Pratite nas

Web & IT

8 načina kako povećati broj pratitelja na Instagramu

Objavljeno

-

Instagram je jedna od najvećih i najbrže rastućih društvenih mreža današnjice, platforma koja okuplja više od 400 milijuna korisnika, zato ne iznenađuje činjenica kako je glavna tema među Instagram korisnicima broj pratitelja. Ključ svakog uspješnog i kvalitetnog Instagram profila je veliki broj pratitelja, zato donosimo osam načina kako taj broj povećati.

1. Prilagodba Instagram profila

Osnovna i najbitnija stvar u prikupljanju pratitelja (followera) je javnost Instagram profila. Potrebno je u opcijama isključiti “privatan račun”, jer korisnike privlači kada odmah mogu pregledati sadržaj i dobiti jasnu sliku o tome čime se bavi pojedini profil.

Nadalje, druga dva vrlo bitna faktora su profilna fotografija i opis profila. Upravo su te dvije stavke prvo što potencijalni pratitelji vide, pa je vrlo bitno da su zanimljive i kreativne. Vrlo zahvalno je koristiti fotografiju koja je prisutna i na vašim drugim društvenim mrežama, a opis treba biti sažet, kreativan i zanimljiv. Prostor predviđen za url link treba kvalitetno iskoristiti, jer je to jedino mjesto gdje se može koristiti link.

2. Koristite prave Instagram hashtagove

Vaš cilj na Instagramu je redovito animirati vašu trenutnu publiku, istovremeno povećavajući broj pravih pratitelja. Objavljivanjem novih, kreativnih i zanimljivih fotografija ispunit će se prvi zahtjev, ali za rast korištenje hashtagova je iznimno važno. Hashtagovi na fotografijama omogućuju ljudima da lako pronađu vaše fotografije kada pretražuju određene pojmove.

Koje hashtagove treba koristiti? Baš kao i na Twitteru i drugim društvenim web lokacijama, korisnici na Instagramu koriste određene hashtagove više nego ostale. Ako na svojim fotografijama upotrebljavate popularne hashtagove, veća ja vjerojatnost da ćete doći do novih pratitelja i postati popularniji.

Top 10 najpopularnijih i najboljih hashtagova na Instagramu:

  1. #love (1,271,692,015) 
  2. #instagood (742,795,562)
  3. #photooftheday (507,358,504)
  4. #fashion (487,010,088)
  5. #beautiful (463,668,566)
  6. #happy (427,528,663)
  7. #cute (418,686,470)
  8. #like4like (417,887,839)
  9. #tbt (413,049,020)
  10. #followme (392,011,012)

Top 5 najčešće korištenih hashtagova u Hrvatskoj:

Korištenje hashtagova je jedna stvar, a korištenje pravih hashtagova sasvim druga. Popularne oznake poput gore navedenih će vam vrlo vjerojatno donijeti lajkove i posjećenost, no neće dovesti do dugoročne aktivnosti, novih potencijalnih pratitelja, i onog najvažnijeg – prodaje.

Ako želite pravilno označavati svoje fotografije, morate pronaći i upotrijebiti najrelevantnije hashtagove. To u principu znači da pregledate svoj profil i brend te upotrijebite hashtagove koji ne samo da opisuju  vaš brend, već se i traže na Instagramu. Da bi pronašli relevantne hashtagove, za početak se možete poslužiti raznim besplatnim alatima koje je moguće pronaći na Google Play trgovini.

Trik broj 1: Za svaku kategoriju (slika ili proizvoda) treba provesti maleno istraživanje, kako bi se moglo prepoznati koji su najpopularniji hashtagovi za tu kategoriju slika ili proizvoda. Treba osmisliti 10 do 15 popularnih hashtagova, te 5-10 popularnih hashtagova koji opisuju vlastiti brand, marku ili skupinu fotografija. Pohraniti ih negdje, te kombinirati i koristiti kroz svakodnevnu aktivnost na Instagramu.

Trik broj 2: Ako već neko vrijeme objavljujete na Instagramu, i smatrate da niste iskoristili gore predložene mogućnosti i opcije, bez brige! Starije postove je moguće urediti i objaviti sa svojim novim popisima hashtagova. Hashtagove je korisno upotrebljavati i kod Instagram Stories, kako bi ih vidjeli korisnici koji prate određeni hashtag. Sad kada korisnici mogu pratiti hashtagove, vaše Stories na Instagramu mogu vidjeti i ljudi koji prate određeni hashtag, ali i svatko tko samo pogleda.

3. Objavljujte sadržaj u pravo vrijeme

lOsim dodavanja odgovarajućih hashtagova, svakako treba razmisliti i o vremenu objavljivanja sadržaja. Ključno je analizirati što za vas funkcionira, a što ne.

Uvid možete dobiti na svom Instagram računu, pod odjeljkom Analitika. Naravno, potrebno je određeno vrijeme za testiranje kojim danima i u kojem vremenskom periodu je ciljana publika najaktivnija. Dobro je imati pripremljen kalendar (timeline) koji će sadržavati točan datum i vrijeme objavljivanja planiranih objava. 

Kao pomoć mogu poslužiti raznorazni alati za planiranje na društvenim mrežama, koji omogućuju zakazivanje i automatsku objavu u vremenu kad je vaša publika najaktivnija.

4. Promovirajte Instagram profil na drugim društvenim mrežama

Velika je vjerojatno da osobe koje prate određeni sadržaj ili brand na Facebooku ili Twitteru, isti će pratiti i na Instagramu, zato je bitno svoj sadržaj promovirati i na drugim društvenim mrežama.

Zato, dijelite svoje Instagram objave i na ostalim društvenim mrežama, dodajte i povežite svoje profile maksimalno.

5. Koristite lokaciju na Instagramu

Na svoje postove postavite lokaciju, bilo da se radi o vašoj lokaciji ili lokaciji na kojoj je fotografija napravljena. Označite mjesto ili grad i time obuhvatite širi spektar mogućih pratitelja.

6. Koristite prave filtere

Instagram zajednica reagira na određene filtere bolje od drugih. Korištenje preferiranih filtera može utjecati na posjećenost vašeg profila i moguće potencijalne pratitelje.

5 najpopularnijih filtera:

1. Clarendon 
2. Gingham
3. Juno
4. Lark
5. Mayfair

No, puno bitnije od najpopularnijih filtera Instagrama su oni filteri koji su popularni među vašom publikom.

7. Preuzmite pratitelje vašeg konkurenta

Jedan od najboljih načina privlačenja novih pratitelja je istraživanje profila vaših konkurenata i interakcija s njihovim pratiteljima. Ti ljudi su već pokazali za interes sličan onome koji vi prenosite, i samim time su izvrsni kandidati za vaše potencijalne pratitelje.

Kako učinkovito zadobiti sljedbenike vašeg konkurenta?

Postoji nekoliko načina za interakciju s korisnicima, a što više truda uložite, to će vas više ljudi pratiti.

Tri su tipa moguće interakcije:

  1. Follow
  2. Like na fotografiju
  3. Komentiranje fotografije

Napomena: Iako je protivno pravilima Instagrama, određeni korisnici upotrebljavaju aplikacije koje proces naveden gore obavljaju automatski, i time postižu već broj pratitelja.

8. Metoda Follow/Unfollow

Ovu metodu koristi većina korisnika, a sastoji se u tome da zapratite određenog korisnika, u nadi da će taj korisnik zapratiti vas. Profile je moguće pronaći putem hashtagova, lajkova na drugim profilima, možete uzeti profile koji se označavaju pod određenom lokacijom itd. Opcije su brojne.

Ako se želite dodatno potruditi, osim što ste zapratili određenog korisnika, ostavite pokoji „like“ i komentar na sadržaj tog korisnika. Tako će korisnik dobiti obavijest i postoji velika šansa da će vas zapratiti nazad.

Neki korisnici će vas zapratiti nazad, a neki ne ali će vaš broj pratitelja rasti i rasti. Ne želite da vaš profil ima previše pratitelja čije praćenje nije uzvraćeno, zato treba maknuti one koji vas ne prate, a vi pratite njih.

Ovdje vam najviše mogu pomoći razni appovi, koji vam pokazuju tko vas je prestao pratiti, a također daju i opciju da prestanete pratiti te ljude. Kombinaciju follow/unfollow ne treba raditi prečesto u danu da vas Instagram ne bi označio kao program za automatizaciju i dodijelio vam ban.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

Ovogodišnji YouTube Rewind video uči iz prošlogodišnjih grešaka

Objavljeno

-

Objavio

YouTube Rewind je video serija stvorena i producirana od strane YouTubea i Portal A Interactivea. Predstavlja pregled i sažetak viralnih videozapisa, događaja, trendova, memeova i glazbe koji su obilježili pojedinu godinu. Svake godine se povećava broj predstavljenih YouTube persona, a serije se mogu pronaći na službenom YouTube kanalu.

Završava još jedna godina, a to znači da je vrijeme za YouTube Rewind, osvrt na posljednjih dvanaest mjeseci kako bi istaknuo najpopularnije videozapise na platformi.

Nakon prošlogodišnjeg urnebesnog debakla u kojem je Rewind 2018. postao najomraženiji videozapis ikada, YouTube se uistinu trudi da ovog puta napravi nešto drugačije. Ove godine osim poznatih kategorija, YouTube je uključio i ‘memeove’.

Umjesto originalnog sadržaja koji je sačinjavao prošlogodišnji Rewind, ovogodišnji video je sažetak najgledanijih videozapisa i kreatora u posljednjih dvanaest mjeseci. Video sadrži glazbeni, gaming i beauty sadržaj, a može se pohvaliti velikim imenima poput PewDiePiea i Jellya, a u glazbenoj kategoriji s glazbenicima poput Lil Nas X i Billie Eilish.

Video je podijeljen na kategorije kao što su glazbeni videozapisi, plesni videozapisi, gaming, beauty videozapisi, popularni i novi kreatori.

YouTube se nada da će ovaj Rewind koji je praktički sažetak najpopularnijih videa, pomoći u izbjegavanju neprilika koje su ih snašle prošle godine.

Nastavi čitati

Web & IT

Novi alat Facebooka omogućit će prijenos slika u Google Photos

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Facebook objavljuje novi alat koji će svojim korisnicima omogući da fotografije izravno prenose na Google Photos. Alat će isprva biti dostupan samo u Irskoj, a u prvoj polovici 2020. bi trebao postati dostupan širom svijeta.

Ovaj projekt prijenosa podataka također uključuje i druge sudionike kao što su Apple, Microsoft, Twitter i drugi. Facebook je izjavio da započinje s Google Photos, ali da bi u budućnosti trebali biti uključeni i drugi servisi. Facebook ovaj alat testira u Irskoj te će ga pročistiti i poboljšati na temelju povratnih informacija korisnika.

Ovaj će alat biti iznimno koristan za korisnike Google Photos koji automatski ne izrađuju sigurnosne kopije slika s telefona.

Nastavi čitati

Web & IT

Kina od sad zahtijeva skeniranje lica za sve nove mobilne račune

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Kina nikad nije bila odlučnija u nakani da poveže stvarne identitete ljudi s digitalnim svijetom. Od 1. prosinca svi koji potpisuju novi ugovor za mobilni telefon ili mobilne usluge će osim pokazivanja svoje osobne iskaznice, morati dokazati identitet i skeniranjem lica.

Foto: Pixabay

Navodno bi ovaj potez trebao smanjiti prijevare ali i anonimno korištenje mobilnih uređaja i mobilnih usluga što svakako ide kineskoj vladi u prilog.

Ovakav potez za sobom povlači niz pitanja o sigurnosti i privatnosti. Kina je poznata po tome da koristi prepoznavanje lica kako bi pratila i kontrolirala etničke manjine, a isti sustav koriste i kod uočavanja putnika i automobila koji su na državnoj crnoj listi.

Nije poznato još kako će Kina urediti ovaj sustav i što će se događati sa skenovima lica nakon procesa verifikacije što može predstavljati sigurnosni problem. Bez obzira na to jesu li skenovi odmah korisni za nadzor ili ne, mogu predstavljati mete hakerima koji će zloupotrijebiti te podatke.

Određeni broj ljudi se naravno protivi ovakvim potezima, no nije za očekivati da će kineska vlada odustati od sistema prepoznavanja lica koje ide u prilog gušenju političke opozicije.

Nastavi čitati

Preporučeno