Ljudi koji igraju videoigre u opasnosti su od oลกteฤenja sluha zbog potencijalno nesigurnih razina zvuka, pokazalo je istraลพivanje. Novi podaci sugeriraju da igraฤi igraju dulje vrijeme s pojaฤanom glasnoฤom, iznad sigurnih granica.
Njima se tvrdi da bi to moglo pridonijeti nepovratnom gubitku sluha ili tinitusu, stalnoj zvonjavi u uลกima. Rad, objavljen u BMJ Public Healthu, pregledao je 14 studija koje su ukupno ukljuฤile viลกe od 50.000 ljudi. Istraลพivaฤi pozivaju na veฤe napore u javnom zdravstvu kako bi se podigla svijest o problemima za igraฤe, na isti naฤin na koji je uฤinjeno za glazbu uลพivo i sluลกalice.
Naravno, igraฤi bi mogli smanjiti glasnoฤu dok igraju kako bi smanjili rizik, ali studija sugerira da je dio problema duljina vremena koje ljudi provode izloลพeni velikoj glasnoฤi.
Na primjer, Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) kaลพe da odrasli mogu sigurno biti izloลพeni 80 decibela (dB) 40 sati tjedno, ลกto je otprilike razina buke zvona na vratima. Iznad te razine, meฤutim, sigurna koliฤina izloลพenosti buci brzo opada. Odrasli bi trebali sluลกati samo 85 dB ฤetiri sata tjedno, a 90 dB jedan sat i 15 minuta tjedno, prema smjernicama WHO-a. Za djecu su pragovi joลก niลพi.
Jedna od studija otkrila je da je prosjeฤna razina buke sluลกalica u ฤetiri pucaฤke igrice izmeฤu 88,5 i 91,2 dB. Druga je studija otkrila da su impulsni zvukovi โ kratki glasni rafali poput pucnjave โ dosegli 119 dB.
Rad je takoฤer otkrio da je u trima odvojenim studijama zabiljeลพeno da su djeฤaci igrali videoigre ฤeลกฤe od djevojฤica dulje vrijeme i pri veฤoj glasnoฤi.
