Prošlo je više od godinu dana od kako je Mark Zuckerberg prvi put predstavio novi izgled Facebooka. No, to će uskoro postati jedina verzija Facebooka za korisnike računala. Novi dizajn je postao standard od svibnja, iako su korisnici mogli birati žele li koristiti novi izgled ili zadržati stari, piše Engadget.
Uskoro će svi morati prijeći na korištenje novog izgleda, a korisnici su već počeli dobivati obavijesti o novim promjenama. U rujnu će klasični dizajn Facebooka biti zamijenjen novim, a popularna plava tema će otići u zaborav. Ove promjene će se postepeno od 1. rujna uvoditi.
Inženjeri i dizajneri su prije nekoliko mjeseci pojasnili zašto žele promjenu. Stagnacija koja je prethodila promjenama dogodila se u trenucima dok se Facebook usredotočio na mobilne uređaje i dovela je do potrebe da se nešto drastično promijeni.
Tvrtka se sad spremna fokusirati na unaprjeđenje u svim pogledima, a prošlog je tjedna najavila i integraciju chata Instagrama, Facebooka i WhatsAppa.