Tvrtka Facebook službeno je objavila da je postigla svoj zacrtani cilj te da za svoje globalne operacije koristi samo obnovljive izvore energije. Nakon ovog velikog uspjeha, tvrtka sada usmjerava svoje napore na ostvarenje “nulte emisije plinova” kroz cjelokupan lanac vrijednosti tvrtke, koji uključuje dobavljače i sve poslovne aktivnosti kao što su putovanja i dolazak zaposlenih na posao.
Prelazak na obnovljive izvore energije, tvrtka Facebook prvi put je spomenula 2018. godine, kao dio globalne borbe protiv klimatskih promjena. Dvije godine ranije, Pariškim klimatskim sporazumom, 143 zemlje su se obvezale održati globalnu prosječnu temperaturu na manje od dva stupnja iznad prosječne temperature iz predindustrijskog doba.
Uz Facebook, i druge velike tehnološke tvrtke kao što su Google, Apple, Microsoft i Amazon prihvatile su izazov očuvanja okoliša te uložile milijarde dolara kako bi eliminirali proizvodnju koja pospješuje emisiju stakleničkih plinova, piše Engadget.
Konkretno, tvrtka Facebook uložila je 8 milijardi dolara u projekte “zelene energije”, koji uključuju 63 nove solarne i vjetroelektrane. Ova tvrtka ima ugovore za više od 6 GW energije vjetra i sunca, što je tek nešto manje od Amazona (6,5GW), najvećeg svjetskog korporativnog kupca obnovljive energije.