Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Internet

Facebook će ograničiti oglase koji ciljaju tinejdžere

Foto: Pixabay

Tvrtka Facebook poduzima nove korake kako bi ograničila mogućnost oglašivača da dosegnu tinejdžere ciljanim oglasima. S ovom promjenom, oglašivačima više neće biti dozvoljeno da svoje kampanje usmjeravaju na maloljetne korisnike na osnovu njihovih interesa i aktivnosti na drugim web stranicama.

Ipak, izmjena uopće neće spriječiti oglašivače da svojim oglasima dosegnu tinejdžere – oni i dalje mogu upotrebljavati demografske podatke poput dobi, spola i lokacije. Cilj ažuriranja je spriječiti upotrebu detaljnijih podataka, uključujući podatke s web lokacija trećih strana, piše Engadget.

“Ljudima već dajemo mogućnost da nam kažu što bi željeli vidjeti na temelju svojih interesa ili aktivnosti. Zauzeli smo oprezniji stav i uputili oglašivače kako da na drugi način dođu do mlađih ciljanih grupa”, stoji u priopćenju tvrtke Facebook.

Nova politika mogla bi biti potvrda uspjeha inicijativa pokrenutih u chat grupama, koje su zastupale stav da oglasi koji ciljaju tinejdžere predstavljaju moguću opasnost.

Ostavi komentar
Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Aplikacije i softver

Google već četiri godine sprema Chrome “Manifest V3”, a riječ je o novom API-iju za proširenja koji bi trebao ograničiti rad mnogih, ako ne...

Biznis i posao

Je li svako spajanje na društvene mreže zapravo samo gubitak našeg vremena i života? Ima li uopće smisla biti aktivan i prisutan na društvenim...

Biznis i posao

Zanima vas može li se zaraditi ozbiljan novac uz pomoć Facebook grupa? Kakve su vam Facebook grupe potrebne za ostvarivanje zarade? Zašto je važna...

Aplikacije i softver

Dvadeset prvo stoljeće sa sobom je donijelo razne novitete u digitalnom svijetu, a jedan od njih su svakako društvene mreže, koje su danas popularne...