Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Web & IT

Facebook će ograničiti oglase koji ciljaju tinejdžere

Foto: Pixabay

Tvrtka Facebook poduzima nove korake kako bi ograničila mogućnost oglašivača da dosegnu tinejdžere ciljanim oglasima. S ovom promjenom, oglašivačima više neće biti dozvoljeno da svoje kampanje usmjeravaju na maloljetne korisnike na osnovu njihovih interesa i aktivnosti na drugim web stranicama.

Ipak, izmjena uopće neće spriječiti oglašivače da svojim oglasima dosegnu tinejdžere – oni i dalje mogu upotrebljavati demografske podatke poput dobi, spola i lokacije. Cilj ažuriranja je spriječiti upotrebu detaljnijih podataka, uključujući podatke s web lokacija trećih strana, piše Engadget.

“Ljudima već dajemo mogućnost da nam kažu što bi željeli vidjeti na temelju svojih interesa ili aktivnosti. Zauzeli smo oprezniji stav i uputili oglašivače kako da na drugi način dođu do mlađih ciljanih grupa”, stoji u priopćenju tvrtke Facebook.

Nova politika mogla bi biti potvrda uspjeha inicijativa pokrenutih u chat grupama, koje su zastupale stav da oglasi koji ciljaju tinejdžere predstavljaju moguću opasnost.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Web & IT

Zadnjih mjeseci puno se pisalo o promjenama pravila privatnosti koje je WhatsApp uveo i zbog kojih je izgubio mnoge korisnike. No, čini se da...

Biznis

Zaposlenici Facebooka radit će od kuće barem do kraja ove godine. Tvrtka je odgodila svoje planove o vraćanju američkih radnika u urede zbog porasta...

Apps & Software

Instagram može biti zabavna i korisna platforma za povezivanje s prijateljima ili traženje potencijalnih veza, ali činjenica je da nisu sve interakcije uvijek dobrodošle....

Web & IT

Bivši zaposlenik Facebooka otkrio je da je radeći kao moderator sadržaja provodio osam sati dnevno gledajući “najgore stvari koje ljudi objavljuju na ovu društvenu...

Oglašavanje