Dostavna služba DPD onemogućila je dio svog online chatbota za podršku nakon što je opsovao kupca. Tvrtka za dostavu paketa koristi umjetnu inteligenciju (AI) u svom online chatu za odgovaranje na upite, osim ljudskih operatera.
No novo ažuriranje uzrokovalo je neočekivano ponašanje, uključujući psovke i kritiziranje tvrtke. DPD je objavio da je onemogućio dio chatbota koji je bio odgovoran i da je zbog toga ažurirao svoj sustav.
“Već niz godina uspješno upravljamo elementom umjetne inteligencije unutar chata”, rekla je tvrtka u izjavi.
“Došlo je do pogreške nakon ažuriranja sustava. AI element je odmah onemogućen i trenutno se ažurira.”
Međutim, prije nego što je promjena mogla biti napravljena, vijest o zabuni proširila se društvenim mrežama nakon što ju je primijetio jedan kupac.
Jedna određena objava pogledana je 800.000 puta u 24 sata, dok su ljudi radosno dijelili posljednji neuspjeli pokušaj tvrtke da ugradi AI u svoje poslovanje.
“Potpuno je beskoristan za odgovaranje na bilo kakva pitanja, a kada su ga pitali, rado je proizveo pjesmu o tome koliko su užasni kao tvrtka”, napisao je korisnik Ashley Beauchamp na svom virusnom računu na X-u, ranije poznatom kao Twitter.
Dodao je: “I mene je opsovao.”