Pratite nas

Pozdrav, koji sadrลพaj vas zanima?

Internet

Donosi li LinkedIn novim nadogradnjama priliku za rast digitalnih poduzetnika?

linked-in-2668692_1280

Moลพe li LinkedIn postati druลกtvena mreลพa dovoljno jaka da poduzetnik oko nje izgradi digitalni biznis? ลฝeli li se LinkedIn novim nadogradnja pribliลพiti Facebooku i koliko su dobre nove nadogradnje? Kako iskoristiti potencijal LinkedIn-a za rast digitalnog biznisa?

LinkedIn je unazad nekoliko godina doลพivio tektonske promjene. Od โ€œstatiฤkeโ€ mreลพe na kojoj gotovo nitko niลกta nije dijelio, LinkedIn je postao iznimno aktivna druลกtvena mreลพa โ€“ gdje zajednica dijeli itekako kvalitetne savjete. Ako joลก ne znate, LinkedIn je jedna od najstarijih druลกtvenih mreลพa koje danas poznajemo โ€“ a njezin je fokus u potpunosti na poslovnim korisnicima.

Posljednjih se godina LinkedIn uspio odmaknuti od uลกtogljenog i formalnog poslovnog svijeta โ€“ uvoฤ‘enjem raznih novosti i poticanjem korisnika na stvaranje sadrลพaja. Popriliฤno dobar angaลพman korisnika, grupa poslovno orijentiranih korisnika, inovacije i pribliลพavanje standardima drugih mreลพa โ€“ nude veliki potencijal. No, je li taj potencijal dovoljan za brลพi i kvalitetniji razvoj digitalnog poduzetnika i biznisa?

Fantastiฤan reach koji se polako smanjuje

Jedna od velikih prednosti LinkedIn-a u odnosu na druge druลกtvene mreลพe u ovom trenutku jest ลกto ima joลก uvijek popriliฤno dobar doseg do korisnika. Taj doseg prije svega godinu dana bio je joลก bolji, no ni sada stvari nisu loลกe. Dapaฤe, vaลกa objava na LinkedIn-u moลพe doseฤ‡i veliki broj korisnika.

ฤŒinjenica je da ฤ‡e LinkedIn vrlo vjerojatno, po uzoru na druge druลกtvene mreลพe, zapoฤeti znaฤajnije smanjivati doseg objava korisnika. Ipak, LinkedIn se dugo vremena borio kako bi aktivirao svoju zajednicu โ€“ pa se smanjenje dosega neฤ‡e dogoditi preko noฤ‡i.

Sada imate priliku da svojim objavama dosegnete veliki broj korisnika โ€“ posebice ako je tema vaลกeg biznisa vezana uz poslovni svijet. Zajednica na LinkedIn-u je obrazovana i spremna na kvalitetnu raspravu โ€“ ลกto je fantastiฤna stvar za podizanje dosega. Argumentirane rasprave ฤesto vas mogu odvesti do kvalitetnih rjeลกenja i odgovora kako svojem biznisu udahnuti jednu novu, bolju energiju โ€“ koja ฤ‡e ga pogurati ka uspjehu. Stoga, krajnje je vrijeme da se iskoristi potencijal LinkedIn-a.

Funkcionalnosti po uzoru na druge mreลพe

Kada bismo LinkedIn usporeฤ‘ivali s drugim druลกtvenim mreลพama, mogli bismo reฤ‡i kako je tematski i funkcionalno nekako najbliลพe Facebooku. No, Facebook je posljednjih godina nakupio raznih vrsta korisnika โ€“ ลกto s jedne strane smanjuje kvalitetu i prilike, dok s druge strane otvara neke nove izazove i moguฤ‡nosti.

LinkedIn je druลกtvena mreลพa za profesionalce โ€“ i tako je trebate promatrati. S druge strane te mreลพe stoje ljudi koji ลพele unaprijediti svoj biznis, ljudi koji ลพele bolje karijere i nova znanja โ€“ i ljudi koji ลพude za poslovnim savjetima. Ako je vaลก digitalni biznis na bilo koji naฤin vezan uz poboljลกanje poslovanja ili karijere โ€“ LinkedIn je u ovom trenutku jedno od najboljih mjesta za aktivnost, odnosno promociju.

Po uzoru na druge druลกtvene mreลพe, LinkedIn konstantno uvodi neke novosti i funkcije. Nedavno je tako uvedena moguฤ‡nost stvaranja anketa, koja bi trebala biti itekako zanimljiva korisnicima te mreลพe. Naime, poslovni ljudi uvijek traลพe neka rjeลกenja pa vole ฤuti miลกljenja drugih korisnika โ€“ a putem anketa to ฤ‡e biti lako ostvarivo. Ankete funkcioniraju sliฤno kao i na drugim platformama โ€“ i korisnici ฤ‡e se lako snaฤ‡i. Rezultate anketa moguฤ‡e je pratiti u realnom vremenu, a joลก bolje jest to ลกto nakon zavrลกetka ankete dobivate detaljan uvid u statistiku โ€“ i lako moลพete saznati kakva grupa korisnika preferira kakve odgovore.

Video kao medij buduฤ‡nosti (i sadaลกnjosti)

Druลกtvene mreลพe sve viลกe forsiraju video sadrลพaj i takvom sadrลพaju pridodaju veฤ‡i doseg do korisnika. ฤŒinjenica je da ฤ‡e video postati jedan od glavnih medija buduฤ‡nosti โ€“ ฤime ฤ‡e tekst i fotografije polako gurnuti u drugi plan. S kvalitetnijom integracijom videa krenuo je i LinkedIn koji je nedavno predstavio jednu zanimljivu novost za svoje poslovne korisnike.

Novost koju je predstavio LinkedIn ciljano je prilagoฤ‘ena skupini korisnika koji uglavnom i borave na LinkedIn. S obzirom na veliki rast popularnosti video konferencija u posljednje vrijeme, LinkedIn je odluฤio napraviti joลก jedan korak dalje. Na ovoj druลกtvenoj mreลพi sada moลพete organizirati virtualno dogaฤ‘anje โ€“ koje zapravo kombinira moguฤ‡nosti LinkedIn live videa i organizacije LinkedIn dogaฤ‘aja. Ova vam opcija omoguฤ‡uje koriลกtenje najboljih elemenata ta dva sustava โ€“ i spaja ih zapravo u jedan smisleni koncept.

Komunikacija s korisnicima putem live videa postala je popularna u vrijeme karantene uzrokovane koronavirusom, a nesumnjivo je kako ฤ‡e se takav trend nastaviti i u buduฤ‡nosti. Live komuniciranje s ljudima putem video prijenosa postat ฤ‡e uobiฤajeni naฤin komunikacije, a LinkedIn radi uลพurbano na tome da takvu vrstu komunikacije korisnicima ลกto viลกe olakลกa i obogati.

Je li LinkedIn prilika za rast digitalnih poduzetnika?

Samim spajanjem na LinkedIn mreลพu imate dvije opcije: (1) biti pasivni promatraฤ zbivanja na LinkedInu ili (2) biti aktivni sudionik koji gradi svoj biznis. Zanimljivo, ni jedna ni druga opcija u ovome sluฤaju ne donose niลกta loลกe, dapaฤe. Odaberete li opciju da budete samo pasivni promatraฤ โ€“ vjerojatno ฤ‡ete nauฤiti hrpu korisnih i lako primjenjivih stvari u svojem digitalnom biznisu.

Na LinkedInu su posebno aktivni ljudi koji su struฤnjaci u svojim podruฤjima i spojite li se s takvim korisnicima โ€“ definitivno ฤ‡ete konstantno dobivati nove korisne informacije. Uz to ลกto ฤ‡ete dobivati najbolje novosti s trลพiลกta, dobiti ฤ‡ete i miลกljenje ลกto struฤnjaci misle o tim novostima. Sve iz prve ruke, sve bez dodatnih upakiravanja i zaฤkoljica.

Prihvatite li ulogu kreatora sadrลพaja za LinkedIn, mogli biste itekako profitirati od te druลกtvene mreลพe. LinkedIn povezuje struฤnjake iz raznih podruฤja i pokaลพe li se vaลกe kreiranje sadrลพaja struฤnim i kvalitetnim โ€“ mogli biste privuฤ‡i paลพnju raznih uspjeลกnih poslovnih ljudi. Dobivena paลพnja moลพe se itekako dobro iskoristiti za daljnji rast i napredovanje biznisa โ€“ bilo fiziฤkog, bilo digitalnog.

Stoga, prihvatite jednu od uloga na LinkedInu โ€“ i krenite u osvajanje trลพiลกta. LinkedIn vam trenutno nudi sjajan doseg i mnoลกtvo kreativnih opcija โ€“ koje samo trebate znati iskoristiti na pravi naฤin. Ako niste sigurni kako, spojite se na LinkedIn i pogledajte ลกto rade drugi struฤnjaci โ€“ te njihovim pristupom i personaliziranim sadrลพajem stvorite kvalitetan temelj za rast vaลกeg digitalnog biznisa.

Moลพda ฤ‡e vas zanimati

Tech

ล to bi se dogodilo ako uronite ruku u posudu tekuฤ‡eg duลกika? Bi li vam se ruka smrzla do ozeblina? Bi li se razbila ฤim...

Internet

Sigurno ste do sad naletjeli na neke od bizarnosti na koje je Googleovo auto naletjelo pri snimanju, a u ovom videu pogledajte kompilaciju najฤudnijih...

Tech

Trebate izraฤunati postotak od nekog broja, a ne znate kako? Proฤitajte ovaj jednostavan ฤlanak i nauฤite kako se raฤuna postotak. Postotci se koriste za...

Tech

1995. godine grupa znanstvenika NASA-e napravila je testove o tome kako pojedine droge utjeฤu na paukovu sposobnost da izgradi mreลพu.

Internet

Odmah da vam kaลพemo โ€“ neizbjeลพan kraj dogodio bi se iznenaฤ‘ujuฤ‡e brzo. Ako je zapremnina prosjeฤnog lijesa 886 litara, a prosjeฤan volumen ljudskog tijela...

Automoto

Tvrtka Laser Power Systems razvila je automobil pogonjen nuklearnom energijom. Napokon je pronaฤ‘en naฤin koji ฤ‡e vaลกem automobilu omoguฤ‡iti vjeฤni rad bez punjenja. No...

Tech

Rudnik dijamanata Mir u Siberu jedna je od najveฤ‡ih rupa u tlu koju je ฤovjek napravio. Duboka je 525 metara i ลกiroka 1200m. Let...

Tech

Bumerang je jedan od najstarijih leteฤ‡ih objekata koje je ljudska ruka stvorila. Svi znamo da su ih koristili Aboridลพini, no malo je poznato je...