Osnivač Pinteresta tvrdi da je njegova društvena mreža potpuno drugačija od konkurencije. Na njoj nema influencera, nisu važni lajkovi, a stranica korisnike inspirira da odu u offline svijet i budu kreativni.
Pojam društvene mreže kao takve je pomalo izgubio svoj smisao. Umjesto druženja i povezivanja, mreže su nerijetko poligoni samohvale i pokazivanja. Mnogo ljudi zbog virtuale zanemaruje stvarni život koji prolazi dok su njihove misli fokusirane na ekrane i lajkove.
Jedna (pomalo zaboravljena) društvena mreža se ipak izdvaja po načinu korištenja od većine platformi. To je Pinterest.
Ako ste pomislili da je demode, prevarili ste se. Možda je njegovo vrijeme ponovno došlo sad kad je preplavljenost influencerima i lajkovima polako dozlogrdila korisnicima.
Prema osnivaču Benu Silbermannu, riječ je o svojevrsnoj antidruštvenoj mreži. Poanta ove mreže, objasnio je Silbermann, jest da inspirira ljude na kreativnost, a tu kreativnost neće izražavati na internetu, već offline. Primjerice, na Pinterestu se mogu pronaći recepti, ideje za vjenčanja ili uređenje doma i slično.
U centru mreže je korisnik, njegovi osobni interesi i sve ono što voli.
Pinterest je pokrenut prije 9 godina pa su se iz kompanije prošle godine pohvalili da je broj korisnika narastao na 250 milijuna. Silbermann tvrdi da je mreža pokrenuta kao alat za roditelje, no korisnička baza se brzo proširila. Danas sadržaj i pinove koriste kreativni profesionalci kao nepresušan izvor ideja i inspiracije.
U razgovoru za CNN Silbermann je naglasio kako postoje brojne stvari koje bi se mogle napraviti za povećanje korisničke baze, “no to ne bi bilo u duhu Pinteresta”, skromno je zaključio.
Smatra kako su iznimno sretni što njihovi investitori i korisnici prepoznaju posvećenost dugoročnom rastu. Ostaje za vidjeti hoće li se to promijeniti nakon što izađu na burzu, a to je u planu ove godine.