Pratite nas

Biznis

8 grešaka prilikom promoviranja usluga na društvenim mrežama

Objavljeno

-

Želite promovirati svoje usluge putem društvenih mreža, ali niste sigurni koji je najbolji način za promociju? Tražite savjete kako izbjeći najčešće greške koje freelanceri rade prilikom promocije na društvenim mrežama? Nadate se uspješnoj promotivnoj kampanji koja će vam dovesti puno novih klijenata i uspješnih poslovnih suradnji?

Promocija freelance usluga putem društvenih mreža jako je mudra odluka svakog freelancera. Oglašavanje na društvenim mrežama još uvijek nije suviše skupo, a s druge strane omogućuje vam da ciljate točno onu skupinu ljudi – koju smatrate vašim idealnim korisnicima (kupcima).

Mnogi freelanceri prilikom promocije na društvenim mrežama rade nekoliko velikih grešaka – koje je prilično lako spriječiti. Želite li izbjeći najčešće greške prilikom promocije na društvenim mrežama, savjetujemo vam da pročitate ostatak ovog teksta. Za vas smo pripremili 8 super savjeta kako izbjeći najčešće greške promocije na društvenim mrežama.
 

#1 Pogrešna vrsta sadržaja

Svaka društvena mreža razlikuje se od ostalih i to trebate imati na pameti prilikom kreiranja novog sadržaja. Primjerice, sadržaj koji dijelite putem Instagram story-ja nije primjeren za dijeljenje putem LinkedIn-a jer se radi o dvije potpuno različite društvene mreže. Za Instagram pripremite osobniji sadržaj koji će prikazivati detalje iz vašeg svakodnevnog života, dok se na LinkedInu fokusirajte na poslovni sadržaj za vaše poslovne suradnike. Nemojte isti sadržaj stavljati na sve društvene mreže – nikako.
 

#2 Loša kvaliteta sadržaja

Gotovo je nevjerojatno na kakav se sve sadržaj može naletjeti na društvenim mrežama poslovnih profila. Želite li pokazati svoju vrijednost i znanje na društvenim mrežama, važno je da stvarate kvalitetan, edukativan i zanimljiv sadržaj koji će vašu ciljanu grupu interesirati. Prije nego što pritisnete gumb ‘Objavi’ svakako provjerite pravopis i dimenzije vizualnog sadržaja – jer svaka društvena mreža ima neke svoje zadane dimenzije.
 

#3 Manjak planiranja objava

Vaš profil na društvenim mrežama mora pričati neku svoju priču – koja će zainteresirati potencijalne kupce. To znači, da sve što radite na društvenim mrežama mora biti napravljeno planski i smisleno, kako bi vas dovelo do optimalnih rezultata. Stručnjaci preporučuju planiranje objava nekoliko dana ili tjedana unaprijed jer na taj način steći ćete rutinu i korisnici će se naviknuti na vaš raspored objavljivanja sadržaja. Dakle, napravite raspored objava jer u protivnom ćete poremetiti kontinuitet objavljivanja.
 

#4 Previše ‘navaljivanja’ na korisnike

Nekada je bilo poželjno objavljivati što više sadržaja jer su vas tada društvene mreže gurale u prvi plan. Danas je situacija znatno drugačija jer su korisnici ‘pretovareni’ mnoštvom sadržaja. Preveliki broj objava može biti dvosjekli mač jer ćete dosaditi svojim pratiteljima te će vas oni jednostavno prestati pratiti. Nemojte ‘bombardirati’ korisnike vlastitim sadržajem, već objavljujte nekoliko puta tjedno i to sadržaj koji će pozornost plijeniti kvalitetom (a ne kvantitetom).
 

#5 Ignoriranje korisnika

Društvene mreže ne zovu se uzalud ‘društvene’ jer je cilj tih mreža druženje ljudi. Nemojte dopustiti da komunikacija na društvenim mreža ide isključivo u jednom smjeru – od vas prema korisnicima. Dakle, potaknite korisnike na reakciju i sudjelujte s njima u raspravi. Često je mišljenje korisnika najbolja povratna informacija u kojem smjeru morate razvijati svoj biznis i svoju komunikaciju. U končanici, vi ste tu zbog korisnika pa im dopustite da komentiraju vaše objave i dijele svoje mišljenje, ali na te komentare redovito odgovarajte te potaknite raspravu.
 

#6 Loše poveznice i krive informacije

Kada malo bolje razmislite, vaša zadaća na društvenim mrežama jest privući nove klijente da postanu vaši kupci. To uglavnom znači, da ćete potencijalne klijente linkovima i raznim drugim akcijama poticati da dođu na vaše web stranice ili neke prodajne stranice – kako bi postali vaši klijenti. Ako su linkovi u vašim objavama krivi ili neispravni – sav trud koji ulažete je beskoristan. Dakle, želite li nove klijente, prije objavljivanja sadržaja svakako provjerite ispravnost linkova i da li je odredišna stranica mjesto na kojem će vaši potencijalni klijenti postati vaši kupci.
 

#7 Krivo vrijeme objava

Iako vam se možda ne čini važno, vrijeme objava na društvenim mrežama često zna biti od iznimnog značaja. O vremenima aktivnosti korisnika napravljena su detaljna istraživanja i danas možemo lako pronaći informacije kada je na kojoj mreži pogodno vrijeme za objavu. Objavimo li post na mreži u idealno vrijeme, on će stići do velikog broja korisnika te će postojati veća šansa da korisnici postanu naši klijenti. Pripazite na vrijeme kada objavljujete sadržaj jer to može biti iznimno važno za uspjeh određene objave.
 

#8 Izostanak dodatne promocije

Napomenuli smo u uvodnom djelu članka kako oglašavanje na društvenim mrežama još uvijek nije skupo. Unatoč tome, mali je broj ljudi koji se odlučuju uplatiti 5 ili više dolara kako bi dodatno promovirali objavljeni sadržaj. Ponekad je upravo to ulaganje u dodatnu promociju ključni čimbenik za pridobivanje klijenata. Uz to što će objava stići do većeg broja korisnika, krajnji će korisnici primijetiti da ste ‘brend’ koji se trudi ulagati novac u promociju svojih usluga – što je svakako dobra referenca za suradnju.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Biznis

Dva najjača giganta udružila snage: Jedni rade na testovima, drugi ih dostavljaju brzinom svjetlosti

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

“Seattle Coronavirus Assessment Network” (SCAN), u suradnji sa zakladom Billa i Melinde Gates, proizvodi testove za koronavirus, koje će prema najnovijim informacijama – brzinski dostavljati ekipa Amazona.

To podrazumijeva kolekciju briseva za nos, kako bi svi oni koji nemaju mogućnost testirati se, uslijed nedostatka testova za koronavirus – mogli to učiniti kod svoje kuće.

Osnivač Microsofta, Bill Gates, i prvi čovjek Amazona, Jeff Bezos, odlučili su udružiti snage i pomoći stanovnicima SAD-a, tako što će prvi vrijedno raditi na proizvodnji, a drugi na efikasnoj dostavi briseva.

“Amazon Care”, medicinski sektor tvrtke, zadužen je za ovu aktivnost. S druge strane, SCAN, mreža koju čine medicinski znanstvenici, pokušava saznati kako se infekcija širi u različitim dijelovima društva, s ciljem otkrivanja tijeka razvijanja Covid-19.

Amazonovi radnici će prvo dostavljati testove na kućne adrese ljudi, a potom će ih preuzimati i nositi natrag znanstvenicima. Ako se kod nekoga detektira virus – ta osoba će odmah stupiti u kontakt s medicinskim osobljem.

Ova suradnja bi u mnogočemu mogla doprinijeti masovnom testiranju ljudi u SAD-u, s obzirom na to da je tamo najviše izražen nerazmjeran odnos stanovnika i kitova.

Osim ovoga, Zaklada Bill Gatesa i njegove supruge Melinde, u suradnji s organizacijom “Wellcome and Mastercard’s Impact Charity”, izdvojila je 125 milijuna dolara za pronalaženje lijeka protiv korone.

Nastavi čitati

Biznis

Amazon svoje radnike plaća dvostruko

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Tvrtka Amazon objavila je da će sve svoje radnike u Sjedinjenim Američkim Državama koji rade u njihovim skladištima plaćati duplo više dok traje kriza i epidemija zbog koronavirusa. S obzirom na to da se prodaja preko Amazona povećala tijekom ovih dana kad većina ljudi sjedi kod kuće i kupuje online, i njihovi radnici rade puno više, čak i prekovremeno.

Senatori izvršili pritisak na Amazon

Najava o povećanju satnice na duplo veću vrijednost dolazi samo dan nakon što su četiri američka senatora poslala pismo izvršnom direktoru Amazona, Jeffu Bezosu, da odgovori na pitanja kako tvrtka štiti svoje zaposlene u skladištima tijekom epidemije koronavirusa. Senatori su se na ovaj korak odlučili nakon što je prošlog tjedna jedan od zaposlenih u Amazonu bio pozitivan na COVID-19, piše The Verge.

U tijeku dana je IBM objavio kako će surađivati s Bijelom kućom i drugim velikim tehnološkim tvrtkama kako bi se što prije pronašao lijek ili cjepivo za koronavirus. Best Buy trgovine su uvele beskontaktnu kupovinu kako bi se svi u procesu prodaje zaštitili, dok se GameStop lanac trgovina odlučio na zatvaranje poslovnica dok traje izvanredno stanje. Do sada je oboljelo preko 370,000 ljudi, a umrlo je njih preko 16,000.

Nastavi čitati

Biznis

Amazon zapošljava još 100.000 ljudi zbog porasta online prodaje

Objavljeno

-

Objavio

Iz Amazona je stigla objava da im je potrebno još 100.000 radnika, i to samo unutar SAD-a, kako bi zadovoljili povećanje online narudžbi zbog širenja korona virusa i tako zadržali ljude u njihovim domovima.

Tvrtka je objavila da će privremeno svim zaposlenima u skladištima, centrima za isporuku i veleprodajnim centrima povećati plaću za dva dolara po satu do kraja travnja.

Amazon je također objavio da je tijekom vikenda rast narudžbi pojačao pritisak na isporuke i time ih prisilio da produže rokove isporuke na nešto duže od uobičajena dva dana.

Naročito je bila velika potražnja za dezinfekcijskim sredstvima za čišćenje kuća i stanova tako da je Amazon morao povećati i obujam njihove nabave.

Tvrtka Amazon sa sjedištem u Seattle-u objavila je da naročito traži stalne i privremene radnike za poslove vozača dostavnih vozila i skladištara.

Zainteresirani se mogu prijaviti na amazon.com/jobsnow

Nastavi čitati

Preporučeno