Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Biznis i posao

Instagram Reels – prilika za digitalni uspjeh uz brutalno dobar prirodni doseg

Instagram Reels - prilika za digitalni uspjeh uz brutalno dobar prirodni doseg
(Photo: Pixabay.com)

Što su Instagram Reels i zašto su takve vrste objava sve popularnije na ovoj društvenoj mreži? Koje su prednosti i pogodnosti Reel objava na Instagramu? Zašto je prirodni doseg Reel objava brutalno velik? Kako iskoristiti val popularnosti Instagram Reelsa za vlastiti uspjeh na Instagramu?

Instagram Reels postali su jedan od temeljnih elemenata ove popularne društvene mreže. Nekada “davno” Instagram je bio društvena mreža fokusirana na fotografije i foto objave. Danas, Instagram je društvena mreža kojom prednjače video objave, odnosno Reel objave.

Potpuni zaokret funkcioniranja Instagrama desio se na tragu popularnosti video objava kod drugih društvenih mreža. Instagram je oduvijek bio društvena mreža koja se jako brzo prilagođava trendovima – a dokaz tome je i trenutna popularnost Reel objava. Bilo kako bilo, želite li uhvatiti željenu popularnost na Instagramu – evo nekoliko važnih savjeta za Instagram Reels:

Instagram Reels kao odgovor na trendove u digitalnom svijetu

Instagram je dugo godina bio društvena mreža fokusirana na foto sadržaj. Upravo zbog tog foto sadržaja Instagram je i postao popularan, ali i iznjedrio mnoge influencere koji su kroz kreativne fotografije izražavali svoju kreativnosti i autentičnost. No, čelnici Instagrama uvidjeli su kako se na digitalnom tržištu događa jedan veliki zaokret korisnika i platformi prema video sadržaju. Samim time, bilo je potrebno reagirati na odgovarajući način – kako bi se održala popularnost Instagrama. Zanimljivo, Instagram je imao i nekoliko promašenih projekata po pitanju video sadržaja – koji su ih u konačnici odveli do danas vrlo popularnih Reelsa.

Popularnost Instagrama najbolje dočarava činjenica da je Instagram već godinama među top 3 najpopularnije društvene mreže na svijetu. Jedna od posebnosti Instagrama svakako je brza prilagodba novim trendovima – što je Instagram pokazao i kroz uvođenje Reels objava. Danas su video materijali toliko popularni da Instagram fokus korisnika zapravo miče s fotografija – i stavlja ga na video sadržaj. Sjajan temelj za razvoj takve video fokusirane platforme svakako je Reel – kao ideja koja korisnike tjera na kreativno stvaranje. U moru različitog sadržaja koji se može objaviti na Instagramu, činjenica jest da Instagram Reels postaju temelj budućnosti mreže. Neki će reći kako danas Instagram više nije nimalo različit od TikToka jer su obje mreže usko fokusirane na video sadržaj. To je djelomično točno jer jedna i druga mreža imaju svojih posebnosti.

Kvalietan Instagram Reels - prilika za digitalni uspjeh
(Photo: Pixabay.com)

Brutalno dobar prirodni doseg Instagram Reelsa

Instagram je na vrijeme shvatio na popularnost na tržištu može održati samo na način da korisnicima ponudi što više video sadržaja. U suprotnom, korisnici bi vrlo vjerojatno “pobjegli” s Instagrama i počeli stvarati sadržaj za neke druge modernije društvene mreže (npr. TikTok). No, Instagram je odbacio staro ruho u pravo vrijeme i okrenuo se stvaranju mreže u čijem će fokusu biti video sadržaj. Kako bi u tome uspjeli morali su prije svega stvoriti odličan temelj za dodavanje i kreiranje video sadržaja. Taj dio je uspješno riješen uvođenjem Instagram Reelsa na društvenu mrežu. Nakon toga, bilo je potrebno korisnike potaknuti da stvaraju više video sadržaja i da video sadržaj bude što gledaniji.

Slijedom svih tih događaja došli smo u jednu situacija – koja je pomalo neobična s obzirom na dosadašnje temelje Instagrama. Prirodni doseg na fotografijama i klasičnim Instagram objavama je drastično smanjen. S druge strane, taj je doseg premješten na konto Instagram Reelsa – kako bi se što brže i što kvalitetnije dogodila prilagodba tržištu. S povećanjem prirodnog dosega Instagram Reelsima, Instagram je popularizirao takve vrste objava – pa one danas dominiraju Instagramom. Dakako, brutalno veliki doseg odlična je situacija za sve koji kreiraju sadržaj za Instagram. Sada mogu uz malo više truda i kreativnosti, stvoriti kvalitetan kratki video sadržaj – koji će zahvaljujući brutalnom dosegu na Instagramu vrlo brzo stići do velikog broja korisnika. Dakako, glavni val brutalnog dosega je već iza nas i sada će se doseg s vremenom samo smanjivati. Ako još niste, vrijeme je da iskoristite taj veliki prirodni doseg Reelsa.

Snimanje Instagram Reels - prilika za digitalni uspjeh uz brutalno dobar prirodni doseg
(Photo: Pixabay.com)

Vertikalan video kratkog trajanja kao top rješenje

U samome startu Reel objave imale su razna ograničenja koja su znatno otežavala posao stvaranja kvalitetnih objava korisnicima. S vremenom, mnoga su ograničenja ukinuta pa je danas Instagram Reel moguće stvarati na razne načine, razne duljine i karakteristika. Ono što se zadržalo od samog početka Reel objava svakako je vertikalnost video sadržaja. Iako smo desetljećima uživali u horizontalnim video sadržajima putem televizora, danas se veliki dio video sadržaja snima u vertikalnom položaju. Dakako, razlog snimanja vertikalnih videa je u tome što se mogu bolje prikazivati i pregledavati na pametnom telefonu. Stoga, želite li snimati Instagram Reels – fokusirajte se na snimanje vertikalnih video uradaka.

Jedno od temeljnih načela koje će vjerojatno uvijek biti popularno kod Instagram Reelsa svakako je kratkoća video materijala. Društvene mreže shvaćaju da je pažnja korisnika danas minimalna i korisnici se na objava zadržavaju svega nekoliko sekundi (ako i toliko). Samim time, kratkoća video materijala je važna za zadržavanje pažnje korisnika. Kvalitetan Instagram Reel treba bi biti vertikalan, jasna i kratak. Video mora korisnika odmah odvesti u centar radnje i prikazati mi sve u sažetom obliku. Moderni korisnik “nema vremena za bacanje” na društvenim mrežama jer želite iskusiti što više sadržaja. Stoga, budite kratki i fokusirani na ono što je važno.

popularnost na insta

Kreativnim stvaranjem do uspjeha uz Instagram Reels

U modernom svijetu mjerna jedinica za uspjeh poprilično je čudno postavljena. Više se ne cijene stvarana znanja i vještine koje su godinama bile na cijeni. U modernim vremenima više nisu važne fizičke stvari, već digitalna dobra. Svijet se u velikoj mjeri vrti oko informacija i digitalnog sadržaja, a gotovo da ne postoji posao koji na neki način nije vezan uz računala i internet. U takvom modernom svijetu, prilika za uspjeh je više no ikada. Ako ste odabrali Instagram kao platformu za izgradnju vašeg uspjeha – Instagram Reels odlična su prilika za vas. Naime, uz trenutnu popularnost Instagram Reelsa – lako ćete stići do velikoj broja korisnika koji će pratiti vaše aktivnosti i objave. Dakako, sve to uz uvjet da stvarate kvalitetan i kreativan sadržaj.

Uz to što je odlična platforma za izgradnju vlastita uspjeha, Instagram je i odlična platforma za prikupljanje kreativnih ideja. Puno je sadržaja koji se vrti na Instagramu i samim time možete jako puno toga apsorbirati u vašu glavu. U končanici, to vam može pomoći da stvarate vlastiti kvalitetan sadržaj. Odlučite li se za kreiranje Instagram objava – svakako svoju pažnju usmjerite na Instagram Reels. Prema svim istraživanjima i statistikama Instagram Reel danas ima brutalno dobar prirodni doseg – što vam otvara vrata do velikog broja korisnika. Stanite ispred ili iza kamere, snimite kvalitetne video materijale – i podijelite ih putem Instagram Reelsa. Želimo vam puno sreće u kreiranju novog Instagram sadržaja.

Ostavi komentar

Možda će vas zanimati

Biznis i posao

Je li uvođenje pretplate na društvene mreže novi model financiranja koji će obilježiti budućnost društvenih mreža? Mogu li Twitter i Instagram uvođenjem pretplata nadoknaditi...

Biznis i posao

Kako izgraditi kvalitetan Instagram profil koji će generirati povećanje broja pratitelja? Koje taktike iskoristiti za povećanje prirodnog dosega objava? Zašto je važno objavljivati reels...

Biznis i posao

Kako se promijenio Instagram u posljednjih nekoliko mjeseci i koje su promjene najvažnije za korisnike? Zašto je važno pratiti promjene na Instagramu želite li...

Biznis i posao

Je li planiranje dana važno za postizanje uspješnih rezultata tijekom dana? Kako isplanirati tjedan i na što se fokusirati? Koliko dnevnih zadataka postaviti i...

Biznis i posao

Treba li vam mentor za ostvarenje vaših ciljeva? Kako odabrati kvalitetnog mentora i zašto je to važno? Koje su prednosti rada uz mentora i...

Biznis i posao

Koja je tajna ultra uspješnih influencera na Instagramu i ostalim društvenim mrežama? Zašto Cristiano Ronaldo može naplaćivati 1.6 milijuna dolara po jednoj Instagram objavi?...

Biznis i posao

Imate li ponekad osjećaj da ne ostvarujete sve ono što biste mogli ostvariti? Čini vam se da su svi drugi uspješniji od vas? Niste...

Biznis i posao

Koliko je novaca moguće zaraditi po jednoj Instagram objavi? O čemu sve ovisi zarada na Instagramu? Kako doći do kvalitetne zarade na Instagram objavama?...