Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Internet

Facebook će ograničiti oglase koji ciljaju tinejdžere

Foto: Pixabay

Tvrtka Facebook poduzima nove korake kako bi ograničila mogućnost oglašivača da dosegnu tinejdžere ciljanim oglasima. S ovom promjenom, oglašivačima više neće biti dozvoljeno da svoje kampanje usmjeravaju na maloljetne korisnike na osnovu njihovih interesa i aktivnosti na drugim web stranicama.

Ipak, izmjena uopće neće spriječiti oglašivače da svojim oglasima dosegnu tinejdžere – oni i dalje mogu upotrebljavati demografske podatke poput dobi, spola i lokacije. Cilj ažuriranja je spriječiti upotrebu detaljnijih podataka, uključujući podatke s web lokacija trećih strana, piše Engadget.

“Ljudima već dajemo mogućnost da nam kažu što bi željeli vidjeti na temelju svojih interesa ili aktivnosti. Zauzeli smo oprezniji stav i uputili oglašivače kako da na drugi način dođu do mlađih ciljanih grupa”, stoji u priopćenju tvrtke Facebook.

Nova politika mogla bi biti potvrda uspjeha inicijativa pokrenutih u chat grupama, koje su zastupale stav da oglasi koji ciljaju tinejdžere predstavljaju moguću opasnost.

Ostavi komentar

Možda će vas zanimati

Internet

Povodom Dana planeta Zemlje, Twitter je najavio zabranu oglasa koji promiču poricanje klimatskih promjena, uz objašnjenje da oglasi čiji je cilj zavaravanje korisnika neće...

Tehnologija

Moskovski sud oglasio je Instagram i Facebook krivima za “ekstremističke aktivnosti”, učvrstivši zabranu obje platforme koja je stupila na snagu ranije ovog mjeseca, izvijestila...

Internet

Kao dio napora u borbi protiv online manipulacija, Facebook je prije dvije godine zabranio deepfake videozapise. Ta politika zabrane je stavljena ponovno na kušnju...

Internet

Rusija je zabranila Facebook, priopćio je u petak državni regulator za komunikacije, kao odgovor na, kako je rekao, ograničenja pristupa ruskim medijima na platformi....