za prebacivanjem zadataka i omogućavanjem “besprijekorne suradnje među prodajnim timovima”, rekao je Irwin Lazar, predsjednik i glavni analitičar u Metrigyju.

Poslovna potražnja za softverom za suradnju u stvarnom vremenu za podršku prodajnom osoblju je u porastu, rekao je Raúl Castañón-Martínez, viši analitičar u 451 Research, dijelu S&P Global Market Intelligence. To je slučaj upotrebe koji se nalazi “na sjecištu ključnih kompetencija Salesforcea i Slacka”, rekao je.

Međutim, Salesforce i Slack suočavaju se s konkurencijom: drugi u prostoru objedinjenih komunikacija također su prilagodili svoje proizvode prodajnim timovima, kako kaže Lazar. “Vidjeli smo brojne UCaaS pružatelje koji lansiraju značajke specifične za prodaju,” rekao je, navodeći Zoom IQ za prodaju kao primjer.

Dok je Sales Cloud već dugo bio dostupan kao Slack integracija, čak i prije akvizicije Salesforcea, Sales Elevate pruža veću funkcionalnost unutar Slacka.

Dostupan putem kartice “Prodaja” na izborniku bočne trake aplikacije, početni zaslon Sales Elevate nudi korisnicima pristup pregledu relevantnih informacija kao što su podsjetnici o prilikama za kupce, obavijesti o poslovima i KPI-jevi – uključujući generirani prihod. Odavde također mogu pristupiti i ažurirati informacije o prodaji putem prikaza „Mogućnosti“, sa zadanim poljima uključujući iznose posla, datum zatvaranja, fazu i sljedeće korake. Promjene se zatim sinkroniziraju natrag u Salesforce Sales Cloud.

Korisnici će također moći kreirati vlastite prilagođene obavijesti kako bi bili u tijeku s određenim kupčevim ugovorom ili promjenama koje su učinjene u procesu njihovog tima. Na primjer, može se postaviti obavijest za obavještavanje prodajnog osoblja kada posao promijeni fazu ili iznos. „To je feed u stvarnom vremenu koji menadžeri i predstavnici sami kontroliraju; to je povijesno bilo u području IT-a i administratora, tako da informacije ne dolaze do prodavača onoliko brzo koliko bi mogle,” rekao je Seaman.

Iako je prostor optimiziran za Sales Cloud, cilj je pružiti prostor za obavijesti iz aplikacija trećih strana koje su relevantne za njihov tijek rada.

Sales Elevate će također omogućiti korisnicima da automatiziraju određene radnje putem Slackovog alata Workflow Builder bez koda. Na primjer, stvaranje nove prilike za Sales Cloud moglo bi pokrenuti automatizaciju tijeka rada koja šalje bilješku kanalu računa kako bi upozorila prodajne predstavnike.

Također postoji prostor za integraciju sa SlackGPT-om – generativnim AI alatom koji je trenutno u razvoju – također je rekao Seaman, iako to nije bilo dio izdanja za opću dostupnost u srijedu. To bi moglo značiti generiranje informativnih dokumenata i drugih oblika sadržaja za prodajne predstavnike.

Možda će vas zanimati

Tech

Što bi se dogodilo ako uronite ruku u posudu tekućeg dušika? Bi li vam se ruka smrzla do ozeblina? Bi li se razbila čim...

Internet

Sigurno ste do sad naletjeli na neke od bizarnosti na koje je Googleovo auto naletjelo pri snimanju, a u ovom videu pogledajte kompilaciju najčudnijih...

Tech

Trebate izračunati postotak od nekog broja, a ne znate kako? Pročitajte ovaj jednostavan članak i naučite kako se računa postotak. Postotci se koriste za...

Tech

1995. godine grupa znanstvenika NASA-e napravila je testove o tome kako pojedine droge utječu na paukovu sposobnost da izgradi mrežu.

Internet

Odmah da vam kažemo – neizbježan kraj dogodio bi se iznenađujuće brzo. Ako je zapremnina prosječnog lijesa 886 litara, a prosječan volumen ljudskog tijela...

Automoto

Tvrtka Laser Power Systems razvila je automobil pogonjen nuklearnom energijom. Napokon je pronađen način koji će vašem automobilu omogućiti vječni rad bez punjenja. No...

Tech

Rudnik dijamanata Mir u Siberu jedna je od najvećih rupa u tlu koju je čovjek napravio. Duboka je 525 metara i široka 1200m. Let...

Tech

Bumerang je jedan od najstarijih letećih objekata koje je ljudska ruka stvorila. Svi znamo da su ih koristili Aboridžini, no malo je poznato je...