Planovi Google-a su da u narednom periodu osigura potpunu transparentnost u bazi svojih oglašivača. U četvrtak su iz Googlea najavili da će proširiti svoj program verifikacije oglašivača na Adsense platformi, kao dio mjera za smanjivanje mogućnosti prijevara.
Internetski gigant i globalni lider u digitalnom oglašavanju najavio je provjere i verifikacije oglašivačima u Sjedinjenim Američkim država, te s vremenom i na globalnoj razini. Ovaj korak je sasvim razumljiv, kako bi se platforma podigla na višu razinu, a krenuo je već 2018. godine s verifikacijom političkih oglašivača.
Porast sumnjivih oglasa
Zbog porasta sumnjivih oglasa i mogućih prevara vezanih uz korona virus i druge stvari, iz Google-a su odlučili postrožiti mjere. “Kao dio ove inicijative, oglašivači će morati dovršiti program provjere kako bi mogli plaćati oglase na našoj mreži”, izjavio je u postu na blogu John Canfield šef Google-ove integritete.
“Oglašivači će morati dostaviti osobnu identifikaciju, dokumente o osnivanju tvrtke ili druge podatke koji dokazuju tko su i u kojoj zemlji posluju.”
S ovom promjenom, koja bi prema svemu sudeći mogla potrajati nekoliko godina da se kompletno dovrši, korisnici će biti u mogućnosti kliknuti na link kod oglasa i dobiti sve potrebne informacije o oglašivaču.
Što donosi ova promjena?
„Ova promjena će olakšati ljudima da razumiju tko je oglašivač koji se krije iza oglasa, te im pomoći da donose informiranije odluke pri korištenju naših kontrola oglašavanja.“ – Rekli su iz Google-a.
„Također će pomoći zdravlju sistema digitalnog oglašavanja, tako što će se detektirati sumnjivi oglašivači i limitirati mogućnosti njihovog povratka na platformu.“
Veoma zanimljiva odluka Googlea, koja bi mogla pomoći u transparentnosti oglasa i napokon spriječiti oglase protiv čukljeva, magične tablete protiv virusa ili sumnjive ponude.