YouTube testira pojednostavljeni naฤin kupovine predmeta koji se koriste ili spominju na vaลกim omiljenim kanalima. Usluga ฤe ukljuฤivati kreatore koji su dio pilot projekta, a koji ฤe moฤi ukljuฤiti odreฤene proizvode u svoje videozapise. Ako kliknete ili dodirnete ikonu torbe za kupovinu u donjem lijevom uglu ekrana, YouTube ฤe prikazati popis istaknutih predmeta.
Moฤi ฤete provjeriti viลกe informacija o tim proizvodima, pogledati sliฤne videozapise ili kupiti predmete. Samo korisnici iz SAD-a koji pristupe YouTube-u preko iOS-a, Androida i weba vidjet ฤe ikonu torbe, piลกe Engadget.
Lako je zamisliti scenarije u kojima bi ova opcija djelovala kao brend, pa bi tako, primjerice, kreatori kuharskog sadrลพaja bili povezani s kuhinjskim priborom, a gameri s raฤunalnim komponentama i videoigrama. Kreatori su mogli prodavati robu putem โshopping hubaโ na svojem kanalu posljednjih nekoliko godina, a ovaj najnoviji eksperiment izgleda kao joลก jedan naฤin da uz brendove i YouTube ostvari prihod.
Izvjeลกtaji veฤ duลพe vrijeme nagovjeลกtavaju da YouTube istraลพuje opciju u tom smislu. Brojne platforme ukljuฤuju viลกe opcija za kupovinu, ukljuฤujuฤi Instagram i WhatsApp, pa nije iznenaฤenje da Google to ลพeli napraviti na YouTubeu. Na kraju krajeva, Google oglasi za kupovinu poฤeli su se prikazivati ispod YouTube videozapisa joลก 2015. godine.
