Honda prati korak s vodećim proizvođačima automobila u svijetu, krećući se ka inovacijama u području e-mobilnosti svojim prvim modelom električnog bicikla pod nazivom Honda e-MTB Concept.
Ovaj napredni model predstavljen je na prestižnom Tokyo Mobility Showu, gdje je bio jedna od zvijezda izložbe, izazivajući veliku pozornost posjetitelja i medija. Honda e-MTB nije samo odraz trenutnog tehnološkog napretka, već i svjedočanstvo Hondine vizije budućnosti mobilnosti.
Dizajniran s inspiracijom iz svijeta motocrossa, ovaj koncept električnog bicikla spaja robustnost i performanse, zadržavajući pri tom izgled koji odiše realističnošću i funkcionalnošću. U odnosu na neke ekstravagantne koncepte e-bicikala koji se pojavljuju na tržištu, Hondin pristup je pragmatičan s jasnom namjerom usmjeravanja prema serijskoj proizvodnji.
Da bi se to postiglo, Honda se odlučila za integraciju provjerenih komponenti, koristeći se industrijski standardiziranim Brose motorom srednjeg pogona. To omogućava da se fokus stavi na aerodinamičnost, estetiku i strukturalnu čvrstoću okvira bicikla, ne dovodeći u pitanje pouzdanost i performanse motornog dijela.
Opremljen je sa sofisticiranim sustavom suspenzije i vrhunskim komponentama, poput SRAM Eagle AXS pogonskog sustava, Shimano hidrauličnih disk kočnica, Fox suspenzije i RockShox Reverb teleskopske sjedalice, što osigurava visoku funkcionalnost i udobnost vožnje. DT Swiss XM 1700 kotači i Maxxis Minion DHF gume dodatno naglašavaju spremnost ovog bicikla za zahtjevne terene.
Honda e-MTB Concept ne samo da otvara vrata novim avanturama u planinskim predjelima, već postavlja i novi standard u segmentu električnih bicikala, nudeći visoke performanse, sigurnost i pouzdanost koji su sinonim za brand Honda. U skladu s dugogodišnjom tradicijom inovacija, Honda tako nastavlja širiti svoju ponudu na ekološki prihvatljiviji i održiviji način prijevoza, koji bi mogao privući i entuzijaste motornih vozila i ljubitelje biciklizma.
Honda je postavila ambiciozan cilj sintetizirati doživljaj motociklizma i biciklizma u jedinstvenoj kreaciji prilagođenoj za izazove planinskih terena.
Kako to sami u Hondi objašnjavaju:
“Naš koncept Honda e-MTB otvara nove horizonte mobilnosti u prirodi. Opremljen električnom asistencijom za neumorno penjanje, ovaj bicikl predstavlja inovativan pristup vožnji, spajajući adrenalin koji pruža motocikl s jedinstvenom slobodom i povezanošću s prirodom kakvu pruža planinski bicikl. Cilj nam je omogućiti svakom pojedincu da s lakoćom osvaja planinske staze i proširuje svoje granice uživanja u biciklizmu.”
Hondu se može smatrati relativno novim igračem u svijetu električnih bicikala, ali ova inicijativa nije izolirani potez. Mnoge etablirane marke u automobilskoj i motociklističkoj industriji već su prepoznale e-bicikle kao priliku za diversifikaciju svojih brandova i prodor u brzo rastuće tržište e-mobilnosti.
Primjerice, Harley-Davidson je krenuo u ovu avanturu pod markom Serial 1, dok je Porsche proširio svoje djelovanje u e-bicikl sektor preuzimanjem inovativnih tvrtki poput Greypa i Fazuae, kao i razvojem vlastitih e-bicikala pod markom Porsche. Peugeot se također ističe širokom paletom električnih bicikala.
General Motors je, s druge strane, prikazao unutarnje razvijeni električni bicikl koji, iako pun potencijala, nikada nije postigao komercijalni uspjeh.
Čak su i marke poznate po svojim robustnim vozilima, poput HUMMER-a i Jeepa, započele svoje putešestvije u segment e-bicikala.
Ovaj trend rasta tržišta električnih bicikala nije samo prolazni fenomen, već odražava širu prihvaćenost e-mobilnosti i održivog transporta. Automobilski proizvođači sve više vide ovo područje kao vrijedan pravac za širenje, ne samo svoje proizvodne linije, već i za angažman nove publike u svojim ekosustavima mobilnosti. Honda, sada dio te priče, teži da svojim inovativnim pristupom doprinese boljoj povezanosti ljudi i prirode, kao i stvaranju održivijeg okoliša.