Pratite nas

Biznis

8 grešaka prilikom promoviranja usluga na društvenim mrežama

Objavljeno

-

Želite promovirati svoje usluge putem društvenih mreža, ali niste sigurni koji je najbolji način za promociju? Tražite savjete kako izbjeći najčešće greške koje freelanceri rade prilikom promocije na društvenim mrežama? Nadate se uspješnoj promotivnoj kampanji koja će vam dovesti puno novih klijenata i uspješnih poslovnih suradnji?
Promocija freelance usluga putem društvenih mreža jako je mudra odluka svakog freelancera. Oglašavanje na društvenim mrežama još uvijek nije suviše skupo, a s druge strane omogućuje vam da ciljate točno onu skupinu ljudi – koju smatrate vašim idealnim korisnicima (kupcima).
Mnogi freelanceri prilikom promocije na društvenim mrežama rade nekoliko velikih grešaka – koje je prilično lako spriječiti. Želite li izbjeći najčešće greške prilikom promocije na društvenim mrežama, savjetujemo vam da pročitate ostatak ovog teksta. Za vas smo pripremili 8 super savjeta kako izbjeći najčešće greške promocije na društvenim mrežama.
 

#1 Pogrešna vrsta sadržaja

Svaka društvena mreža razlikuje se od ostalih i to trebate imati na pameti prilikom kreiranja novog sadržaja. Primjerice, sadržaj koji dijelite putem Instagram story-ja nije primjeren za dijeljenje putem LinkedIn-a jer se radi o dvije potpuno različite društvene mreže. Za Instagram pripremite osobniji sadržaj koji će prikazivati detalje iz vašeg svakodnevnog života, dok se na LinkedInu fokusirajte na poslovni sadržaj za vaše poslovne suradnike. Nemojte isti sadržaj stavljati na sve društvene mreže – nikako.
 

#2 Loša kvaliteta sadržaja

Gotovo je nevjerojatno na kakav se sve sadržaj može naletjeti na društvenim mrežama poslovnih profila. Želite li pokazati svoju vrijednost i znanje na društvenim mrežama, važno je da stvarate kvalitetan, edukativan i zanimljiv sadržaj koji će vašu ciljanu grupu interesirati. Prije nego što pritisnete gumb ‘Objavi’ svakako provjerite pravopis i dimenzije vizualnog sadržaja – jer svaka društvena mreža ima neke svoje zadane dimenzije.
 

#3 Manjak planiranja objava

Vaš profil na društvenim mrežama mora pričati neku svoju priču – koja će zainteresirati potencijalne kupce. To znači, da sve što radite na društvenim mrežama mora biti napravljeno planski i smisleno, kako bi vas dovelo do optimalnih rezultata. Stručnjaci preporučuju planiranje objava nekoliko dana ili tjedana unaprijed jer na taj način steći ćete rutinu i korisnici će se naviknuti na vaš raspored objavljivanja sadržaja. Dakle, napravite raspored objava jer u protivnom ćete poremetiti kontinuitet objavljivanja.
 

#4 Previše ‘navaljivanja’ na korisnike

Nekada je bilo poželjno objavljivati što više sadržaja jer su vas tada društvene mreže gurale u prvi plan. Danas je situacija znatno drugačija jer su korisnici ‘pretovareni’ mnoštvom sadržaja. Preveliki broj objava može biti dvosjekli mač jer ćete dosaditi svojim pratiteljima te će vas oni jednostavno prestati pratiti. Nemojte ‘bombardirati’ korisnike vlastitim sadržajem, već objavljujte nekoliko puta tjedno i to sadržaj koji će pozornost plijeniti kvalitetom (a ne kvantitetom).
 

#5 Ignoriranje korisnika

Društvene mreže ne zovu se uzalud ‘društvene’ jer je cilj tih mreža druženje ljudi. Nemojte dopustiti da komunikacija na društvenim mreža ide isključivo u jednom smjeru – od vas prema korisnicima. Dakle, potaknite korisnike na reakciju i sudjelujte s njima u raspravi. Često je mišljenje korisnika najbolja povratna informacija u kojem smjeru morate razvijati svoj biznis i svoju komunikaciju. U končanici, vi ste tu zbog korisnika pa im dopustite da komentiraju vaše objave i dijele svoje mišljenje, ali na te komentare redovito odgovarajte te potaknite raspravu.
 

#6 Loše poveznice i krive informacije

Kada malo bolje razmislite, vaša zadaća na društvenim mrežama jest privući nove klijente da postanu vaši kupci. To uglavnom znači, da ćete potencijalne klijente linkovima i raznim drugim akcijama poticati da dođu na vaše web stranice ili neke prodajne stranice – kako bi postali vaši klijenti. Ako su linkovi u vašim objavama krivi ili neispravni – sav trud koji ulažete je beskoristan. Dakle, želite li nove klijente, prije objavljivanja sadržaja svakako provjerite ispravnost linkova i da li je odredišna stranica mjesto na kojem će vaši potencijalni klijenti postati vaši kupci.
 

#7 Krivo vrijeme objava

Iako vam se možda ne čini važno, vrijeme objava na društvenim mrežama često zna biti od iznimnog značaja. O vremenima aktivnosti korisnika napravljena su detaljna istraživanja i danas možemo lako pronaći informacije kada je na kojoj mreži pogodno vrijeme za objavu. Objavimo li post na mreži u idealno vrijeme, on će stići do velikog broja korisnika te će postojati veća šansa da korisnici postanu naši klijenti. Pripazite na vrijeme kada objavljujete sadržaj jer to može biti iznimno važno za uspjeh određene objave.
 

#8 Izostanak dodatne promocije

Napomenuli smo u uvodnom djelu članka kako oglašavanje na društvenim mrežama još uvijek nije skupo. Unatoč tome, mali je broj ljudi koji se odlučuju uplatiti 5 ili više dolara kako bi dodatno promovirali objavljeni sadržaj. Ponekad je upravo to ulaganje u dodatnu promociju ključni čimbenik za pridobivanje klijenata. Uz to što će objava stići do većeg broja korisnika, krajnji će korisnici primijetiti da ste ‘brend’ koji se trudi ulagati novac u promociju svojih usluga – što je svakako dobra referenca za suradnju.

Biznis

Nova korisnička prava i obveze operatora od 1. siječnja 2020.

Najvažnije novosti tiču se sklapanja i raskida ugovora, skraćivanja rokova u kojima operatori moraju reagirati na zahtjeve, kvarova, univerzalne usluge i mjerenja brzine Interneta u pokretnim mrežama

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Temeljem analiza rješavanja korisničkih sporova, prigovora korisnika i uočenih problema prilikom nadzora tržišta Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) donijela je dopune i izmjene sektorskih propisa koji jasnije definiraju određene izazove s kojima su se korisnici dosad suočavali u pretplatničkim odnosima s operatorima, a stupaju na snagu s početnom Nove godine. Najvažnije novosti tiču se sklapanja i raskida ugovora, skraćivanja ili definiranja rokova u kojima operatori moraju nešto obaviti na zahtjev korisnika, kvarova, univerzalne usluge i mjerenja brzine interneta u pokretnim mrežama.

Isti načini sklapanja i raskida ugovora

Od 1. siječnja 2020. operatori su obvezni omogućiti raskid pretplatničkog ugovora na isti način (putem istih kanala komunikacije) na koji omogućavaju sklapanje ugovora. U svojim općim uvjetima poslovanja obvezni su detaljno navesti načine na koje korisnici mogu zatražiti raskid pretplatničkog ugovora, što uključuje i mogućnost raskida elektroničkim putem i putem telefona te navesti je li za raskid potrebna određena dokumentacija, odnosno podaci za identifikaciju korisnika te o kojoj se dokumentaciji i podacima radi.

Raskid bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid

Ako korisnik sklapa ugovor u poslovnici, a u dokumentaciji koju potpisuje obveže se proučiti opće uvjete poslovanja ili ostale sastavne dijelove ugovora poput cjelokupnog cjenika naknadno, primjerice preuzimanjem putem interneta, tada ugovor može raskinuti bez plaćanja naknada za raskid ako u sljedeća tri radna dana jasno izjavi da se s uvjetima ne slaže i da odustaje od ugovora. Ako je tom prilikom dobiven i uređaj, mora se vratiti zapakiran. Za sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija ili putem sredstava daljinske komunikacije vrijede stara pravila propisana Zakonom o zaštiti potrošača, koji omogućava ovakav raskid u roku od 14 dana od sklapanja ugovora.

Rokovi koji su obveza operatora

Rok za raskid ugovora kad korisnik ne želi više koristiti usluge u nepokretnoj mreži je skraćen s 12 na maksimalno 5 radnih dana. Rok za raskid usluge u pokretnim mrežama i dalje ostaje jedan radni dan. Rok za promjenu operatora u nepokretnoj mreži smanjen je s 45 na maksimalno 30 dana. Prijenos ugovora s jedne na drugu osobu se mora obaviti u maksimalnom roku od tri radna dana. Privremeno isključenje usluga se mora obaviti u najviše pet radnih dana ako korisnik nije sam zatražio kasniji datum privremenog isključenja.

Informacije o uvjetima prijevremenog raskida ugovora

Operator je obvezan u svako vrijeme, bez odgode, a najkasnije u roku od dva radna dana i u zatraženom obliku dati korisniku informaciju o iznosu dugovanja u slučaju prijevremenog raskida ugovora te načinu uplate na način da krajnji korisnik dobije informaciju o ostvarenim popustima na proizvode i usluge, kao i mjesečnim naknadama za ostatak razdoblja obveznog trajanja pretplatničkog ugovora. Zahtjev krajnjeg korisnika može biti podnesen usmeno, pisanim ili elektroničkim putem, pri čemu informacija o iznosu dugovanja mora sadržavati datum izračuna te datum početka i kraja ugovorne obveze.

Kvarovi

mijenjanju se prava korisnika u djelu koji se odnosi na kvarove i nemogućnost ostvarivanja usluge. Dosad je operator bio obvezan otkloniti kvar na opremi dodijeljenoj korisniku u roku od 5 dana, a od 1. siječnja i sve druge kvarove iz područja njegove odgovornosti mora otkloniti u roku od maksimalnih 15 dana od dana prijave kvara. U protivnom, nakon isteka 15 dana, korisnik ima pravo na raskid pretplatničkog ugovora ili pravo na obeštećenje u visini od 240 kuna po svakom naknadnom danu kašnjenja ako kvar nije bio uzrokovan višom silom ili krivnjom korisnika. Nakon prijave kvara, operator je obvezan u svakom trenutku korisniku telefonskim i/ili elektroničkim putem omogućiti praćenje statusa prijave kvara.

Univerzalna usluga

Nova godina donosi povećanje brzine pristupa internetu u okviru pružanja univerzalne usluge s najmanje 1 Mbit/s na najmanje 4 Mbit/s za sve korisnike koji to zatraže, a imaju ugovoren pristup internetu preko tarife univerzalne usluge ili će ju tek ugovoriti.  Posebni maloprodajni paket brzine prijenosa podataka od najmanje 4 Mbit/s downloada i 512 kbit/s uploada bit će dostupan svim korisnicima koji nemaju tehničku mogućnost korištenja standardnih paketa ponuđenih na tržištu od 1. siječnja 2020. Socijalno ugrožena skupina krajnjih korisnika, osim minimalno dostupne brzine prijenosa od 4Mbit/s (paket MAXnet mini), imat će pravo popusta od 50% i 50% popusta na naknadu za opciju neograničenog prometa.

Mjerenje brzine interneta i kvalitete usluge

Mjerenje brzine i kvalitete mobilnih mreža aplikacijom HAKOMetar Plus ne ulazi u ugovorenu podatkovnu tarifu za prvih 10 mjerenja u mjesecu (korisnici će morati preuzeti novu verziju aplikacije koja će biti u dostupna za preuzimanje putem Apple App Store ili Google Play Store u siječnju 2020.). Do kraja 2019. svako mjerenje brzine i kvalitete mobilnih mreža uzrokovalo je potrošnju mobilnih podataka iz ugovorenog tarifnog paketa korisnika. Izmjenama pravilnika operatori će od Nove godine prvih 10 mjerenja ovom aplikacijom  u mjesecu tretirati kao besplatan promet koji neće „trošiti“ podatke iz tarife za razliku od drugih sličnih aplikacija poput Speedtesta. Aplikacija mjeri brzine uploada, downloada i ping mobilne mreže ili WIFI signala poput drugih alata, ali i mnoge druge parametre mreže. Posebnost ove aplikacije je što se sva mjerenja prikazuju i na karti i tako čine javni prikaz kvalitete pokrivanja svakog operatora temeljenog na korisničkim mjerenjima. Javni prikaz mjerenja i statistike mogu se pronaći na ovoj poveznici, a aplikacija je besplatna i dostupna za IOS i Android uređaje.

Nastavi čitati

Biznis

Milijarderi godine: Tko je najviše zaradio u 2019.

Osnivač Facebooka Mark Zuckerberg ove godine je povećao svoje bogatstvo za 26,7 milijardi dolara na 78,7 milijardi, i on je peta najbogatija osoba na svijetu.

Objavljeno

-

Objavio

Pod okriljem ove kompanije posluju brendovi kao što su Louis Vuitton, Dior i Moet & Chandon. LVMH je prošlog mjeseca postigao dogovor o kupovini američkog draguljarskog diva  Tiffanyja za više od 16 milijardi dolara.

Ukupno Arnaultovo bogatstvo sada iznosi 104 milijarde dolara i on je treći najbogatiji čovjek na svijetu.

Treba reći da su dvije žene ove godine stekle veće bogatstvo od Arnaultu, ali se ne može reći baš da su ga zaradile.

MacKenzie Bezos stekla je 35,9 milijardi dolara, zahvaljujući razvodu od osnivača Amazona Jeffa Bezosa. Njihov razlaz je postao poznat kao najskuplji razvod na svijetu, s obzirom na udio novca koji je Jeff morao prepustiti MacKenzie, koja je postala 26. najbogatija osoba na svijetu.

Udovica rekorder

No, ni ona nije osoba koja je došla do najviše novca u 2019., već je to Julia Flesher Koch, udovica Davida Kocha, bivšeg suvlasnika kompanije Koch Industries, druge najveće privatne kompanije u SAD po prihodima.

Flesher Koch (56) je bogatstvo u vidu 62 milijarde dolara naslijedila od pokojnog muža, i time postala 10. najbogatija osoba na svijetu i najbogatija žena. 

Osnivač Facebooka Mark Zuckerberg ove godine je povećao svoje bogatstvo za 26,7 milijardi dolara na 78,7 milijardi, i on je peta najbogatija osoba na svijetu. 

Bill Gates je dodao 22,4 milijarde dolara pa je sada s ukupno 113 milijardi najbogatiji čovjek.

Na drugom mjestu je Jeff Bezos koji ima 111 milijardi, 13,6 milijardi manje nego lani. On je jedan od rijetkih superbogataša čije se bogatstvo ove godine smanjilo. 

Godina iz snova 

Vlasnik Zare Amancio Ortega u 2019. postao je bogatiji za 15,7 milijardi dolara, pa je sa ukupno 74,3 milijarde na 6. poziciji liste bogataša.

Spomenimo da je Warren Buffett ova godine dodao oko 5 milijardi na svoje bogatstvo koje sada iznosi 89 milijardi dolara, što ga čini 4. najbogatijom osobom na svijetu.

Osnivač Alibabe Jack Ma ove godine je osigurao dodatnih 11 milijardi dolara.

Nastavi čitati

Akcije

Počinje Geekmaxi 11.11. Shopping Festival

Objavljeno

-

Objavio

Sezona popusta je započela, sniženja i kuponi se dijele šakom i kapom, a još nas očekuje i Black Friday…

11.11 Shopping Festival na Geekmaxiju je započeo i sastoji se od 5 dijelova:

Ponuda uz kupone (sniženje do 50%) – Kugoo romobili – Hot Sale – Limited Sale – Cijene ispod 9,99€

Sutra, tj. 11.11.2019., počinje promocija Kugoo e-romobila i Xiaomi Jimmy usisavača iz Hot Sale kategorije. Što je točno u toj akciji i koji su kuponi pročitajte u nastavku teksta.

Kugoo e-romobili:

KUGOO S1

KUGOO S1 opremljen je litijskom baterijom od 6000mAh sa sustavom pametnog raspolaganja energije koja pogoni motor od 350W, a maksimalna udaljenost na jednom punjenju je 30km. Kotači su promjera 8″.

Ugrađen je LCD ekran koji prikazuje brzinu, udaljenost koju ste prešli, vrijeme i stanje baterije.

Opremljen je i prednjim i stražnjim LED svjetlima, za osvjetljavanje puta i signalizaciju kočenja. Kočenje se izvodi na dva načina, ili pritiskom na gumb za električno kočenje ili “ručno” kočenje pritiskom noge na stražnju kočnicu. Prednja i stražnja suspenzija osiguravaju ugodniju vožnju, a sklapa se pritiskom na jednu tipku.

Kupon: S11111

Cijena: 222.99EUR

KUGOO S1 Pro

KUGOO S1 Pro udi tri moda brzine, a kontroliraju se pritiskom na tipku na kokpitu. Na ugrađenom LCD ekranu možete pratiti udaljenost, brzinu, vrijeme i stanje baterije.

Pokreće ga motor od 350W, a autonomija mu je do 30km, maksimalna brzina je 30km/h. Baterija je od 7.5Ah, puni se do punog kapaciteta za 4 sata. Visina je prilagodljiva, iznosi od 930mm do 1160mm, a kotači su promjera 8 inča. Ugrađena je i prednja suspenzija za ugodniju vožnju. Površina za stajanje je 16.7″x5.7″. Romobil je sklopiv, teži 11kg, a nosivosti je do 120kg.

Kupon: S1Pro1111

Cijena: 289.99EUR

KUGOO ES2

KUGOO ES2 romobil je i “pametan” tako da ga možete spariti s vašim mobitelom putem Bluetootha i Kugoo aplikacije, tu možete vidjeti vašu statistiku vožnje, mijenjati šifru, vršiti daljinsku kontrolu itd., a možete i puniti vaš mobitel putem ugrađenog USB porta.

Nosivosti je do 100kg. Sklapa se za 3 sekunde na veličinu od 112*33*43cm. Napaja ga baterija od 7.800mAh, motor koji ju koristi je od 350W i vozi do 31km udaljenosti. uz brzinu od 25km/h. Postoje tri postavke brzine. Kotrlja se na kotačima promjera 8.5″, a za ugodniju vožnju po trošnom terenu ugrađenja je i prednja suspenzija.

Sustav kočenja je dvostruki, možete nogom stisnuti kočnicu na zadnjem kotaču ili pritiskom na ručicu aktivirati ugrađenu disk kočnicu.

Za vašu sigurnost u prometu ubačena je LED rasvjeta sprijeda, straga i sastrana. Na LED ekranu vidljivo je stanje baterije, brzina kretanja i udaljenost.

Kupon: ES21111

Cijena: 322,99EUR

KUGOO M2 Pro

Kotači ovog romobila promjera su od 8.5″, a gume su na zrak i čine vožnju ugodnijom, a romobil iskustvo vožnje poboljšava i ugrađenom prednjom i stražnjom suspenzijom. Nosivost romobila je do 120kg, sklapa se u dva koraka unutar par sekundi.

Stražnje crveno LED svjetlo signalizira kočenje, a prednje svjetlo je dovoljno jako da vam osvijetli put. LED ekran na upravljaču je anti-reflektivan, vidljiv je po danu i po noći. Prikazuje informacije poput brzine i stanja baterije. Ovaj romobil možete povezati s vašim mobitelom putem Bluetootha, u Kugoo aplikaciji možete namještati postavke i gledati statistiku vožnje, a možete i zaključavati romobil. Baterija od 7.5aH nudi 30km autonomije napajajući motor od 350W. Motor je dovoljno jak za savladavanje uspona od 15°. Maksimalna brzina je 25km/h sa tri moda.

Stražnja kočnica je disk, a prednja je električna. Osim ta dva načina kočenja, zaustaviti se možete pritiskom stopala na mehaničku kočnicu.

Kupon: M2PRO1111

Cijena: 399.99EUR

KUGOO KIRIN S2

Motor od 250W napaja se iz litijske baterije od 10.000mAh. To je dovoljno za autonomiju od 25km uz maksimalnu brzinu od 25km/h, baterija je napunjena nakon 4 sata. Jedan način kočenja je električni, a drugi je mehanički, pritiskom stopala na kočnicu.

Sklapa se unutar 3 sekunde, dimenzije sklopljenog romobila su 105*42*30cm. Nosivosti je do 120kg, a sam romobil teži 11.2kg.

Opremljen je rasvjetom sprijeda, bijela LEDica. Prednja guma je pneumatska,tj. na zrak, a stražnji kotač je od pune gume i na njemu je već spomenuta dvostruka kočnica.

Kupon: KIRINS21111

Cijena: 239.99EUR

KUGOO KIRIN S2 Mini

Pogoni ga motor od 150W, a maksimalni udaljenost je do 15km s baterijom od 6000mAh. Vozi se na kotačima promjera 5.5″, a stražnje kočenje izvodi se dvostruko, ili pritiskom stopala na kočnicu ili električnom kočnicom. Maksimalna brzina je 25km/h, a u slučaju da se uspinjete, kut uspona koji podnosi je 12 stupnjeva.

Dimenzije sklopljenog romobila su 90x42x24cm, a teži 8.78kg. Nosivosti je do 90kg.

Kupon: S2Mini1111

Cijena: 169.99EUR

Xiaomi JIMMY bežični usisavači HOT SALE:

Xiaomi JIMMY JV53 bežični usisavač

Ovaj Xiaomi usisavač je na popustu, a uz taj standardni popust cijenu možete još više sniziti uz kupon koji prilažemo. Ovaj bežični usisavač ima autonomiju od 45min, napaja ga litijska baterija koja se može odvojiti i zamijeniti novom. Kapaciteta je 2500mAh i puni se oko 4 sata.

Tlak usisavanja je 20.000Pa, a pogoni ga motor od 100.000 okretaja u minuti. Prazni se pritiskom na jedan gumb tako da nemate kontakta sa prljavštinom. Dizajn glave sa četkom je izveden tako da se dlaka neće zapetljavati u samu četku glave, već je lako odvojiva. Ta tehnologija služi u dvije svrhe, produžava vijek usisavača i održava sam uređaj čistim i ispravnim. Odlično ako imate kućne ljubimce.

Sam HEPA filter usisavača čini velik dio posla, zadržava 99.97% sitnih čestica i alergena do 0.3 mikrona koje prolaze kroz njega. Teži 1.46kg, a kut držanja je dizajniran s ergonomijom na umu i iznosi 65 stupnjeva.

U paketu dolazi nekoliko nastavaka; nastavak za kuteve, električna podna glava, električna glava za madrace, električna glava za kauče i fotelje te meka četka.

Kupon: JV531111

Cijena: 152.99EUR

Xiaomi JIMMY JV53 Plus bežični usisavač

Ovaj Xiaomi bežični usisavač dosnosi sve iste vrhunske karakteristike svog “standardnog” izdanja, ali ova PLUS varijanta ima bolju bateriju, tj. ima autonomiju rada od 90min i u to vrijeme može “odraditi” prostor od 350m2.

Tlak usisavanja je 20 000Pa. Baterija se sastoji od šest ćelija od 5000mAh i zamjenjiva je. U paketu s njim odmah dolaze dvije baterije. Vrijeme punjenja iznosi 4-5h.

Učinkovitost filtracije iznosi 99%, uz to i odvaja sitnu prašinu od krupnog otpada, a HEPA filter skuplja čestice sve do 0.3 mikrona veličine. U paketu dolazi nekoliko nastavaka; nastavak za kuteve, električna podna glava, električna glava za madrace, električna glava za kauče i fotelje te meka četka.

Dizajn je ergonomski, kut držanja je 65 stupnjeva i cijeli uređaj teži 1.46kg. Idealan za domove s psima i mačkama pošto je sposoban ukloniti alergene i sitne nametnike.

Kupon: JV53Plus1111

Cijena: 197.99EUR

Za kraj imamo laptop za koji isto imamo kupon:

VORKE Notebook 15.6″/i7/8GB/256GB

U slučaju da tražite nešto u biznis/multimedija klasi, a da je ipak vizualno privlačno onda je možda ova ponuda za vas.

Ovaj laptop ima IPS ekran dijagonale od 15.6″ FullHD rezolucije. Okviri ekrana su široki samo 5mm, tako da su gabariti ovog laptopa sličniji onima nekog 14″-nog modela nego nekog klasičnog 15.6″ poslovnjaka. Teži 1.78kg iako je tijelo laptopa izrađeno od metala. Tipkovnica im pozadinsku rasvjetu.

Lista hardvera počinje sa Intel i7 procesorom, količina radne memorije je 8GB, a za pohranu podataka je SSD disk od 256GB. Ima solidnu količinu portova; dva USB3.0 utora, dva USB2.0 utora, jedan USB-C utor, HDMI izlaz, 3.5mm utor za audio i čitač kartica. Osim toga, sprijeda ima i 1.3MP kameru.

Kupon: dQFeMQxR

Cijena: 359.99EUR

>>Geekmaxi 11.11 Shopping Festival potpuna ponuda





Nastavi čitati

Preporučeno