Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Internet

Facebook će ograničiti oglase koji ciljaju tinejdžere

Foto: Pixabay

Tvrtka Facebook poduzima nove korake kako bi ograničila mogućnost oglašivača da dosegnu tinejdžere ciljanim oglasima. S ovom promjenom, oglašivačima više neće biti dozvoljeno da svoje kampanje usmjeravaju na maloljetne korisnike na osnovu njihovih interesa i aktivnosti na drugim web stranicama.

Ipak, izmjena uopće neće spriječiti oglašivače da svojim oglasima dosegnu tinejdžere – oni i dalje mogu upotrebljavati demografske podatke poput dobi, spola i lokacije. Cilj ažuriranja je spriječiti upotrebu detaljnijih podataka, uključujući podatke s web lokacija trećih strana, piše Engadget.

“Ljudima već dajemo mogućnost da nam kažu što bi željeli vidjeti na temelju svojih interesa ili aktivnosti. Zauzeli smo oprezniji stav i uputili oglašivače kako da na drugi način dođu do mlađih ciljanih grupa”, stoji u priopćenju tvrtke Facebook.

Nova politika mogla bi biti potvrda uspjeha inicijativa pokrenutih u chat grupama, koje su zastupale stav da oglasi koji ciljaju tinejdžere predstavljaju moguću opasnost.

Ostavi komentar

Možda će vas zanimati

Umjetna inteligencija

Meta bi mogla pokrenuti “persone” pokretane umjetnom inteligencijom u svojim uslugama – koje uključuju Facebook i Instagram – već sljedećeg mjeseca, dajući korisnicima novi...

Internet

Aplikacija i društvena mreža pod imenom Threads, trebala bi ugledati svjetlo dana idući tjedan, vjerojatno u četvrtak. Prve slike zaslona prikazuju nadzornu ploču koja...

Internet

U nastojanju da pojasni proces iza preporuka sadržaja na Instagramu i Facebooku, Meta je objavila opsežnu analizu svojih algoritama društvenih mreža. Nick Clegg, Metin...

Aplikacije i softver

Ljudi provode manje vremena na Twitteru otkako je Elon Musk prošle godine kupio tu društvenu mrežu, ali još uvijek postoji velika potražnja za sličnim...

Biznis i posao

Je li svako spajanje na društvene mreže zapravo samo gubitak našeg vremena i života? Ima li uopće smisla biti aktivan i prisutan na društvenim...

Internet

Na Instagramu u zadnje vrijeme možemo uočiti sve više oglasa, a odsad će oni biti prisutni čak i u rezultatima pretraga kroz tražilicu te...

Internet

Helen Dixon, irska šefica za privatnost, koja vodi tamošnje Povjerenstvo za zaštitu podataka (DPC), najavila je za politički magazin, Politico, da će to tijelo...

Internet

Tim Fundamental AI Research (FAIR) u Meti, Facebookovoj matičnoj tvrtki, predstavio je novi “najsuvremeniji” jezični model umjetne inteligencije (AI) pod nazivom Large Language Model...