Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Web & IT

Facebook je kupio GIPHY za 400 milijuna dolara

Planira se integracija s Instagramom i drugim aplikacijama koje su u posjedu Facebooka

Facebook-GIPHY

Facebook je kupio GIPHY i danas objavio da se GIPHY pridružuje njihovoj kompaniji. U službenoj objavi stoji da ljudi već vole i koriste GIPHY, te da 50% posjeta GIPHY-u dolazi upravo od aplikacija koje su dio Facebook kompanije.

Sa spajanjem Instagrama i GIPHY-a skupa, može se jednostavnije omogućiti ljudima pretraga GIF-ova i stikera za storije ili poruke. Uskoro se planira integracija s Instagramom i drugim aplikacijama koje su u posjedu Facebooka.


„Godinama koristimo GIPHY API, ne samo u Instagramu, već i u drugim aplikacijama koje su dio naše kompanije (Facebook app, Messenger i WhatsApp). GIPHY će nastaviti s radom i upravljanjem svoje zbirke sadržaja, a mi gledamo naprijed prema novim ulaganjima u tehnologiju i odnose između sadržaja i API-ja partnera. Ljudi će i dalje moći uploadati GIF-ove, programeri i partneri će i dalje imati mogućnost korištenja GIPHY API-ja, a kreativna zajednica će i dalje moći kreirati fantastične GIF-ove.“ – izjavili su iz Facebook-a u službenoj objavi oko kupnje.

Cijena kupnje GIPHY platforme

Prema nagađanjima, Facebook je za kupnju GIPHY platforme izdvojio nevjerojatnih 400 milijuna dolara. Axios je prvi objavio vijest o cijeni, a iz Facebook-a nema službene potvrde.

GIPHY je jedna od najvećih GIF stranica na internetu, koja omogućava korisnicima kreiranje, objavljivanje ili izmjenjivanje GIF-ova. Budući da je već veoma poznata stranica, ne sumnjamo da će se Facebook dati u njeno daljnje unaprjeđivanje i iskoristiti njen puni potencija.

GIF-ovi postaju sve popularniji način izražavanja na internetu, a na sam njihov spomen većini ljudi prvo na pamet pada GIPHY.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Web & IT

Zadnjih mjeseci puno se pisalo o promjenama pravila privatnosti koje je WhatsApp uveo i zbog kojih je izgubio mnoge korisnike. No, čini se da...

Biznis

Zaposlenici Facebooka radit će od kuće barem do kraja ove godine. Tvrtka je odgodila svoje planove o vraćanju američkih radnika u urede zbog porasta...

Web & IT

Bivši zaposlenik Facebooka otkrio je da je radeći kao moderator sadržaja provodio osam sati dnevno gledajući “najgore stvari koje ljudi objavljuju na ovu društvenu...

Web & IT

Tvrtka Facebook poduzima nove korake kako bi ograničila mogućnost oglašivača da dosegnu tinejdžere ciljanim oglasima. S ovom promjenom, oglašivačima više neće biti dozvoljeno da...

Oglašavanje