Kako bi proslavili lansiranje novog HONOR 50 pametnog telefona, HONOR je pozvao WGSN i grupu stručnjaka, među kojima je i glavni dizajner kompanije HONOR Yuan Ze, da razgovaraju o rastućim trendovima koji podrazumijevaju spoj tehnologije i dizajna, kao i o ponašanju potrošača koji sve više žele da se izdvoje iz gomile u vremenu metaverzuma. U novom izvještaju, HONOR pruža uvid u proces dizajniranja sofisticiranog uređaja kao što je HONOR 50 kako bi odražavao promjenljive potrebe korisnika u 2021. godini i kasnije.
Zaokret ka spajanju tehnologije i mode
Tijekom panel diskusije, iz WGSN-a, vodećeg svjetskog autoriteta iz područja potrošačkih i dizajnerskih trendova, otkrivaju da postoji promjena u ponašanju potrošača i nazivaju je „svakodnevnom ekstravagancijom“ – koja vidi korisnike koji se prepuštaju sve većoj želji da pobjegnu od običnog i traže zadivljujuće trenutke koji podižu, povećavaju i potiču optimizam za budućnost. „Izražajni jezik dizajna se bavi problemom homogenosti stila u tehnološkom prostoru, čineći da se tehnologija osjeća osobnijom i reprezentativnijom za naše identitete”, kažu iz WGSN-a.
Jedinstvene boje koje pomažu potrošačima da se smjelo stilski izraze
U skladu s obnovljenim pristupom beskompromisnom stilu, WGSN je otkrio da je monogramski izgled tu kako bi ostao, a potrošači prihvaćaju nove načine da izraze svoj stil i podignu svoje modne identitete kroz hrabri izgled. „Trenutno smo svjedoci nove ere monogramske mode, s brendovima koji koriste monograme kako bi svoje modne priče podigli na viši nivo, stvarajući veći angažman kod potrošača željnih da pronađu nove načine da izraze svoj stil“, navode iz WGSN-a.
U svjetlu rastuće potražnje za monogramom, HONOR 50 je dizajniran u nizu zadivljujućih boja i opcija inspiriranih modnom pistom.
„Vidjeli smo promjenu u ponašanju kod potrošača koji traže nova iskustva i nove načine za izražavanjem kroz izbor pametnih telefona. U skladu s time, željeli smo se odmaknuti od tradicionalnih monokromatskih boja mobilnih telefona nudeći izbor jedinstvenih boja koje omogućavaju potrošačima da izaberu najbolje boje koje predstavljaju njihov jedinstveni stil i identitet”, kaže Yuan Ze, glavni dizajner u kompaniji HONOR.
„HONOR 50 razlaže pet slova i rekonstruira ih kako bi stvorio novu i holističku sekvencu slika koja prenosi energičan i živahan vizualni efekt. Ovaj privlačan dizajn je jedinstven za industriju pametnih telefona, inspiriran najnovijim modnim trendovima i označava iskorak od klasičnih crnih i prigušenijih tonova u ponudi drugih brendova pametnih telefona”, dodao je Yuan Ze.
Gaming efekt: HONOR dizajni inspirirani digitalnim svijetom
Pametni telefoni su sve više inspirirani digitalnim svijetom kada su u pitanju boja, materijali i završne obrade, a estetika postaje smjelija i dizajnirana je tako da ostavi utisak, kažu iz WGSN.
„Od početka je HONOR odlučno kreirao zadivljujući i moderan dizajn za potpuno novi HONOR 50, s ciljem da se udalji od tradicionalnih boja kako bi odražavao modne i dizajnerske trendove koji se stalno mijenjaju. Uz pomoć́ potpuno nove tehnologije ’sparkle-like-diamond’, Frost Crystal boja blista i svjetluca kao dijamant. Koristeći inovativnu tehniku dizajna, HONOR 50 je prošao kroz izuzetno složenu proceduru obrade, dvostruke teksture i dvostrukog premaza kao dio proizvodnog procesa, kako bi se stvorila sofisticirana tekstura. Zahvaljujući HONOR-ovom bogatom iskustvu, HONOR 50 se izdvaja od konkurenata svojim bojama i završnim obradama”, rekao je Yuan Ze.
Nastavljajući nasljeđe HONOR serije integracije vrhunske estetike i tehnologije, HONOR 50 crpi inspiraciju iz klasičnog dizajna prstena luksuznih brendova nakita. Glavna kamera posjeduje bezvremenski metalni prsten oko ruba, čime je postignuta savršena kombinacija oblika i karakteristika.
„Ovaj jedinstveni dizajn nije bilo lako postići, jer je našem dizajnerskom i inženjerskom timu trebalo više od pet mjeseci da ga usavrše. Ne samo da smo morali ubaciti ogroman modul kamere od 108 mega piksela u prsten, već́ smo također željeli stvoriti vrhunski izgled i osjećaj koristeći savršenu kombinaciju metala, pravog stakla, polimernih materijala i tankih prevlaka dok nismo došli do konačnog dizajna”, komentira Yuan Ze.
„Od koncepta do probne proizvodnje, za odličan dizajn je potrebno vrijeme. Iako je za ovo putovanje našem timu bilo potrebno oko 12 mjeseci, ponosni smo što smo kreirali uređaj koji kombinira vrhunsku izradu s nizom sofisticiranih boja i završnih obrada kako bi potrošačima pružili beskrajne mogućnosti da se ističu iz gomile”, zaključio je Yuan Ze.
Kompletan snimak panel diskusije bit će dostupan na globalnom YouTube kanalu kompanije HONOR – https://www.youtube.com/c/HonorOfficial.
Za više informacija, posjetite HONOR na internetu na http://www.hihonor.com