Mnoge škole su već uvele ili uvode tablete i pametne ploče, a nije ni neobično da djeca uče iz e-udžbenika i ostalih bilježaka u digitalnoj formi.
Svejedno, iako je tehnologija omogućila da je učenicima gomila informacija brzo dostupna, znanstvenici su otkrili da to nije baš najbolji izbor po pitanju učenja.
Studija koju su proveli znanstvenici iz SAD-a otkrila je da mladi češće biraju učenje iz digitalnih materijala, no ne postižu najbolje rezultate.
Istraživanja su i prije pokazivala da učenici zaista radije (i brže) čitaju s ekrana nego s papira, a u ovom istraživanju nakon rješavanja testova, ispalo je da su čitanje s razumijevanjem bolje odradili na tekstu ispisanom na papiru negoli onom na ekranu.
Zaključeno je da je brzina čitanja presudan faktor toga koliko će učenici zapamtiti ono što čitaju. Naime, grupa učenika koja je čitala materijale sporije na ekranu imala je bolje rezultate nego pri normalnoj brzini čitanja materijala u papirnatom obliku.
Znanstvenici su svjesni da će sve više materijala u budućnosti biti u digitalnom obliku zato savjetuju – želite li bolje shvatiti ili zapamtiti neki tekst, čitajte ga sporije (bez obzira u kojem obliku on bio).