Izgleda da Facebook ima novi fokus koji se okreće prema manjim zajednicama, točnije – uskoj okolini u kojoj živite, odnosno vašim susjedima. Iz tvrtke su potvrdili da testiraju novu mogućnost koja ohrabruje korisnike da objavljuju i dijele vijesti u svojoj minijaturnoj (u odnosu na Facebook zajednicu) geografskoj okolini.
Korisnici će tako moći napraviti posebne profile uz pomoć kojih će dijeliti određene informacije sa svojim susjedima, a Facebook će te podatke o lokaciji koristiti kako bi vas uslužio relevantnijim oglasima.
Nova društvena mreža nosi naziv Neighborhoods i trenutno se testira u milijunskom gradu Calgary u Kanadi, ali će sigurno stići i u druga mjesta ako se pokaže uspješnom. Još jedna takva mreža koja nosi naziv Nextdoor je pokazala odlične rezultate na tom polju, a kad se pojavi na burzi mogla bi vrijediti između 4 i 5 milijardi dolara, piše The Verge.
Matt Navarra, savjetnik za društvene mreže, podijelio je na svom Twitter računu kako će izgledati ovaj sljedeći Facebookov projekt.