Na sajma startupova, digitalnih transformacija te inovacija Viva Technology Paris 2019 (ili skraćeno VIVATECH) predstavljene su zanimljive inovacije u kojima se ljube briga za izgled i zadnji dosezi tehnologije.
Paris je tako prošlog tjedna bio dom najnovijim tehnologijama i digitalnim proizvodima iz navedene domene, a L’Oréal se posebno oboružao novitetima u predstavljanju.
Premijerno je predstavio uslugu virtualnog savjetnika za kosu koji daje korisne savjete o boji i njezi kose. To potpisuje ModiFace, L’Oréalova kompanija za razvoj tehnologija koje upotpunjuju njegu ljepote s proširenom stvarnošću. Posjetiteljima je savjetnik omogućio da putem glasovnih naredbi dobiju profesionalne savjete za njegu kose te virtualno isprobaju boje koje požele.
Zahvaljujući Vichy Skin Consult aplikaciji za otkrivanje znakova starenja i dijagnozu kože posjetitelji su mogli saznati sve iz te sfere. La Roche-Posay je razvio aplikaciju EFFACLAR SPOTSCAN koja analizira stanje kože samo jednim klikom na mobitelu pomoću umjetne inteligencije.
Nadalje, Giorgio Armani Beauty aparat je posjetiteljima omogućio virtualno isprobavanje ruževa, a tehnološka inovacija naziva My Little Factory – proizvodnju personaliziranog pudera na zahtjev.
Ukratko, svi oni koji više vjeruju umjetnoj inteligenciji nego kozmetičarima, modnim guruima ili časopisima – sada mogu imati svoje pomagače na mobitelima.