Pratite nas

Gaming

Dolazi PlayStation za nostalgičare u novom ruhu

Retroljupci, gdje ste?

Objavljeno

-

Dobre vijesti za sve one kojima prođu trnci kada se izrazi gaming i retro nađu u istoj rečenici. Sony se potrudio vratiti nas sve u djetinjstvo posve novom verzijom svoje legendarne konzole. Naime, PlayStation Classic dolazi s čak 20 legendarnih videoigara s namjerom dozivanja nostalgije kod korisnika.

Prije skoro 25 godina je Sony zatresao svijet predstavivši, sad već legendarnu, konzolu PlayStation. Može se slobodno reći da nakon toga iskustvo igranja videoigara više nikada nije bilo isto. Sony PlayStation je bila prva igraća konzola koja je završila rasprodana u više od 100 milijuna primjeraka diljem svijeta.

Iako iz ove današnje perspektive 3D renderirana grafika u stvarnom vremenu, koja je tad bila zadnji krik tehnologije, izgleda pomalo komično, u Sonyju su nas odlučili malo podsjetiti na ta neka prošla, ali dobra, stara vremena.

Tako je i najavljen povratak originalnog PlayStationa u jednoj minijaturnoj verziji PlayStation Classica koji će na tržište doći s čak 20 legendarnih videoigara. Tako će strastveni igrači moći ponovno zaigrati Final Fantasy VII, Tekken 3, Jumping Flash i razne druge igre iz Sonyjeve kuhinje.

Ova nova (ali i stara) konzola je fizički gotovo upola manja od originala, ali svojim neodoljivim retro izgledom zasigurno budi nostalgiju i baca osmijeh na lica onih koji se prisjećaju nekadašnjih PlayStation vremena.

Dakako, kako bi ipak išla u korak s današnjom naprednom tehnologijom (koja se u međuvremenu prilično razvila i razmahala), PlayStation Classic konzola dolazi i s USB i HDMI kabelom te s dva kontrolera.

A da sve ne bude tako idilično evo i jedne loše vijesti: PlayStation Classic će biti dostupan (barem zasad) samo u Sjedinjenim Državama i Kanadi po cijeni od 99,99 dolara i to od mjeseca prosinca. Još uvijek nema nikakvih informacija o dostupnosti za Europu.

Pogledajte i ovaj video najave:

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Gaming

Gamer na kreativan način zaprosio svoju djevojku

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Twitter / @4A Games

Budući zaručnici dugo i pomno razmišljaju o tome kako postaviti svojoj djevojci pitanje poslije kojeg ništa neće biti isto. Za realizaciju svojih planova ne štede novac i kreativnost, a jedan gamer je buduću suprugu zaprosio u virtualnoj stvarnosti

Kreativni studio 4A Games iz Ukrajine poznat je po proizvodnji videoigara. Ljubitelj igre Metro Exodus imao je pomoć programera prilikom prosidbe svoje djevojke. Gameri se svakog dana svjesno suočavaju s rizicima, ali se oni odnose na digitalni svijet videoigara. Ipak, gameru se kockanje isplatilo. Bez obzira na ishod igre, mladić po imenu Aleksandr kao pobjednik je okončao veliki izazov, piše RT.

Programeri zaduženi za kreiranje detalja u igri Metro Exodus na krovu kućice postavili su grafit: “Fanni, budi moja žena”.

“Oduševljeni smo što možemo reći da je Fanni pristala. Čestitamo Fanni i Aleksandru. Želimo im sve najbolje”, potvrdio je 4A Games na Twitteru.

Metro Exodus nije jedina igra u kojoj se poslije male intervencije programera može vidjeti bračna ponuda. Autori naslova poput Borderlandsa, Portala, pa čak i Spider-Mana poznati su po tome što žele izaći ususret vjernim igračima.

Priča nema uvijek sretan kraj

Jedan igrač Spider-Mana ostao je razočaran, jer je njegova veza završila prije nego što je tijekom videoigre pitao djevojku da ostatak života provede s njim. Ovako je izgledala njegova bračna ponuda.

Nastavi čitati

Gaming

Gaming kao spas od dosade: Video igre u doba koronavirusa

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Video igre u Kini su popularnije nego ikada prije, zato što građani ostaju u svojim domovima kako bi se sačuvali od koronavirusa.

Nije neobično da se tijekom kineske Nove godine, koja obično pada u siječnju ili veljači, više igraju video igre, budući da gameri imaju više slobodnog vremena tijekom praznika. Ove godine su praznici duže potrajali, zbog koronavirusa, te su milijuni građana dobili slobodno vrijeme koje trebaju ispuniti a da pri tome ne napuštaju kuću. Upravo su zbog toga građani više nego obično počeli provoditi vrijeme online, te u to umiješali i video igre.

Tako su igre poput Honor of Kings tvrtke Tencent zabilježile više igrača nego ikada prije, a stručnjaci su svjesni da se to događa upravo zbog izolacije koja je u vezi s koronavirusom. Tu su i podaci s najpopularnije kineske gaming platforme – Douyu – gdje igre poput Playerunknown’s Battlegrounds i League of Legends imaju duplo više igrača nego u istom periodu prošle godine.

Gaming tvrtke su na različite načine reagirale na zdravstvenu krizu, pa su neke svoje igre ponudile i besplatno, te se koncentrirale na zaradu od kupovine predmeta u okviru igara, i tako izašle u susret igračima koji se video igrama ne okreću samo iz dosade, već i zbog osjećaja zajedništva u doba izolacije.

Nastavi čitati

Gaming

Što se dobije kad se “spoje” Counter-Strike i Fortnite?

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Screenshot YouTube / BluDrive - Fortnite Creative

Tim Evolve je grupa maštovitih igrača koji stvaraju prilagođene mape za Fortnite koristeći opciju Creative. Posljednje remek-djelo predstavlja počast omiljenoj mapi igre Counter-Strike, a njihov video je privukao pažnju velikog broja gamera na Twitteru.

Da nema radioaktivnih zelenih stabala, teško bi bilo uočiti razliku između ove dvije popularne igre. Arhitektura, boje i rustikalni ambijent po kojem je mapa Dust 2 poznata među igračima Counter-Strikea, sada krasi igru novijeg datuma.

Dust 2 će igračima Fortnite-a biti dostupna preko Battle Lab dodatka. Riječ je o opciji koja otvara mogućnost igranja prilagođenih mapa u Battle Royal modu. Mape su prethodno napravljene pomoću Creative opcije.

Team Evolve će uskoro na Twitteru objaviti kod koji omogućuj igranje kreirane mape s još 15 prijatelja. Druga opcija igranja Dust 2 na Fortniteu podrazumijeva sudjelovanje na nekom od javnih mečeva.

Team Evolve koristi Creative mode u igri Fortnite kako bi stvorili mapu posvećenu popularnom brendu ili poznatim destinacijama. Surađuju s renomiranim svjetskim tvrtkama kao što su Samsung, Nickelodeon, ali i s Međunarodnim odborom Crvenog križa. Tematske Fortnite mape im donose značajni prihod, piše PC Gamer.

Za sve ljubitelje Counter-Strike igre koji ne žele igrati mapu Dust 2 na Fortniteu, postoje tisuće javnih servera dostupnih 24 sata dnevno.

Nastavi čitati

Preporučeno