Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Internet

#CRO: Pravila hashtag natjecanja, obojimo Eiffelov toranj u naše boje

Mnoge stranice na društvenim mrežama danas su pokrenule kampanju prikupljanja hashtaga #CRO u komentarima s ciljem osvajanja prvog mjesta, sve kako bi Eiffelov toranj zasvijetlio u bojama naše zastave. Mnoge stranice, slučajno ili namjerno, nisu napisale pravila tog natječaja, stoga ćemo ih mi javno napisati.

Danas je na Facebooku i drugim društvenim mrežama nastala prava pomutnja oko UEFA-inog hashtag natječaja u kojem je cilj objaviti što više istih hashtagova kako bi Eiffelov toranj zasjao u bojama najpodržanije države toga dana. Mnogi od njih nisu napisali kako stvar funkcionira, a neki su navodili i krive informacije.

Stvar je jednostavna. UEFA je sve pokrenula u suradnji s gradom Parizom i sponzorom Orange, koji na svojim stranicama cijelo vrijeme broji koliko je koja država spomenuta u komentarima na društvenim mrežama. Englezi pišu hashtag #ENG, Francuzi #FRA, a Hrvati #CRO, te uz taj hashtag ne morate napisati ništa, iako su neki tvrdili da se mora spomenuti i sponzora Orange (#OrangeSponsorsYou), ali to nije točno. Uz hashtag možete komentirati, a najoriginalniji komentar također će se prikazati na tornju.

Od društvenih mreža broji se samo Facebook, Twitter i Instagram, iako su se spominjale i neke druge mreže – one nisu uključene u brojač. Također, naša trobojnica ne može zasvijetliti bilo koji dan, već samo na dan utakmice kada se i zbrajaju hashtagovi, te su svi oni objavljeni van toga dana – bezvrijedni. Prva prilika je petak, kada ćemo se za boje naše zastave boriti s Talijanima, Šveđanima, Španjolcima, Turcima i našim protivnicima – Česima. Sretno nam!

Završno, ovo je odlična prilika da aktivirate vaše stranice na Facebooku jer odaziv na ovu kampanju je u većini slučajeva bio odličan!

Ostavi komentar

Možda će vas zanimati

Tehnologija

Instagram testira nove metode provjere dobi, a jedna od njih je korištenje umjetne inteligencije koja putem video selfija može procijeniti dob korisnika. Takvi potezi...

Biznis i posao

Zašto je propala megalomanska prodaja Twittera popularnom vizionaru Elonu Musku? Zašto je Musk odlučio stopirati kupnju Twittera zbog ogromnog broja spam profila korisnika? Jesu...

Internet

Elon Musk je konačno potvrdio ono što mnogi već dugo sumnjaju – dopustit će Donaldu Trumpu povratak na Twitter. Musk je, u intervjuu za...

Internet

Prema izvještajima novinske agencije Reuters, Elon Musk razmišlja o monetizaciji tweetova “koji sadrže važne informacije ili su viralni”, kao i o naplaćivanju naknade web...