FedEx, jedna od najvećih kurirskih tvrtki na svijetu, od sljedeće godine planira testirati drugačiji način isporuke robe između skladišta, što bi moglo znatno ubrzati proces dostave. Tvrtka se udružila s Elroy Airom, koji razvija teretni dron za vertikalno polijetanje i slijetanje (VTOL), a koji bi se trebao koristiti za autonomni prijevoz paketa između centara za sortiranje.
Tvrtka Elroy Air je u siječnju predstavila Chaparral C1 dron za kojeg tvrdi da sa svojim hibridno-električnim sustavom ima domet do 500 kilometara te da može nositi teret do 226 kilograma u svojem teretnom prostoru. Dron ima 12 elektromotora i 12 propelera, a u slučaju da ga FedEx uistinu želi koristiti kao zamjenu za avione, za to će trebati veliku količinu dronova.
U priopćenju za javnost iz tvrtke FedEx su istaknuli da Chaparral C1 ne zahtijeva posebnu infrastrukturu poput zračnih luka ili namjenskih stanica za punjenje te da bi korištenje takvih dronova bilo u skladu s njihovim ciljem da postanu ugljično neutralna kompanija do 2040. godine.
Suradnja ovih dviju tvrtki postoji više od dvije godine, a rade na osiguravanju certifikata za komercijalnu upotrebu Chaparral C1 drona. Čini se da sve ide prema planu, a probni letovi bi trebali započeti 2023. godine u Teksasu, prenosi Engadget.
Autonomni teretni letovi mogli bi tvrtki FedEx omogućiti učinkovitiju isporuku paketa između centara za sortiranje, a dron Chaparral C1 je u fazi pretproizvodnje. Ako sve protekne kao što je očekivano, FedEx bi mogao prevoziti svoje pakete iz Fort Wortha u Oklahoma City.