Napad Elona Muska na oglašivače koji bojkotiraju X, prije poznat kao Twitter, zbunio je stručnjake. Ako oglašivači odlaze i ne vrate se, može li X preživjeti, pitaju se na BBC-ju.
Govoreći o oglašavanju, rekao je: “Ako se Disney osjeća ugodno reklamirajući dječje filmove (na Twitteru), a Apple se osjeća ugodno reklamirajući iPhone, to su dobri pokazatelji da je Twitter dobro mjesto za oglašavanje.”
Sedam mjeseci kasnije, Disney i Apple više se ne reklamiraju na X-u – a Musk poručuje tvrtkama koje su otišle da se j**u.
Tvrtke su pauzirale oglase nakon istrage američke organizacije Media Matters for America, koja je označila oglase koji se pojavljuju pored pronacističkih postova. X je žestoko osporio izvješće, dovodeći u pitanje njegove istraživačke metode i pokrenuo tužbu protiv organizacije.
U vatrenom intervjuu u srijedu, Musk je također upotrijebio riječ bankrot, naglasivši koliko bojkot oglasa šteti tvrtki.
U 2022. Twitterov prihod od oglašavanja iznosio je oko 4 milijarde dolara. Insider Intelligence procjenjuje da će ove godine pasti na 1,9 milijardi dolara.
“Ako tvrtka propadne… propast će zbog bojkota oglašivača. To će tvrtku dovesti do bankrota”, rekao je Musk.