Unatoฤ uspjehu i sve veฤem usvajanju aplikacija za chat na radnom mjestu, veฤina tvrtki se i dalje oslanja na e-mail za internu i komunikaciju s kupcima. Meฤutim, ne ลพeli svaki korisnik Gmaila koristiti Googleov e-mail klijent, jer mnogi ljudi radije koriste Microsoft Outlook ili Apple Mail.
Iz tog je razloga Google dodao moguฤnost za Google Workspace administratore koji mogu omoguฤiti Gmail IMAP i Gmail POP odvojeno kao i pristup putem IMAP-a po aplikaciji u Admin konzoli.
I IMAP i POP su protokoli dolazne e-poลกte, a razlika je u tome ลกto se s POP-om e-mail preuzima s mail servera na ureฤaj te se zatim briลกe sa servera, dok IMAP e-mail poruke trajno pohranjuje na serveru tako da se mogu sinkronizirati na viลกe ureฤaja, piลกe Tech Radar.
Uz detaljno omoguฤavanje e-mail klijentima da se sinkroniziraju putem IMAP-a ili POP-a, Google je dodao i novu opciju Gmailu da navede listu OAuth ID-ova koji su odobreni IMAP klijenti koje zaposleni mogu koristiti. Na primjer, administrator workspace-a moลพe dozvoliti korisnicima tvrtke koriลกtenje podrazumijevane aplikacije za mail na svojim mobilnim ureฤajima i desktop raฤunalima. Ipak, podrazumijevano ฤe biti dozvoljeni svi IMAP klijenti, osim ako je ova opcija izriฤito omoguฤena samo IMAP klijentima koji podrลพavaju OAuth. Workspace administratori mogu omoguฤiti ovu opciju na razini domene ili organizacijske jedinice (OU).
Moguฤnost da se Gmail IMAP i POP odvojeno omoguฤe dostupna je svim Google Workspace Business Starter, Business Standard, Business Plus, Enterprise Essentials, Enterprise Standard i Enterprise Plus, kao i G Suite Basic, Business, Nonprofits, Education i Enterprise for Education klijentima. Moguฤnost nije dostupna korisnicima usluge Google Workspace Essentials.