Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Internet

Kako nastaje sadržaj za web – je li internet prepun prožvakanog sadržaja kreatora koji ne poznaju tematiku?

Kako pobijediti google algoritam - 6 savjeta za SEO
(Photo: Pixabay.com)

Kako nastaje sadržaj za web stranice, web trgovine i web portale? Je li internet postao mjesto prepuno raznovrsnog, ali gotovo identičnog sadržaja? Koliko su dobro s temom upoznati pisci i kreatori koji stvaraju online sadržaj?

Na internetu danas postoje milijuni i milijuni web stranica, web trgovina, web portala, blogova, ali i razno raznih društvenih mreža. Svakog se dana na internetu generira ogromna količina novog sadržaja. Deseci tisuća novih objava kreiraju se svake sekunde – a sve to dovodi do velike zasićenosti interneta i web mjesta.

U moru svega tog različitog sadržaja – zapravo je jako puno sadržaja koji je zapravo kopiran iz prošlih online izvora. Dakle, radi se o istom ili sličnom sadržaju – objavljenom pod novim profilima i autorima. Shodno tome, možemo reći da je većina sadržaja na internetu zapravo prožvakana i izbačena slična već postojećem sadržaju.

No, takvo što ne događa se samo na društvenim mrežama, nego i na sve više web portala, blogova i web stranica. Novinari imaju sve manje istraživačkih vještina, a sve je više kreatora koji sadržaj stvaraju bez ikakvog poznavanja tematike o kojoj piše. Sve to postaje sve veći problem, za koji ćemo uskoro trebati rješenje. No, što se to zapravo događa u online svijetu?

Internet je prepun čudnjikavog i sličnog sadržaja

Iako smo se nekako svi potencijalno nadali da će s vremenom internet napredovati i postati bolji – čini se kako stvari idu u krivome smjeru. Naime, na internetu je sve više lažnog i neispravnog sadržaja – koji samo dodatno zbunjuje čitatelje i korisnike interneta. Sve je više istih priča, novosti, fotografija pa čak i video materijala.

Danas jako puno ljudi želi zaraditi na internetu – što nas dovodi u situaciju da jako puno ljudi pokušava stvarati vlastiti sadržaj. Kako je stvaranje sadržaja naporno – često taj posao prepuštaju raznim “stručnjacima” koji zatim često – posao stvaranja sadržaja odrade aljkavo.

Samim time, danas živimo u online svijetu u kojem ima zaista svega i svačega. Od vrlo popularnih portala koji žive na senzacionalističkim objavama, preko lažnih portala koji popularnost grade na zastrašivanju ljudi pa sve do prevedenih portala na kojima ne možete pročitati dvije ispravne rečenice. Sve to posljedica je željen mnogih da pronađu svoj uspjeh u online svijetu.

rad na računalu affiliate vs oglasi - bolji način monetizacije za web stranicu
(Photo: Pixabay.com)

Google tražilica još uvijek pruža zadovoljavajuću kvalitetu

Internet se danas uglavnom dijeli na tri glavna smjera – web stranice, društvene mreže i alati za komunikaciju. Ne treba posebno naglašavati da su društvene mreže danas postale rasadnih “gluposti”, a kroz razne čudne izazove promoviraju se neke aktivnosti – koje ni ne bi trebale biti na ponos čovječanstvu. Nažalost, puno je lošeg sadržaja na društvenim mrežama – a glavni razlog ja manjak filtriranja sadržaja na društvenim mrežama.

Za razliku od društvenih mreža koje uvijek teže nekoj drami – imamo web stranice i web portale koji se bore za prevlast na web tražilicama. Dakako, prvenstveno na Google tražilici. Za razliku od društvenih mreža, Google tražilica za sada još uvijek poprilično dobro sortira sadržaj – i možemo reći kako se na Google tražilici može pronaći mnoštvo kvalitetnog sadržaja. Posebice na vodećim pozicijama Google rezultata.

Glavni problem u cijeloj toj priči jest što sadržaj ne stvaraju samo stručnjaci – već sadržaj stvaraju svi. Od susjede koja se gola našetava po stanu, preko majstora poslije kojeg voda uvijek curi pa sve do raznih bitnih i manje bitnih lica s društvene scene. Svi stvaraju sadržaj – i zbog toga se značajno gubi kvaliteta.

Super-SEO-marketing-uz-mali-budzet-Kako-uspjeti-uz-malo-novaca

Prožvakan sadržaj kojeg stvaraju nestručni ljudi

Kada bismo sada analizirali sadržaj koji nastaje na internetu vjerojatno bismo vrlo brzo zaključili kako je većina sadržaja zapravo napravljena od strane ljudi koji nisu stručnjaci. Dakle, radi o sadržaju koji nije napisan od strane ljudi koji duboko poznaju temu – već je sadržaj prožvakana verzija prošlog sadržaja.

U svijetu digitalnih stvaratelja opće je poznato da ne trebate stvarati nešto novo – nego je dovoljno da pronađete i preuredite nešto što već postoji. Samim time, nastaju hrpetine novog sadržaja – koje su zapravo samo malo bolja ili lošija kopija prošlog sadržaja. No, iako je stvaranje novog sadržaja na temelju poznatih činjenica relativno dobra odluka – ono što predstavlja problem jest mala stručnost ljudi za područja o kojima pišu.

Primjerice, na internetu ćete vjerojatno pronaći mnoštvo sadržaja o cvijeću ili uređenju interijera – a kojeg sasvim sigurno nisu stvarali ni cvjećari ni dizajneri interijera. Dapače, vrlo vjerojatno je taj sadržaj stvarala osoba koja nikada ni nije bila u doticaju sa tim temama. Samim time, postavlja se legitimno pitanje – koliko kvalitetan može biti sadržaj koji nastaje na internetu? Ako ćemo biti realni – vjerojatno slabo kvalitetan.

AI sustavi i ljudi - suradnja ljudi i umjetne inteligencije
(Photo: Pixabay.com)

Tko si uopće može priuštiti kvalitetan sadržaj i treba li?

Ako je mnoštvo sadržaja na internetu slabe kvalitete – trebaju li onda uopće nove web stranice stvarati kvalitetan sadržaj? Po nekoj logici, ako žele zadovoljiti korisnike – trebali bi stvarati kvalitetan sadržaj. No, s druge strane, malo tko je spreman iskeširati puno novaca za stvaranje kvalitetnog sadržaja. Zanimljivo, čak i veliki brendovi često biraju stvaranje manje kvalitetnog sadržaja – kako bi uštedjeli novac na većim količinama sadržaja.

Manji vlasnici web portala, stranica i trgovina vrlo vjerojatno će sadržaj pokušati izraditi samostalno (što nije loša opcija) ili će pronaći neko povoljno rješenje. Povoljno rješenje uglavnom znači minimalni trošak – ali i minimalni benefit od sadržaja. Ako pisce i kreatore odlučite potražiti online – vjerojatno ćete naletjeti na kreatore koji će u početku stvarati kvalitetan sadržaj, a kasnije sve lošiji i lošiji.

Dakako, neko kreatori idu i toliko daleko da sadržaj s vremenom ni ne stvaraju samostalno – već ga daju manje iskusnim autorima na stvaranje. Sve s ciljem ubiranja što veće zarade. No, u globalu – sve je to igra u kojoj se stvara jako malo kvalitetnog sadržaja.

Istinski kvalitetan sadržaj i kvalitetne autore mogu si priuštiti tek web portali i digitalne platforme koje zaista vode brigu o svojim korisnicima. Odnosno, velike medijske grupacije koje su svoju reputaciju gradile godinama i desetljećima. U mnogim drugim slučajevima konzumirati ćete sadržaj upitne kvalitete, koji je nastao na računalima ljudi koji uglavnom ni nemaju nikakvog znanja o temi o kojoj stvaraju sadržaj. Iako zvuči pomalo čudno, tužno i nepovoljno – takva je trenutna situacija na tržištu. Više se cijeni kvantiteta, nego li kvaliteta sadržaja.

Ostavi komentar

Možda će vas zanimati

Tech

U Moskvi se održavaju tečajevi iz oralnog seksa za djevojke koje žele usavršiti svoje sposobnosti oralnog zadovoljavanja. Cijena tečaja je 3500 ruskih rublja (608kn)...

Tech

Što bi se dogodilo ako uronite ruku u posudu tekućeg dušika? Bi li vam se ruka smrzla do ozeblina? Bi li se razbila čim...

Internet

Sigurno ste do sad naletjeli na neke od bizarnosti na koje je Googleovo auto naletjelo pri snimanju, a u ovom videu pogledajte kompilaciju najčudnijih...

Tech

Trebate izračunati postotak od nekog broja, a ne znate kako? Pročitajte ovaj jednostavan članak i naučite kako se računa postotak. Postotci se koriste za...

Tech

1995. godine grupa znanstvenika NASA-e napravila je testove o tome kako pojedine droge utječu na paukovu sposobnost da izgradi mrežu.

Internet

Odmah da vam kažemo – neizbježan kraj dogodio bi se iznenađujuće brzo. Ako je zapremnina prosječnog lijesa 886 litara, a prosječan volumen ljudskog tijela...

Automoto

Tvrtka Laser Power Systems razvila je automobil pogonjen nuklearnom energijom. Napokon je pronađen način koji će vašem automobilu omogućiti vječni rad bez punjenja. No...

Tech

Rudnik dijamanata Mir u Siberu jedna je od najvećih rupa u tlu koju je čovjek napravio. Duboka je 525 metara i široka 1200m. Let...