Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Web & IT

Donosi li LinkedIn novim nadogradnja priliku za rast digitalnih poduzetnika?

linked-in-2668692_1280

Može li LinkedIn postati društvena mreža dovoljno jaka da poduzetnik oko nje izgradi digitalni biznis? Želi li se LinkedIn novim nadogradnja približiti Facebooku i koliko su dobre nove nadogradnje? Kako iskoristiti potencijal LinkedIn-a za rast digitalnog biznisa?

LinkedIn je unazad nekoliko godina doživio tektonske promjene. Od “statičke” mreže na kojoj gotovo nitko ništa nije dijelio, LinkedIn je postao iznimno aktivna društvena mreža – gdje zajednica dijeli itekako kvalitetne savjete. Ako još ne znate, LinkedIn je jedna od najstarijih društvenih mreža koje danas poznajemo – a njezin je fokus u potpunosti na poslovnim korisnicima.

Posljednjih se godina LinkedIn uspio odmaknuti od uštogljenog i formalnog poslovnog svijeta – uvođenjem raznih novosti i poticanjem korisnika na stvaranje sadržaja. Poprilično dobar angažman korisnika, grupa poslovno orijentiranih korisnika, inovacije i približavanje standardima drugih mreža – nude veliki potencijal. No, je li taj potencijal dovoljan za brži i kvalitetniji razvoj digitalnog poduzetnika i biznisa?

Fantastičan reach koji se polako smanjuje

Jedna od velikih prednosti LinkedIn-a u odnosu na druge društvene mreže u ovom trenutku jest što ima još uvijek poprilično dobar doseg do korisnika. Taj doseg prije svega godinu dana bio je još bolji, no ni sada stvari nisu loše. Dapače, vaša objava na LinkedIn-u može doseći veliki broj korisnika.

Činjenica je da će LinkedIn vrlo vjerojatno, po uzoru na druge društvene mreže, započeti značajnije smanjivati doseg objava korisnika. Ipak, LinkedIn se dugo vremena borio kako bi aktivirao svoju zajednicu – pa se smanjenje dosega neće dogoditi preko noći.

Sada imate priliku da svojim objavama dosegnete veliki broj korisnika – posebice ako je tema vašeg biznisa vezana uz poslovni svijet. Zajednica na LinkedIn-u je obrazovana i spremna na kvalitetnu raspravu – što je fantastična stvar za podizanje dosega. Argumentirane rasprave često vas mogu odvesti do kvalitetnih rješenja i odgovora kako svojem biznisu udahnuti jednu novu, bolju energiju – koja će ga pogurati ka uspjehu. Stoga, krajnje je vrijeme da se iskoristi potencijal LinkedIn-a.

Funkcionalnosti po uzoru na druge mreže

Kada bismo LinkedIn uspoređivali s drugim društvenim mrežama, mogli bismo reći kako je tematski i funkcionalno nekako najbliže Facebooku. No, Facebook je posljednjih godina nakupio raznih vrsta korisnika – što s jedne strane smanjuje kvalitetu i prilike, dok s druge strane otvara neke nove izazove i mogućnosti.

LinkedIn je društvena mreža za profesionalce – i tako je trebate promatrati. S druge strane te mreže stoje ljudi koji žele unaprijediti svoj biznis, ljudi koji žele bolje karijere i nova znanja – i ljudi koji žude za poslovnim savjetima. Ako je vaš digitalni biznis na bilo koji način vezan uz poboljšanje poslovanja ili karijere – LinkedIn je u ovom trenutku jedno od najboljih mjesta za aktivnost, odnosno promociju.

Po uzoru na druge društvene mreže, LinkedIn konstantno uvodi neke novosti i funkcije. Nedavno je tako uvedena mogućnost stvaranja anketa, koja bi trebala biti itekako zanimljiva korisnicima te mreže. Naime, poslovni ljudi uvijek traže neka rješenja pa vole čuti mišljenja drugih korisnika – a putem anketa to će biti lako ostvarivo. Ankete funkcioniraju slično kao i na drugim platformama – i korisnici će se lako snaći. Rezultate anketa moguće je pratiti u realnom vremenu, a još bolje jest to što nakon završetka ankete dobivate detaljan uvid u statistiku – i lako možete saznati kakva grupa korisnika preferira kakve odgovore.

Video kao medij budućnosti (i sadašnjosti)

Društvene mreže sve više forsiraju video sadržaj i takvom sadržaju pridodaju veći doseg do korisnika. Činjenica je da će video postati jedan od glavnih medija budućnosti – čime će tekst i fotografije polako gurnuti u drugi plan. S kvalitetnijom integracijom videa krenuo je i LinkedIn koji je nedavno predstavio jednu zanimljivu novost za svoje poslovne korisnike.

Novost koju je predstavio LinkedIn ciljano je prilagođena skupini korisnika koji uglavnom i borave na LinkedIn. S obzirom na veliki rast popularnosti video konferencija u posljednje vrijeme, LinkedIn je odlučio napraviti još jedan korak dalje. Na ovoj društvenoj mreži sada možete organizirati virtualno događanje – koje zapravo kombinira mogućnosti LinkedIn live videa i organizacije LinkedIn događaja. Ova vam opcija omogućuje korištenje najboljih elemenata ta dva sustava – i spaja ih zapravo u jedan smisleni koncept.

Komunikacija s korisnicima putem live videa postala je popularna u vrijeme karantene uzrokovane koronavirusom, a nesumnjivo je kako će se takav trend nastaviti i u budućnosti. Live komuniciranje s ljudima putem video prijenosa postat će uobičajeni način komunikacije, a LinkedIn radi užurbano na tome da takvu vrstu komunikacije korisnicima što više olakša i obogati.

Je li LinkedIn prilika za rast digitalnih poduzetnika?

Samim spajanjem na LinkedIn mrežu imate dvije opcije: (1) biti pasivni promatrač zbivanja na LinkedInu ili (2) biti aktivni sudionik koji gradi svoj biznis. Zanimljivo, ni jedna ni druga opcija u ovome slučaju ne donose ništa loše, dapače. Odaberete li opciju da budete samo pasivni promatrač – vjerojatno ćete naučiti hrpu korisnih i lako primjenjivih stvari u svojem digitalnom biznisu.

Na LinkedInu su posebno aktivni ljudi koji su stručnjaci u svojim područjima i spojite li se s takvim korisnicima – definitivno ćete konstantno dobivati nove korisne informacije. Uz to što ćete dobivati najbolje novosti s tržišta, dobiti ćete i mišljenje što stručnjaci misle o tim novostima. Sve iz prve ruke, sve bez dodatnih upakiravanja i začkoljica.

Prihvatite li ulogu kreatora sadržaja za LinkedIn, mogli biste itekako profitirati od te društvene mreže. LinkedIn povezuje stručnjake iz raznih područja i pokaže li se vaše kreiranje sadržaja stručnim i kvalitetnim – mogli biste privući pažnju raznih uspješnih poslovnih ljudi. Dobivena pažnja može se itekako dobro iskoristiti za daljnji rast i napredovanje biznisa – bilo fizičkog, bilo digitalnog.

Stoga, prihvatite jednu od uloga na LinkedInu – i krenite u osvajanje tržišta. LinkedIn vam trenutno nudi sjajan doseg i mnoštvo kreativnih opcija – koje samo trebate znati iskoristiti na pravi način. Ako niste sigurni kako, spojite se na LinkedIn i pogledajte što rade drugi stručnjaci – te njihovim pristupom i personaliziranim sadržajem stvorite kvalitetan temelj za rast vašeg digitalnog biznisa.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Možda će vas zanimati

Web & IT

Razmišljate o pokretanju novog digitalnog projekta, no niste sigurni je li sada dobro vrijeme za pokretanje novog digitalnog biznisa? Pitate se je li gospodarska...

Web & IT

Želite ostvariti veći doseg na Facebooku? Zanima vas kako funkcionira Facebook algoritam i na koji način možete nadmudriti taj algoritam? Možete li uz male...

Web & IT

Koristite li LinkedIn u promociji svojih proizvoda i usluga? Da li ste upoznati s kvalitetom promocije koju donosi ova poslovna društvena mreža? Pitate se...