Prema istraživanju Sveučilišta Oxford, Facebook bi do kraja stoljeća trebao imati 1.4 milijardu preminulih korisnika. Do 2070. bi prema procjenama broj mrtvih mogao preteći broj živih.
Studija iz Oxforda navodi i niz razloga za promjene načina na koji se najveća društvena mreža odnosi s privatnim podacima. “Oni trebaju pozvati etičare, povjesničare, arhiviste i arheologe kako bi sudjelovali u očuvanju sakupljenih podataka koje ostavljamo iza nas” rekao je David Watson, jedan od autora studije.
A sad malo na “življe” teme. Najavljene su opsežne promjene i redizajn koje će (žive) korisnike itekako zanimati:
Poruke preko Messengera bit će end-to-end enkriptirane. Facebook, dakle, više neće vidjeti njihov sadržaj. Platforma će također biti potpuno povezana s WhatsAppom. Messenger će zauzimati manje mjesta na mobitelima, a dobiva i desktop verziju.
Dolazi više “kratkotrajnih” načina dijeljenja sadržaja u porukama. Nema, u tom slučaju, trajnog zapisa o njima.
Slanje novca putem WhatsAppa. Trenutno se testira u Indiji.
Prepoznatljiva plava boja postat će prošlost, a newsfeed će se fokusirati na grupe, umjesto na vijesti.
Najavljena je opcija Secret Crush, a funkcionirat će poput Tindera. Moći ćete označiti osobu koja vam se sviđa među vašim Facebook prijateljima. To će biti tajno, osim ako ta ista osoba ne označi da se i vi njoj sviđate. U tom slučaju će vas Facebook ‘spojiti’.