Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Web & IT

#CRO: Pravila hashtag natjecanja, obojimo Eiffelov toranj u naše boje

Mnoge stranice na društvenim mrežama danas su pokrenule kampanju prikupljanja hashtaga #CRO u komentarima s ciljem osvajanja prvog mjesta, sve kako bi Eiffelov toranj zasvijetlio u bojama naše zastave. Mnoge stranice, slučajno ili namjerno, nisu napisale pravila tog natječaja, stoga ćemo ih mi javno napisati.

Danas je na Facebooku i drugim društvenim mrežama nastala prava pomutnja oko UEFA-inog hashtag natječaja u kojem je cilj objaviti što više istih hashtagova kako bi Eiffelov toranj zasjao u bojama najpodržanije države toga dana. Mnogi od njih nisu napisali kako stvar funkcionira, a neki su navodili i krive informacije.

Stvar je jednostavna. UEFA je sve pokrenula u suradnji s gradom Parizom i sponzorom Orange, koji na svojim stranicama cijelo vrijeme broji koliko je koja država spomenuta u komentarima na društvenim mrežama. Englezi pišu hashtag #ENG, Francuzi #FRA, a Hrvati #CRO, te uz taj hashtag ne morate napisati ništa, iako su neki tvrdili da se mora spomenuti i sponzora Orange (#OrangeSponsorsYou), ali to nije točno. Uz hashtag možete komentirati, a najoriginalniji komentar također će se prikazati na tornju.

Od društvenih mreža broji se samo Facebook, Twitter i Instagram, iako su se spominjale i neke druge mreže – one nisu uključene u brojač. Također, naša trobojnica ne može zasvijetliti bilo koji dan, već samo na dan utakmice kada se i zbrajaju hashtagovi, te su svi oni objavljeni van toga dana – bezvrijedni. Prva prilika je petak, kada ćemo se za boje naše zastave boriti s Talijanima, Šveđanima, Španjolcima, Turcima i našim protivnicima – Česima. Sretno nam!

Završno, ovo je odlična prilika da aktivirate vaše stranice na Facebooku jer odaziv na ovu kampanju je u većini slučajeva bio odličan!

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Možda će vas zanimati

Apps & Software

Potpredsjednik Facebooka podijelio je statističke podatke s novinarima u četvrtak.

Apps & Software

Istraživanja su pokazala da čak 60 posto od 10.000 mladih ljudi, starosne dobi od 12 do 20 godina, tvrdi da ne može izdržati 24...

Web & IT

Vraća li Facebook nakon dugo godina mogućnost kronološkog prikaza sadržaja na NewsFeed-u? Što vraćanje takvog poretka objava znači za prirodni doseg Facebook stranica i...

Apps & Software

Tvrtka Facebook želi omogućiti ljudima kupovinu kroz WhatsApp aplikaciju. Iz tvrtke najavljuju da planiraju u ažuriranju proširiti mogućnost kupovine u aplikacijama za razmjenu poruka...