Kada je u pitanju privlačenje prometa na svoju web stranicu, potrebno je učiniti nekoliko važnih stvari kako biste privukli više posjetitelja. Od SEO-a, marketinga sadržaja, optimizacije sadržaja do dizajna web stranice – postoji mnogo različitih načina na koje možete privući čitatelje i potencijalne klijente na vašu web stranicu. Ako ste tek napravili web stranicu za svoje poslovanje i pitate se kako možete povećati posjete web stranice i bolje ju pozicionirati na Googleu, pripremili smo vam 11 savjeta.
Optimizirajte svoju web stranicu
Za optimizaciju vaše stranice potrebno je poznavati neke alate koji će vam postati najbolji saveznici za postizanje ove svrhe. Vaša web stranica mora imati datoteku pod nazivom “robots.txt”, budući da će tražilicama dati mogućnost da izvedu trenutno indeksiranje stranice. Kroz ovu datoteku je naznačen sadržaj koji će se uzeti u obzir za pokretanje praćenja. Predlažemo da se odmah ugradi “robots.txt”, budući da omogućuje vođenje robota i optimizira vrijeme na webu, kako bi se izbjeglo da zahtjevi koje prima vaša stranica ne budu preopterećeni.
Birajte responzivni dizajn web stranice
Vaša web stranica mora biti responzivna, odnosno, izgledati dobro i na tabletima i na mobitelima. Ako ste web radili prije nekoliko godina i niste mijenjali dizajn, moguće je da danas ne izgleda dobro na navedenim uređajima. Ne zaboravite da je cilj povećati posjete, tako da ove uređaje ne možemo ostaviti po strani. Većina prometa dolazi s mobilnih telefona, a ako želite znati je li vaša web stranica responzivna ili ne, možete je vidjeti na web stranici ‘Responsive Website Design Tester’. Upišite svoju web stranicu i vidjet ćete kako izgleda na različitim uređajima.
Web stranica se mora brzo učitavati
Brzina učitavanja stranice je jedna od najvažnijih funkcija web stranice. Većina ljudi ima toleranciju od nekoliko sekundi, a nakon toga posežu za drugim izborom. Živimo u vremenu brzih informacija do kojih želimo doći bez ikakvih problema. Pokušajte provjeriti brzinu učitavanja vaše web stranice, osigurati dobro korisničko iskustvo i ujedno dužu postojanost na vašoj web stranici. Brzina vaše web stranice često ovisi o usluži poslužitelja, temi koju koristite, veličini slika i dodacima. Svako od navedenih stavaka mora biti optimiziran kako bi stranica funkcionirala bez ikakvih problema.
Da biste optimizirali vrijeme učitavanja web-mjesta, morat ćete koristiti Web Performance Optimization ili WPO. Što je stranica optimiziranija, bit će veća brzina učitavanja i to će vam omogućiti kontinuirane posjete.Kada se vaša web stranica učitava dugo, Google će pokazati rezultate koji će biti iznad vaših. Ako vodite računa o stalnoj optimizaciji stranica koje želite pozicionirati, velika je vjerojatnost da ćete se penjati na ljestvici među prvim stranicama.
Posvetite pažnju dizajnu web stranice
Atraktivna web stranica omogućuje korisnicima da se dobro zabavljaju na vašoj stranici, sve dok je popraćena dobrim sadržajem. Pobrinite se da vaša web stranica izgleda profesionalno, a to možete postići uzimajući u obzir stavke poput boja brenda, tipografije, sadržaj, kontrast i fontovi.
Koristite poveznice
Bitan korak za optimizaciju vaše web stranice je uklanjanje svake od veza koje su neispravne Interne veze web stranice važne su za usklađenost sa SEO-om jer omogućuje botovima da se kreću kroz njih. Kada stranica ima beskonačnu količinu neispravnih veza, ovi botovi će pogoditi veze koje ne postoje i neće ih moći pratiti. Zato treba obratiti pažnju na poveznice koje se nalaze unutra. Najbolji plugin za otkrivanje neispravnih veza u WordPressu je ‘Broken Link Checker’.
Optimizirajte sadržaj
Izvrsna SEO optimizacija može se postići dobrim sadržajem koji se stalno ažurira. Korisnici vole čitati zanimljive, raznolike i istinite informacije koje im pomažu u donošenju odluka. Svaki proizvod ili usluga koju nudite na svojoj web stranici treba biti SEO-friendly. Također, mora imati oznake s ključnom riječi koju želite pozicionirati na svojoj web stranici.
Trebali biste uključiti i različite veze u svoj sadržaj koje vode korisnika na druge kartice na istoj stranici. Danas je pisani sadržaj ono što ćete najviše vidjeti na web stranicama, zbog SEO-a i njegove namjere da privuče više posjeta. Zadovoljiti potrebe posjetitelja znajući koji su njihovi interesi ili teme koje preferiraju, kako bi ponudili tekstove koji se odnose na te informacije. Što je sadržaj bolje optimiziran, to ćete imati više posjeta. U članku ključna riječ mora biti istaknuta podebljano i prisutna u prvom odlomku, po mogućnosti, kao i u nekim podnaslovima i u cijelom tekstu.
Napravite rubriku za blog
Ako nemate blog na vašoj poslovnoj web stranici, gubite veliki dio posjetitelja. Blog će vam omogućiti da privučete posjetitelje i ovisno o sadržaju koji objavljujete, klijente, studente, pacijente ili što god želite postići. Zapamtite da samo posjedovanje bloga neće privući posjetitelje, morate birate dobre teme koje će privući ciljanu publiku. Također ne zaboravite da morate često pisati i dopunjavati sadržaj vašoj stranici. Google općenito uzima u obzir web-mjesta koja stvaraju novi sadržaj, zbog čega se preporučuje da stvarate kontinuirane članke za svoj blog.
Poboljšajte CTR
CTR je broj klikova koje veza razvije u odnosu na vrijeme kada se prikazuje. Kada se stranica pozicionira na Googleu i ljudi nakon završetka tog pretraživanja vide vaš rezultat, stvaraju se trenutni klikovi i reakcije korisnika. Kako je u rezultatima veći klikovni postotak, ostvarit će se veći broj posjeta vašoj web stranici. S druge strane, ovaj CTR je postao bitan element za online pozicioniranje i povećanje prometa.
Rezultate koji imaju izvrstan CTR, Google bilježi i mogu poboljšati ili zadržati njihovu poziciju.
Atraktivni naslovi
Naslov bloga ili članka mora probuditi znatiželju i privući pažnju čitatelja da se odluče otvoriti sadržaj. Ako niste vješti u pisanju, uvijek možete angažirate stručnjake poput novinara ili copywritera koji će taj dio posla obavljati na vas. Na internetu možete naći i puno savjeta kako bi sadržaj na web stranicama bio zanimljiv i dovoljno privlačan ljudima koji posjećuju vašu web stranicu.
Long tail ključne riječi
Povećanje posjećenosti vaše web stranice može se postići još jednim preciznim alatom, Long tailom. Ključna riječ koja je promišljena s preciznošću i strategijom povećat će posjete vašoj stranici. Da bi poanta ovoga bila jasnija, ako se pokušate pozicionirati uz riječ cipele, bit će gotovo nemoguće napraviti nešto s tim sadržajem. No, ako se pokušate pozicionirati nekom drugom specifičnijom varijantom, primjerice, jeftine zimske cipele ili zimske cipele od smeđe kože, sigurno ćete uočiti razliku. Zapamtite, što manje ljudi pretražuje tu ključnu riječ, lakše će je pozicionirati, ali uz prednost privlačenja kvalitetnog prometa. Preporučuje se za stranice koje su tek na početku ili one koje nemaju autoritet. Long tailom povećavate i organski promet na svojoj web stranici
Intrelinking
Još jedan SEO faktor koji ne biste trebali držati je međusobno povezivanje ili interno povezivanje. Ovo je strategija koja vam omogućuje uspostavljanje poveznica koje mogu voditi na drugi sadržaj vaše web stranice. Unutarnje povezivanje je korisno za stvaranje čvrste strukture koja će povećati promet na vašoj stranici. Jedna od najvažnijih prednosti je da informacije koje prikazujete možete nadopuniti različitim člancima. Prikazivanjem drugih članaka čitatelji će se moći neprimjetno kretati kroz više dijelova vaše web stranice i u konačnici dovesti do više pregleda. Na manje izravan način, Google također može pomoći u boljem indeksiranju te web stranice ako postoji mehanizam međusobnog povezivanja.