Razno

Evo kako postati lažna zvijezda Instagrama i solidno zaraditi

Postoji recept do kojeg se došlo eksperimentom

Foto: Pixabay

Kompanije često koriste tzv. influencere na društvenim mrežama kako bi plasirali proizvode i oblikovali potrošačke navike mladih. Marketinška agencija Mediakix je nedavno provela eksperiment čiji su rezultati pokazali da je ponekad moguće postati lažna zvijezda na društvenim mrežama te tako zaraditi nemalu svotu novca.

Zgodne žene i muškarci Instagrama su vječno na egzotičnim putovanjima ispijajući šarene koktele, a taj setting je uvijek začinjen dodacima raznih brandova.

Na početku eksperimenta su u spomenutoj agenciji kreirali dva Instagram profila fiktivnih osoba. Prvi je označavao izmišljenu djevojku imena Alexa Rae, koja je predstavljana kao Instagram model i modni zaljubljenik, dok je drugi profil pripadao tobožnjoj fotografkinji po imenu Amanda Smith.

Agencija je potom unajmila nepoznatu djevojku i organizirala fotografiranja u različitim outfitima i na različitim mjestima ne bi li se stvorio sadržaj za prvi profil.

Fotografije koje su, pak, objavljivane na Amandinom profilu su jednostavno preuzete sa stock stranica, a svaka je prikazivala plavokosu djevojku fotografiranu na raznim lokacijama, bez vidljivog lica misteriozne plavuše.

Nakon izrade lažnih profila budućih „influencerica“, kupljeno je i nekoliko tisuća pratitelja, a budući da su pratitelji bez aktivnosti praktično beskorisni, ubrzo je red došao i na kupovinu lajkova i komentara.

Ukupan trošak ovog eksperimenta je iznosio oko 1.000 dolara, a izmišljeni model i fotografkinja su ubrzo dostigle brojku od 10.000 pratitelja. Lažna zvijezda je bila rođena. I to ne samo jedna. Nakon toga je agencija počela u njihovo ime aplicirati za razne sponzorske ugovore.

Za svaki posao su “djevojke” dobivale novac ili besplatne proizvode. Alexa je poslovala s kompanijom koja proizvodi kupaće kostime i s kompanijom za prehrambene proizvode. Fotografkinji su, pak, ponuđeni ugovori s poznatim brandom alkoholnih pića i ranije spomenutom kompanijom prehrambenih proizvoda.

Rezultat eksperimenta je šokirao mnoge, ali i poljuljao vjeru velikih brendova u moć i vjerodostojnost internet Influencera kojima se na godišnjem nivou isplati nekoliko milijardi eura za promoviranje različitih proizvoda i usluga.

Komentiraj

Odgovori

Vrh