Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Aplikacije i softver

Evo kako postati lažna zvijezda Instagrama i solidno zaraditi

Postoji recept do kojeg se došlo eksperimentom

Kompanije često koriste tzv. influencere na društvenim mrežama kako bi plasirali proizvode i oblikovali potrošačke navike mladih. Marketinška agencija Mediakix je nedavno provela eksperiment čiji su rezultati pokazali da je ponekad moguće postati lažna zvijezda na društvenim mrežama te tako zaraditi nemalu svotu novca.

Zgodne žene i muškarci Instagrama su vječno na egzotičnim putovanjima ispijajući šarene koktele, a taj setting je uvijek začinjen dodacima raznih brandova.

Na početku eksperimenta su u spomenutoj agenciji kreirali dva Instagram profila fiktivnih osoba. Prvi je označavao izmišljenu djevojku imena Alexa Rae, koja je predstavljana kao Instagram model i modni zaljubljenik, dok je drugi profil pripadao tobožnjoj fotografkinji po imenu Amanda Smith.

Agencija je potom unajmila nepoznatu djevojku i organizirala fotografiranja u različitim outfitima i na različitim mjestima ne bi li se stvorio sadržaj za prvi profil.

Fotografije koje su, pak, objavljivane na Amandinom profilu su jednostavno preuzete sa stock stranica, a svaka je prikazivala plavokosu djevojku fotografiranu na raznim lokacijama, bez vidljivog lica misteriozne plavuše.

Nakon izrade lažnih profila budućih „influencerica“, kupljeno je i nekoliko tisuća pratitelja, a budući da su pratitelji bez aktivnosti praktično beskorisni, ubrzo je red došao i na kupovinu lajkova i komentara.

Ukupan trošak ovog eksperimenta je iznosio oko 1.000 dolara, a izmišljeni model i fotografkinja su ubrzo dostigle brojku od 10.000 pratitelja. Lažna zvijezda je bila rođena. I to ne samo jedna. Nakon toga je agencija počela u njihovo ime aplicirati za razne sponzorske ugovore.

Za svaki posao su “djevojke” dobivale novac ili besplatne proizvode. Alexa je poslovala s kompanijom koja proizvodi kupaće kostime i s kompanijom za prehrambene proizvode. Fotografkinji su, pak, ponuđeni ugovori s poznatim brandom alkoholnih pića i ranije spomenutom kompanijom prehrambenih proizvoda.

Rezultat eksperimenta je šokirao mnoge, ali i poljuljao vjeru velikih brendova u moć i vjerodostojnost internet Influencera kojima se na godišnjem nivou isplati nekoliko milijardi eura za promoviranje različitih proizvoda i usluga.

Ostavi komentar

Možda će vas zanimati

Internet

Na Instagramu u zadnje vrijeme možemo uočiti sve više oglasa, a odsad će oni biti prisutni čak i u rezultatima pretraga kroz tražilicu te...

Internet

Helen Dixon, irska šefica za privatnost, koja vodi tamošnje Povjerenstvo za zaštitu podataka (DPC), najavila je za politički magazin, Politico, da će to tijelo...

Internet

Kada je Elon Musk preuzeo Twitter, jedan od prvih poteza koje je povukao bilo je uvođenje pretplate za potvrdu računa. Radi se o onoj...

Internet

Instagram je jedna od najvećih i najbrže rastućih društvenih mreža današnjice, platforma koja okuplja više od milijardu korisnika, zato ne iznenađuje činjenica kako je...

Biznis i posao

Kako pronaći kreativne ideje u svojoj glavi i je li danas uopće moguće biti kreativan i jedinstven? Živimo li u vremenima kada je kreativnost...

Biznis i posao

Kako se promijenio Instagram u posljednjih nekoliko mjeseci i koje su promjene najvažnije za korisnike? Zašto je važno pratiti promjene na Instagramu želite li...

Biznis i posao

Je li uvođenje pretplate na društvene mreže novi model financiranja koji će obilježiti budućnost društvenih mreža? Mogu li Twitter i Instagram uvođenjem pretplata nadoknaditi...

Aplikacije i softver

Instagram razvija novu sigurnosnu značajku koja će štititi korisnike od primanja privatnih poruka koje sadrže seksualno eksplicitne fotografije. Značajka “Nudity Protection” (zaštita od golotinje)...