Pratite nas

Apps & Software

Evo kako postati lažna zvijezda Instagrama i solidno zaraditi

Postoji recept do kojeg se došlo eksperimentom

Objavljeno

-

Foto: Pixabay

Kompanije često koriste tzv. influencere na društvenim mrežama kako bi plasirali proizvode i oblikovali potrošačke navike mladih. Marketinška agencija Mediakix je nedavno provela eksperiment čiji su rezultati pokazali da je ponekad moguće postati lažna zvijezda na društvenim mrežama te tako zaraditi nemalu svotu novca.

Zgodne žene i muškarci Instagrama su vječno na egzotičnim putovanjima ispijajući šarene koktele, a taj setting je uvijek začinjen dodacima raznih brandova.

Na početku eksperimenta su u spomenutoj agenciji kreirali dva Instagram profila fiktivnih osoba. Prvi je označavao izmišljenu djevojku imena Alexa Rae, koja je predstavljana kao Instagram model i modni zaljubljenik, dok je drugi profil pripadao tobožnjoj fotografkinji po imenu Amanda Smith.

Agencija je potom unajmila nepoznatu djevojku i organizirala fotografiranja u različitim outfitima i na različitim mjestima ne bi li se stvorio sadržaj za prvi profil.

Fotografije koje su, pak, objavljivane na Amandinom profilu su jednostavno preuzete sa stock stranica, a svaka je prikazivala plavokosu djevojku fotografiranu na raznim lokacijama, bez vidljivog lica misteriozne plavuše.

Nakon izrade lažnih profila budućih „influencerica“, kupljeno je i nekoliko tisuća pratitelja, a budući da su pratitelji bez aktivnosti praktično beskorisni, ubrzo je red došao i na kupovinu lajkova i komentara.

Ukupan trošak ovog eksperimenta je iznosio oko 1.000 dolara, a izmišljeni model i fotografkinja su ubrzo dostigle brojku od 10.000 pratitelja. Lažna zvijezda je bila rođena. I to ne samo jedna. Nakon toga je agencija počela u njihovo ime aplicirati za razne sponzorske ugovore.

Za svaki posao su “djevojke” dobivale novac ili besplatne proizvode. Alexa je poslovala s kompanijom koja proizvodi kupaće kostime i s kompanijom za prehrambene proizvode. Fotografkinji su, pak, ponuđeni ugovori s poznatim brandom alkoholnih pića i ranije spomenutom kompanijom prehrambenih proizvoda.

Rezultat eksperimenta je šokirao mnoge, ali i poljuljao vjeru velikih brendova u moć i vjerodostojnost internet Influencera kojima se na godišnjem nivou isplati nekoliko milijardi eura za promoviranje različitih proizvoda i usluga.

Nastavi čitati
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Apps & Software

Najpovoljnije cijene na Goodoffer24 – Windows 10 Pro za samo 9,68€

Objavljeno

-

Objavio

Nova godina je pred nama, a za mnoge od nas to znači kupovinu novog računala ili bar opremanje računala svježim operativnim sustavom. Prva stvar koja padne na pamet i vrlo vjerojatno uzrokuje glavobolju je potencijalni novac koji ćemo morati izdvojiti za novi operativni sustav. Cijene Microsoft Windows operativnih sustava mogu dostići čak vrtoglavih 200 eura i to bez Office paketa. No, i za to postoji adekvatno rješenje!

Ako planirate kupiti Windows 10 Pro za svoje novo računalo ili samo trebate nadograditi svoj stari operativni sustav, sada je definitivno pravo vrijeme!

Goodoffer24 vam nudi akcije i cijene koje ne smijete propustiti! Goodoffer24 je online platforma na kojoj možete kupiti softverske ključeve, igraće karte i ključeve za video igre po zaista povoljnim cijenama. Osim toga, nude i ekspresnu dostavu putem emaila. Webshop postoji već više od 10 godina uz odlične recenzije korisnika, a nastavlja se razvijati i dalje, te nastoji biti vrlo konkurentan s najpovoljnijim cijenama na tržištu širom svijeta.

Goodoffer24 nudi vam i 30% popusta uz kuponski kod “GE30“, a kod vrijedi za neke od najpopularnijih artikala i softverskih paketa koje možete pronaći na ovom webshopu.

Windows 10 Pro, operativni sustav koji slovi kao najbolji OS svih vremena postao je sastavni dio svakog novog modernog računala, a uz kuponski kod može biti vaš za samo 9,68€ .

Uz kuponski kod “GE30” ostvarite 30% popusta na sljedeće proizvode i pakete:

Uz najpovoljnije cijene i ekspresnu dostavu, Goodoffer24 nudi nikad jednostavniju kupnju. Primjerice, ako želite kupiti Windows 10 Pro, prvo trebate odabrati željeni proizvod i kliknuti na “Add to Cart” ikonicu.

Potom odete na vašu košaricu (Shopping Cart), u kojoj bi se sad trebao nalaziti proizvod kojeg smo izabrali.

Unesete kuponski kod “GE30” u prozor za to predviđen i odaberete opciju “Submit Order”.

Potom odaberete način plaćanja (preporučujemo PayPal jer se pokazao kao najsigurnija opcija), platite i uspješno ste kupili ključ za Windows 10 Pro.

Odmah nakon kupovine, dobit ćete email s vašim ključem. U slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja ili problema, slobodno se javite službi za korisnike koja će vam pružiti brzu i potrebnu pomoć.

Nastavi čitati

Apps & Software

Produljenje sigurnosnih ažuriranja za Windows 7 moglo bi koštati njemačku vladu čak 800.000 eura

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Microsoft je prošli tjedan ukinuo podršku za Windows 7, no milijuni računala i dalje koriste taj operativni sustav. Iako Microsoft neće više izdavati ažuriranja i sigurnosne ispravke za Windows 7, tvrtke koje se nisu prebacile na Windows 10 mogu platiti za produljenje sigurnosne nadogradnje (ESU). Takav potez je dakako skup ako trebate takvu podršku platiti za tisuće računala. Upravo to se događa njemačkoj vladi koja bi mogla produljenje sigurnosnih ažuriranja platiti čak 800.000 eura.

Njemački Handelsblatt izvještava kako njemačko savezno ministarstvo nastoji osigurati produljenje podrške za najmanje 33.000 računala koja i dalje koriste Windows 8, što uključuje plaćanje naknade Microsoftu po uređaju za godinu dana proširene sigurnosne zaštite.

Nastavi čitati

Apps & Software

WhatsApp ipak neće prikazivati oglase, barem za sad

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Facebook je navodno odustao od kontroverzne odluke o uvođenju oglasa u WhatsApp. Prema napisima Wall Street Journala, Facebook je nedavno raspustio tim koji je radio na integraciji oglasa u WhatsApp-ovu stranicu “Statusi”. Rad tima je također izbrisan iz WhatsApp-ovog koda.

U studenom 2018. godine Facebook je otkrio kako planira monetizirati WhatsApp dodavanjem oglasa na stranici “Status”. Osnivači WhatsAppa Jan Koum i Brian Acton nisu podržali takvu odluku i to je možda bio glavni razlog zbog kojeg su napustili tvrtku. U blog postu još 2012. godine nazvali su oglase “uvredom inteligencije” i rekli da od WhatsAppa žele napraviti nešto drugačije.

Osnivači su još 2016. godine promijenili uvjete pružanja usluge WhatsApp, kako bi izričito zabranili prikazivanje oglasa u aplikaciji. Čak su se potrudili zakomplicirati i buduće nakane uvođenja oglasa. Njih dvojica su se sigurno potrudili kako bi zaštitili privatnost i interese korisnika, ali u konačnici ih je ipak nadvladao njihov novi šef – Facebook.

Koum je napustio Facebook samo nekoliko mjeseci prije nego što je tvrtka objavila da planira postavljanje oglasa, dok je Acton napustio tvrtku godinu dana ranije, nakon što je izbio skandal s Cambridge Analyticom.

Oglasi na WhatsAppu su i dalje mogući

WhatsApp je osnovan 2009. godine i inicijalno je naplaćivao naknadu za preuzimanje i pretplatu od 0,99 dolara. Facebook je WhatsApp kupio za nevjerojatnih 22 milijarde dolara 2014. godine i ubrzo učinio aplikaciju besplatnom. No, tvrtka je vjerojatno oduvijek planirala nekako unovčiti WhatsApp.

Iako je WhatsApp najtraženija aplikacija na svijetu i ima više od 1,5 milijardi ljudi na globalnoj razini, ipak i dalje ne može isplatiti financijske dividende. Facebooku većinu primanja donosi oglašavanje. Oglasi su činili oko 98 posto prihoda u trećem tromjesečju prošle godine, pa nije ni čudo što tvrtka želi prikazivati oglase i na WhatsAppu.

Facebook je možda za sada odustao od planova, ali oglasi u WhatsApp statusu i dalje ostaju mogućnost u budućnosti. Tvrtka trenutno radi na dodavanju novih načina zarađivanja novca na WhatsAppu za poslovne korisnike.

Nastavi čitati

Preporučeno