Facebook i Instagram bilježe stalni pad broja mlađih korisnika, pa je tvrtka Meta računala da će situaciju popraviti novi virtualni svijet. Ipak, čini se da metaverzum ipak nije rješenje.
Prema nedavnom istraživanju Piper Sandler, čak 50% tinejdžera ne privlači ideja o metaverzumu i ne planiraju kupiti VR uređaje kako bi pratili trend. Rezultati su također pokazali da tek 26% mladih ispitanika posjeduje VR uređaj, a da ga tek 5% koristi svakog dana.
Međutim, čak 68% ispitanih tinejdžera smatra se gamerima, što odgovara tvrtki Meta, s obzirom da je u prosincu lansirala Horizon Worlds, društvenu gaming VR platformu, prenosi PC Gamer.
Osim toga, istraživanje je otkrilo da je 87% tinejdžera čulo za kriptovalute, a da je 11% sudjelovalo u transakciji. Istraživanje je provedeno na 7000 tinejdžera iz 44 države, a prosječna dob je iznosila 16 godina.
S druge strane, provedena je i anketa Morning Consulta, koja je uključivala više od 4000 odraslih osoba, a koja je pokazala da je polovica odraslih milenijalaca i generacije Z “zainteresirana ili donekle zainteresirana” za metaverzum. Očekivano, pokazali su manje zanimanja za Horizon Worlds ili Horizon Workroom.
Treba napomenuti da su oba istraživanja izjednačila pojmove metaverzum i VR, što ne mora biti točno, pogotovo s obzirom da se Fortnite i Roblox često smatraju dijelom metaverzuma, a nisu VR igre.
Tvrtke kao što su Sony i Lego nedavno su investirale milijarde u Epic metaverzum koji je namijenjen najmlađima. Tehnološki giganti su najavili da udruženim snagama rade na tome da budući metaverzum bude siguran za djecu. U priopćenju se navodi da je u pitanju virtualno iskustvo u kojem bi najmlađi mogli uživati kada novi virtualni svijet postane realnost. Iako za sada nije najjasnije o kakvom se sustavu radi, u tekstu se navodi da su u planu alati koji su prilagođeni mlađim uzrastima.