Call of Duty (CoD) je gaming mega-brand za koji znaju čak i ljudi koji nikada nisu uzeli kontroler u ruke. Postao je globalni fenomen otkako je lansiran prije 20 godina i učinio svog vlasnika, Activision Blizzard, jednom od najvrjednijih tvrtki za igre na svijetu.
Dakle, kada je Microsoftova duga bitka da kupi tvrtku za 67,8 milijardi dolara (56,4 milijarde funti) konačno uspjela prošlog mjeseca, ljude je to potaknulo na razgovor. Uglavnom se nagađalo o tome može li cijeli CoD katalog pronaći svoj put do Game Passa, pretplatničke usluge u stilu Netflixa.
Šef Xboxa Phil Spencer potvrdio je da neće biti nijedne pucačine u prvom licu barem do sljedeće godine, ali sigurno je da je CoD franšiza sasvim drugačija zvijer u usporedbi s lansiranjem 2003. godine.
Prodaja je ostala jaka i CoD-ov način rada za više igrača iznimno je popularan, ali s vremenom su sve glasnije postale pritužbe da se nova izdanja ne razlikuju dovoljno od prethodnih. To je optužba koja je, primjerice, iznesena na posljednji dio, Modern Warfare III, koji izlazi za manje od tjedan dana, 10. studenog.
Obožavatelji CoD-a glasno govore o tome što im se ne sviđa, a MWIII je već kritiziran jer neće imati nove mape za više igrača pri lansiranju. Umjesto toga, bit će remasterirane verzije klasika iz prethodnih igara.
Zbog toga neki smatraju da se s igrom požurilo. Takve tvrdnje odbacuje kreativni direktor David Swenson. Inzistira na tome da će ovo biti “najbogatiji Call of Duty koji smo ikada napravili”.
Je li to doista tako, uskoro ćete se moći uvjeriti sami.