Već nekoliko mjeseci nakon gašenja ne pretjerano uspješnog Google+, div otkriva da ide u novi pokušaj izazivanja Facebooka i kompanije. Ne zna se hoće li druge društvene mreže “spavati mirno” dok čekaju razvoj ovih događaja.
Google, naime, radi na novoj društvenoj mreži zvanoj Shoelace, koja će, kako obećavaju, ‘napuniti naš društveni život’. Orijentirat će se, naime, na događaje.
Za razliku od većine društvenih mreža koje se baziraju na povezivanju ljudi, Shoelace će, bar na početku, funkcionirati u New Yorku i moći će se instalirati samo uz pozivnicu. Zasad se ne zna više detalja.
Koliko god Facebook i kompanija bili i dalje nadmoćno na tronu po ovoj tematici, prisjetimo se samo na trenutak po čemu su lošiji od drugih društvenih mreža.
Instagram je bio čak dvostruko dulje nedostupan nego u prvih 6 mjeseci prošle godine, dok je za Facebook ista statistika još poraznija.
Prema podacima koje su prikupili u web odredištu Downdetector, Facebook je gotovo višestruko nadmašio prošlogodišnje razdoblje nedostupnosti. Povećanje je to od čak 281%.
Downdetector ne objavljuje zapise o ukupnom fondu sati tijekom kojih su internetski servisi bili nedostupni, ali daje indeksirane podatke pomoću kojih je moguće međusobno ih usporediti.
Temeljem dotičnih podataka su razni novinari došli do zaključka kako su suparnički servisi kao što su Snapchat i Twitter u istom razdoblju ostali razmjerno stabilni i dostupni korisnicima.