Tvrtka Facebook sluลพbeno je objavila da je postigla svoj zacrtani cilj te da za svoje globalne operacije koristi samo obnovljive izvore energije. Nakon ovog velikog uspjeha, tvrtka sada usmjerava svoje napore na ostvarenje โnulte emisije plinovaโ kroz cjelokupan lanac vrijednosti tvrtke, koji ukljuฤuje dobavljaฤe i sve poslovne aktivnosti kao ลกto su putovanja i dolazak zaposlenih na posao.
Prelazak na obnovljive izvore energije, tvrtka Facebook prvi put je spomenula 2018. godine, kao dio globalne borbe protiv klimatskih promjena. Dvije godine ranije, Pariลกkim klimatskim sporazumom, 143 zemlje su se obvezale odrลพati globalnu prosjeฤnu temperaturu na manje od dva stupnja iznad prosjeฤne temperature iz predindustrijskog doba.
Uz Facebook, i druge velike tehnoloลกke tvrtke kao ลกto su Google, Apple, Microsoft i Amazon prihvatile su izazov oฤuvanja okoliลกa te uloลพile milijarde dolara kako bi eliminirali proizvodnju koja pospjeลกuje emisiju stakleniฤkih plinova, piลกe Engadget.
Konkretno, tvrtka Facebook uloลพila je 8 milijardi dolara u projekte โzelene energijeโ, koji ukljuฤuju 63 nove solarne i vjetroelektrane. Ova tvrtka ima ugovore za viลกe od 6 GW energije vjetra i sunca, ลกto je tek neลกto manje od Amazona (6,5GW), najveฤeg svjetskog korporativnog kupca obnovljive energije.