Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Aplikacije i softver

Evo kako postati lažna zvijezda Instagrama i solidno zaraditi

Postoji recept do kojeg se došlo eksperimentom

Kompanije često koriste tzv. influencere na društvenim mrežama kako bi plasirali proizvode i oblikovali potrošačke navike mladih. Marketinška agencija Mediakix je nedavno provela eksperiment čiji su rezultati pokazali da je ponekad moguće postati lažna zvijezda na društvenim mrežama te tako zaraditi nemalu svotu novca.

Zgodne žene i muškarci Instagrama su vječno na egzotičnim putovanjima ispijajući šarene koktele, a taj setting je uvijek začinjen dodacima raznih brandova.

Na početku eksperimenta su u spomenutoj agenciji kreirali dva Instagram profila fiktivnih osoba. Prvi je označavao izmišljenu djevojku imena Alexa Rae, koja je predstavljana kao Instagram model i modni zaljubljenik, dok je drugi profil pripadao tobožnjoj fotografkinji po imenu Amanda Smith.

Agencija je potom unajmila nepoznatu djevojku i organizirala fotografiranja u različitim outfitima i na različitim mjestima ne bi li se stvorio sadržaj za prvi profil.

Fotografije koje su, pak, objavljivane na Amandinom profilu su jednostavno preuzete sa stock stranica, a svaka je prikazivala plavokosu djevojku fotografiranu na raznim lokacijama, bez vidljivog lica misteriozne plavuše.

Nakon izrade lažnih profila budućih „influencerica“, kupljeno je i nekoliko tisuća pratitelja, a budući da su pratitelji bez aktivnosti praktično beskorisni, ubrzo je red došao i na kupovinu lajkova i komentara.

Ukupan trošak ovog eksperimenta je iznosio oko 1.000 dolara, a izmišljeni model i fotografkinja su ubrzo dostigle brojku od 10.000 pratitelja. Lažna zvijezda je bila rođena. I to ne samo jedna. Nakon toga je agencija počela u njihovo ime aplicirati za razne sponzorske ugovore.

Za svaki posao su “djevojke” dobivale novac ili besplatne proizvode. Alexa je poslovala s kompanijom koja proizvodi kupaće kostime i s kompanijom za prehrambene proizvode. Fotografkinji su, pak, ponuđeni ugovori s poznatim brandom alkoholnih pića i ranije spomenutom kompanijom prehrambenih proizvoda.

Rezultat eksperimenta je šokirao mnoge, ali i poljuljao vjeru velikih brendova u moć i vjerodostojnost internet Influencera kojima se na godišnjem nivou isplati nekoliko milijardi eura za promoviranje različitih proizvoda i usluga.

Ostavi komentar

Možda će vas zanimati

Internet

'Milenijalci su posljednji sudionici analognog svijeta, most između onoga što je bilo i onoga što će biti'

Internet

Facebook i Instagram u većini Europe pokreću pretplate koje će za korisnike ukloniti oglase s platformi. Ljudi koji koriste platforme u vlasništvu Mete moći...

Umjetna inteligencija

Instagram je jedna od najpopularnijih društvenih mreža danas, a smatra se da je na mjesečnoj bazi aktivno koristi nevjerojatnih 2.35 milijardi korisnika. Točnije, toliko...

Umjetna inteligencija

Meta bi mogla pokrenuti “persone” pokretane umjetnom inteligencijom u svojim uslugama – koje uključuju Facebook i Instagram – već sljedećeg mjeseca, dajući korisnicima novi...

Internet

U nastojanju da pojasni proces iza preporuka sadržaja na Instagramu i Facebooku, Meta je objavila opsežnu analizu svojih algoritama društvenih mreža. Nick Clegg, Metin...

Biznis i posao

Je li uvođenje pretplate na društvene mreže novi model financiranja koji će obilježiti budućnost društvenih mreža? Mogu li Twitter i Instagram uvođenjem pretplata nadoknaditi...

Biznis i posao

Kako izgraditi kvalitetan Instagram profil koji će generirati povećanje broja pratitelja? Koje taktike iskoristiti za povećanje prirodnog dosega objava? Zašto je važno objavljivati reels...

Biznis i posao

Kako pronaći kreativne ideje u svojoj glavi i je li danas uopće moguće biti kreativan i jedinstven? Živimo li u vremenima kada je kreativnost...