Tesla Cybertruck izazvao je veliku pažnju i kritike otkako je prvi put predstavljen 2019. godine. Njegov futuristički dizajn, s oštrim kutovima i nehrđajućim čelikom, podijelio je javnost. Dok neki hvale njegov jedinstveni izgled, mnogi ga smatraju nepraktičnim i ružnim.
Cybertruck se ističe svojim neobičnim dizajnom, ali su vidljive velike praznine između panela, što nije samo estetski problem već i potencijalna sigurnosna prijetnja. Naime, postoji zabrinutost da bi oštri rubovi vozila mogli nanijeti ozljede u slučaju nesreće. Povrh toga, nehrđajući čelik vrlo lako pokazuje tragove prljavštine i otisaka prstiju, što ga čini teškim za održavanje.
Iako Cybertruck ima impresivne specifikacije, poput ubrzanja od 0-60 mph za 2,6 sekundi u tro-motorskoj verziji “Cyberbeast”, performanse u stvarnom svijetu su neujednačene. Testovi su pokazali da vozilo ima nepredvidivo rukovanje i kočenje, što postavlja pitanja o njegovoj pouzdanosti u različitim uvjetima vožnje.
Upotrebljivost Cybertrucka također je kritizirana. Dizajn prtljažnika s visokim bočnim stranicama otežava pristup teretu, dok je prednji prtljažnik (“frunk”) manje funkcionalan u usporedbi s konkurencijom kao što su Ford i Rivian. Također, neobični retrovizori i sustav kamera za vožnju unatrag mogu dodatno otežati vožnju.
Reakcije na društvenim mrežama uglavnom su negativne, s korisnicima koji kritiziraju izgled vozila i kvalitetu izrade. Unatoč tome, interes za Cybertruck je velik, što pokazuje i broj predbilježbi. Ipak, ostaje za vidjeti koliko će tih predbilježbi biti pretvoreno u stvarne kupnje.
Dodatni problemi
Cybertruck je imao nesretan početak još od svoje premijere 2019. godine. Tijekom prezentacije, Tesla je tvrdio da su prozori vozila otporni na metke kalibra 9mm. Međutim, kada je Franz von Holzhausen, glavni dizajner Tesle, bacio metalnu kuglu na prozor, staklo se odmah razbilo, što je šokiralo sve prisutne, uključujući i Elona Muska. Kompanija i dalje tvrdi da je Cybertruck otporan na udarce.
Iako se Cybertruck reklamira kao vozilo pogodno za off-road uvjete, u praksi se pokazalo da ima problema čak i s blagim off-road terenom. Vozilo se bolje snalazi na asfaltu, što je razočaralo mnoge vlasnike koji su očekivali više s obzirom na značajku Off-Road Mode.
Cybertruck se ne može nositi s pijeskom…
pa ni s uzbrdicama…
čak i male riječne obale su problem.
Povlačenje vozila
Nedavno, Cybertruck je bio povučen iz proizvodnje zbog problema s papučicom gasa. Prema službenom izvješću, lubrikant između papučice i pokrovne ploče uzrokovao je da se ploča pomakne i zaglavi ispod unutarnje obloge, što je rezultiralo povlačenjem 3,878 vozila proizvedenih između studenog 2024. i travnja 2024. godine.
Cybertruck, iako inovativan i impresivan na papiru, suočava se s mnogim izazovima i kritikama u stvarnom svijetu. Od problema s dizajnom i kvalitetom izrade, do nepredvidivih performansi i praktičnih problema, ostaje za vidjeti hoće li Tesla uspjeti riješiti ove probleme i zadovoljiti očekivanja svojih kupaca.