Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Web & IT

Facebook će ograničiti oglase koji ciljaju tinejdžere

Foto: Pixabay

Tvrtka Facebook poduzima nove korake kako bi ograničila mogućnost oglašivača da dosegnu tinejdžere ciljanim oglasima. S ovom promjenom, oglašivačima više neće biti dozvoljeno da svoje kampanje usmjeravaju na maloljetne korisnike na osnovu njihovih interesa i aktivnosti na drugim web stranicama.

Ipak, izmjena uopće neće spriječiti oglašivače da svojim oglasima dosegnu tinejdžere – oni i dalje mogu upotrebljavati demografske podatke poput dobi, spola i lokacije. Cilj ažuriranja je spriječiti upotrebu detaljnijih podataka, uključujući podatke s web lokacija trećih strana, piše Engadget.

“Ljudima već dajemo mogućnost da nam kažu što bi željeli vidjeti na temelju svojih interesa ili aktivnosti. Zauzeli smo oprezniji stav i uputili oglašivače kako da na drugi način dođu do mlađih ciljanih grupa”, stoji u priopćenju tvrtke Facebook.

Nova politika mogla bi biti potvrda uspjeha inicijativa pokrenutih u chat grupama, koje su zastupale stav da oglasi koji ciljaju tinejdžere predstavljaju moguću opasnost.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Možda će vas zanimati

Apps & Software

Enkripcija je stavka koju svaki online korisnik smatra iznimno korisnom, a najbitnija je kad se radi o društvenim mrežama i platformama za razmjenu poruka....

Apps & Software

TikTok pokušava osnažiti otkrivanje i provedbu pravila protiv opasnih online izazova i prijevara. Istraživanje koje je naručio TikTok pokazalo je da je jedan od...

Apps & Software

Telegram je besplatan za korištenje, ali kako bi podržali i održali svoje usluge i poslužitelje, tvrtki je potreban neki oblik prihoda, a čini se...

Web & IT

Platforme poput Facebooka i Instagrama suočile su se s brojnim problemima tijekom proteklog desetljeća, a jedan od najnovijih dogodio se u listopadu 2021. godine...

Oglašavanje