Prema izvješću CNNIC-a ( China Internet Network Information Center), u usporedbi s podacima od ožujka 2020. godine, broj korisnika interneta u Kini narastao je za 85,4 milijuna te ih sada ima više od 989 milijuna.
Također, u izvješću stoji da oko 54,9 posto korisnika čine osobe mlađe od 40 godina, a udio starijih od 60 iznosi 11,2 posto.
Međutim, prosječni mjesečni prihod kineskih korisnika interneta i dalje je relativno nizak. Samo 29,3 posto kineskih korisnika interneta može ostvariti mjesečni prihod od preko 5.000 juana ( 774 dolara), a 38,1 posto ima prihode manje od 2.000 juana mjesečno.
Oko 309 milijuna kineskih korisnika interneta dolazi iz ruralnih područja, piše Sputnik News.
Slično kao i u drugim zemljama, zbog pandemije koronavirusa, internet kupovina postala je poprilično popularna tijekom 2020. godine i u Kini.
U 2020. godini, online trgovina povećana je za 10,9 posto u odnosu na 2019. godinu, a prihod iznosi 11,76 bilijuna juana.
Putem interneta je u 2020. godini kupovalo oko 782 milijuna kineskih korisnika, što predstavlja 79,1 posto ukupnih korisnika interneta.