Pratite nas

Web & IT

8 načina kako povećati broj pratitelja na Instagramu

Objavljeno

-

Instagram je jedna od najvećih i najbrže rastućih društvenih mreža današnjice, platforma koja okuplja više od 400 milijuna korisnika, zato ne iznenađuje činjenica kako je glavna tema među Instagram korisnicima broj pratitelja. Ključ svakog uspješnog i kvalitetnog Instagram profila je veliki broj pratitelja, zato donosimo osam načina kako taj broj povećati.

1. Prilagodba Instagram profila

Osnovna i najbitnija stvar u prikupljanju pratitelja (followera) je javnost Instagram profila. Potrebno je u opcijama isključiti “privatan račun”, jer korisnike privlači kada odmah mogu pregledati sadržaj i dobiti jasnu sliku o tome čime se bavi pojedini profil.

Nadalje, druga dva vrlo bitna faktora su profilna fotografija i opis profila. Upravo su te dvije stavke prvo što potencijalni pratitelji vide, pa je vrlo bitno da su zanimljive i kreativne. Vrlo zahvalno je koristiti fotografiju koja je prisutna i na vašim drugim društvenim mrežama, a opis treba biti sažet, kreativan i zanimljiv. Prostor predviđen za url link treba kvalitetno iskoristiti, jer je to jedino mjesto gdje se može koristiti link.

2. Koristite prave Instagram hashtagove

Vaš cilj na Instagramu je redovito animirati vašu trenutnu publiku, istovremeno povećavajući broj pravih pratitelja. Objavljivanjem novih, kreativnih i zanimljivih fotografija ispunit će se prvi zahtjev, ali za rast korištenje hashtagova je iznimno važno. Hashtagovi na fotografijama omogućuju ljudima da lako pronađu vaše fotografije kada pretražuju određene pojmove.

Koje hashtagove treba koristiti? Baš kao i na Twitteru i drugim društvenim web lokacijama, korisnici na Instagramu koriste određene hashtagove više nego ostale. Ako na svojim fotografijama upotrebljavate popularne hashtagove, veća ja vjerojatnost da ćete doći do novih pratitelja i postati popularniji.

Top 10 najpopularnijih i najboljih hashtagova na Instagramu:

  1. #love (1,271,692,015) 
  2. #instagood (742,795,562)
  3. #photooftheday (507,358,504)
  4. #fashion (487,010,088)
  5. #beautiful (463,668,566)
  6. #happy (427,528,663)
  7. #cute (418,686,470)
  8. #like4like (417,887,839)
  9. #tbt (413,049,020)
  10. #followme (392,011,012)

Top 5 najčešće korištenih hashtagova u Hrvatskoj:

Korištenje hashtagova je jedna stvar, a korištenje pravih hashtagova sasvim druga. Popularne oznake poput gore navedenih će vam vrlo vjerojatno donijeti lajkove i posjećenost, no neće dovesti do dugoročne aktivnosti, novih potencijalnih pratitelja, i onog najvažnijeg – prodaje.

Ako želite pravilno označavati svoje fotografije, morate pronaći i upotrijebiti najrelevantnije hashtagove. To u principu znači da pregledate svoj profil i brend te upotrijebite hashtagove koji ne samo da opisuju  vaš brend, već se i traže na Instagramu. Da bi pronašli relevantne hashtagove, za početak se možete poslužiti raznim besplatnim alatima koje je moguće pronaći na Google Play trgovini.

Trik broj 1: Za svaku kategoriju (slika ili proizvoda) treba provesti maleno istraživanje, kako bi se moglo prepoznati koji su najpopularniji hashtagovi za tu kategoriju slika ili proizvoda. Treba osmisliti 10 do 15 popularnih hashtagova, te 5-10 popularnih hashtagova koji opisuju vlastiti brand, marku ili skupinu fotografija. Pohraniti ih negdje, te kombinirati i koristiti kroz svakodnevnu aktivnost na Instagramu.

Trik broj 2: Ako već neko vrijeme objavljujete na Instagramu, i smatrate da niste iskoristili gore predložene mogućnosti i opcije, bez brige! Starije postove je moguće urediti i objaviti sa svojim novim popisima hashtagova. Hashtagove je korisno upotrebljavati i kod Instagram Stories, kako bi ih vidjeli korisnici koji prate određeni hashtag. Sad kada korisnici mogu pratiti hashtagove, vaše Stories na Instagramu mogu vidjeti i ljudi koji prate određeni hashtag, ali i svatko tko samo pogleda.

3. Objavljujte sadržaj u pravo vrijeme

lOsim dodavanja odgovarajućih hashtagova, svakako treba razmisliti i o vremenu objavljivanja sadržaja. Ključno je analizirati što za vas funkcionira, a što ne.

Uvid možete dobiti na svom Instagram računu, pod odjeljkom Analitika. Naravno, potrebno je određeno vrijeme za testiranje kojim danima i u kojem vremenskom periodu je ciljana publika najaktivnija. Dobro je imati pripremljen kalendar (timeline) koji će sadržavati točan datum i vrijeme objavljivanja planiranih objava. 

Kao pomoć mogu poslužiti raznorazni alati za planiranje na društvenim mrežama, koji omogućuju zakazivanje i automatsku objavu u vremenu kad je vaša publika najaktivnija.

4. Promovirajte Instagram profil na drugim društvenim mrežama

Velika je vjerojatno da osobe koje prate određeni sadržaj ili brand na Facebooku ili Twitteru, isti će pratiti i na Instagramu, zato je bitno svoj sadržaj promovirati i na drugim društvenim mrežama.

Zato, dijelite svoje Instagram objave i na ostalim društvenim mrežama, dodajte i povežite svoje profile maksimalno.

5. Koristite lokaciju na Instagramu

Na svoje postove postavite lokaciju, bilo da se radi o vašoj lokaciji ili lokaciji na kojoj je fotografija napravljena. Označite mjesto ili grad i time obuhvatite širi spektar mogućih pratitelja.

6. Koristite prave filtere

Instagram zajednica reagira na određene filtere bolje od drugih. Korištenje preferiranih filtera može utjecati na posjećenost vašeg profila i moguće potencijalne pratitelje.

5 najpopularnijih filtera:

1. Clarendon 
2. Gingham
3. Juno
4. Lark
5. Mayfair

No, puno bitnije od najpopularnijih filtera Instagrama su oni filteri koji su popularni među vašom publikom.

7. Preuzmite pratitelje vašeg konkurenta

Jedan od najboljih načina privlačenja novih pratitelja je istraživanje profila vaših konkurenata i interakcija s njihovim pratiteljima. Ti ljudi su već pokazali za interes sličan onome koji vi prenosite, i samim time su izvrsni kandidati za vaše potencijalne pratitelje.

Kako učinkovito zadobiti sljedbenike vašeg konkurenta?

Postoji nekoliko načina za interakciju s korisnicima, a što više truda uložite, to će vas više ljudi pratiti.

Tri su tipa moguće interakcije:

  1. Follow
  2. Like na fotografiju
  3. Komentiranje fotografije

Napomena: Iako je protivno pravilima Instagrama, određeni korisnici upotrebljavaju aplikacije koje proces naveden gore obavljaju automatski, i time postižu već broj pratitelja.

8. Metoda Follow/Unfollow

Ovu metodu koristi većina korisnika, a sastoji se u tome da zapratite određenog korisnika, u nadi da će taj korisnik zapratiti vas. Profile je moguće pronaći putem hashtagova, lajkova na drugim profilima, možete uzeti profile koji se označavaju pod određenom lokacijom itd. Opcije su brojne.

Ako se želite dodatno potruditi, osim što ste zapratili određenog korisnika, ostavite pokoji „like“ i komentar na sadržaj tog korisnika. Tako će korisnik dobiti obavijest i postoji velika šansa da će vas zapratiti nazad.

Neki korisnici će vas zapratiti nazad, a neki ne ali će vaš broj pratitelja rasti i rasti. Ne želite da vaš profil ima previše pratitelja čije praćenje nije uzvraćeno, zato treba maknuti one koji vas ne prate, a vi pratite njih.

Ovdje vam najviše mogu pomoći razni appovi, koji vam pokazuju tko vas je prestao pratiti, a također daju i opciju da prestanete pratiti te ljude. Kombinaciju follow/unfollow ne treba raditi prečesto u danu da vas Instagram ne bi označio kao program za automatizaciju i dodijelio vam ban.

Nastavi čitati
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

U novu godinu s novim Win 10 Professional za samo €8,83

Objavljeno

-

Objavio

U novoj godini, nove prilike! Pa tako, allgamekey.com nudi izvanredne popuste. Odlučili su predstaviti odličnu ponudu za novu dekadu, u kojoj nude čak 35% uštede na licencu za jedan od najkorištenijih operativnih sustava današnjice, Windows 10 Professional. Kodove za uštedu donosimo u nastavku članka!

Nedavna najava iz Microsofta o ukidanju podrške za starije Windows operativne sustave kao što je Win 7, uvelike će vam olakšati nadogradnju na kvalitetniji i napredniji OS, pogotovo uz promotivne cijene.

Allgamekey.com lansirao je novogodišnju promo kampanju sa izuzetno povoljnim popustom na najpopularnije Microsoftove programe koja će trajati tokom cijelog siječnja 2020. Uz promotivni kod AGKN35 tijekom kupnje bilo kojeg od softvera, ostvarujete popust od 35%.

Svakako ne propustite ovu izvanrednu priliku, jer je ograničena stoga sugeriramo da što prije kupite željeni softver.

Allgamekey.com nudi najbolju uslugu i brižan odnos s kupcima, ujedno i korisničku podršku te 100% zadovoljstvo dosadašnjih kupaca. Osim vrlo laganog i sigurnog načina online plaćanja (Paypal, kreditna kartica…), svoj licencni ključ dobit ćete na e-mail kroz desetak minuta. Korisnička podrška (support@allgamekey.com) radi od 0-24 za slučaj da se susretnete s bilo kakvim poteškoćama.

Nastavi čitati

Web & IT

Instagram Direct Messages postaju dostupne i na webu

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Instagram napokon donosi direct messages (izravne poruke) na web. Od danas, mali postotak globalnih korisnika platforme moći će pristupiti svojim DM-ovima na Instagramovoj web stranici. Smatra se kako će ovaj potez biti iznimno koristan za tvrtke, influencere i sve druge koji šalju puno DM-ova, a osim toga svakako će upotpuniti iskustvo korištenja ove platforme na različitim uređajima. Današnji program predstavljen je samo kao test, tvrde iz tvrtke, a više detalja o potencijalnom trajnom uvođenju ove opcije znat ćemo u budućnosti.

Slanje direktnih poruka uglavnom će izgledati isto putem preglednika i na mobilnom uređaju. Moguće je stvoriti nove grupe ili započeti chat bilo sa stranice profila korisnika ili DM-a. Dvostrukim dodirom (klikom) je moguće lajkati poruku, podijeliti sliku ili vidjeti ukupan broj nepročitanih poruka. Ako ova opcija zaživi, moći ćete primati DM obavijesti sa svog stolnog računala ako u svom pregledniku omogućite obavijesti za cijelu Instagram stranicu.

Iz Instagrama najavljuju kako ovo nije jedini test ovakve prirode, te da će nastaviti testirati ovu opciju do daljnjeg.

Nastavi čitati

Web & IT

Facebook će zabraniti ‘deepfakeove’, ne i parodične video snimke

Objavljeno

-

Objavio

Facebook će zabraniti ‘deepfakeove’ odnosno video snimke izmijenjene pomoću umjetne inteligencije kojom su zamijenjena lica ili promijenjene riječi koje izgovara neka osoba, objavila je ta društvena mreža.

U odluci objavljenoj na blogu, Facebook navodi da će ukloniti video snimke koje su izmijenjene na način da to nije očito, zbog čega mogu obmanuti korisnike interneta kada je riječ o izjavama neke osobe, a koje se izrađuje pomoću umjetne inteligencije koja “miješa, zamjenjuje ili dodaje” neki sadržaj u video kao da je “autentičan”.

Odluka se ne odnosi na “parodičan ili satiričan sadržaj” ili na video snimke koje su montirane tako da su izostavljene riječi ili im je promijenjen redoslijed, precizira potpredsjednica Facebooka, Monika Bickert.

Facebook će također nastaviti uklanjati audiovizualni sadržaj koji krši “standarde zajednice” i jako smanjiti broj pratitelja onih sadržaja koje vanjski kontrolori s kojima surađuje, kao što je AFP, označe kao lažne.

Facebook je 2016. pokrenuo program provjere istinitosti sadržaja koji se objavljuje na njegovim stranicama i na Instagramu u suradnji s vanjskim kontrolorima (Third party fact-checking) u kojem sudjeluje šezdesetak medija širom svijeta.

Nastavi čitati

Preporučeno